waarom doen er zo weinig vrouwen mee?

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » za 06 mei, 2006 11:04

Ik denk dat vrouwen en praten over techniek vaak niet samen gaan. Hun interesse ligt toch meer in het visuele aspect. :headbang2: :headbang2: :headbang2:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 06 mei, 2006 11:07

dan praten ze toch gewoon over de welgevormde curves van de 96 (en familie)?

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » za 06 mei, 2006 11:09

Het probleem bij dat soort dagen is dat de mannen dan geen oog hebben voor de vrouw en alleen nog maar voor de saab. Daarom nemen ze hem wel mee als ze zelf gaan rijden, je moet altijd bevriend blijven met de concurrentie.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 06 mei, 2006 11:09

Uradius schreef:Ik denk dat vrouwen en praten over techniek vaak niet samen gaan. Hun interesse ligt toch meer in het visuele aspect. :headbang2: :headbang2: :headbang2:
Vandaar dat ik een toertocht danwel puzzeltocht meer de plek vond om uiting te geven aan Saabistische gevoelens

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » za 06 mei, 2006 11:11

Waar krijgen stelletjes de meeste ruzie!! Als de man rijd en de vrouw kaartleest.

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » za 06 mei, 2006 11:12

En andersom is ook geen optie, als wij met de saab weggaan rij ik (tenzij er gedronken word, want dan mag zij terugrijden).

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 06 mei, 2006 11:14

Uradius schreef:Waar krijgen stelletjes de meeste ruzie!! Als de man rijd en de vrouw kaartleest.
Niet direct mijn ervaring, maar ben waarschijnlijk nog niet zo lang getrouwd als jij :wink:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » za 06 mei, 2006 11:16

Uradius schreef:...ruzie!! Als de man rijd en de vrouw kaartleest.
Ja, precies! Net als je de kruising voorbij bent, zegt ze; "daar moesten we linksaf". Daarom wil ze nu ook een navigatiesysteem in de auto.

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » za 06 mei, 2006 11:22

72sonett-III schreef:
Ja, precies! Net als je de kruising voorbij bent, zegt ze; "daar moesten we linksaf". Daarom wil ze nu ook een navigatiesysteem in de auto.
Zo'n bitch :?:

Die carin heet :lol:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 06 mei, 2006 12:00

72sonett-III schreef:
zodat je nog vaker fout kan rijden......

wat een duffe systemen(software) zit er tussen zeg :P
nu ja, beter zo'n ding het raam uit gooien in de zoveelste frustratie aanval, dan je vrouw :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 06 mei, 2006 15:22

jelger schreef:
72sonett-III schreef:
zodat je nog vaker fout kan rijden......
wat een duffe systemen(software) zit er tussen zeg :P
nu ja, beter zo'n ding het raam uit gooien in de zoveelste frustratie aanval, dan je vrouw :wink:
is waarschijnlijk op termijn ook veel goedkoper :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 06 mei, 2006 22:16

verde900 schreef:
dader schreef:Meestal als ik een 900Classic zie rijden zit er een vrouw in
Daarom juist, ik zie ook veel vrouwen in een klassieke SAAB (96/99/90/C900) rijden maar zie ze vrijwel
nooit bij een toer of puzzeltocht, jammer.
Is dat dan niet de auto van haar man/vriend? :lol:

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » za 06 mei, 2006 22:30

72sonett-III schreef:
Dan krijg je weer een vrouwe stem (maar wel een vriendelijke ook al negeer je ze) :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 06 mei, 2006 22:34

Op mijn vraag waarom er zo weinig (geen) vrouwen meedoen aan b.v. tourtochten tot op heden uitsluitend van mannelijke forummers antwoord gehad, dames toch! :wink:

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » zo 07 mei, 2006 11:37

Ik zal mijn vrouw vragen of ze de moeite op kan brengen om een antwoord te geven.

Plaats reactie