Inspectiedag 18 september 2010

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Hoofdredactie-SB
Geregistreerd lid

Inspectiedag 18 september 2010

Bericht door Hoofdredactie-SB » wo 08 sep, 2010 21:37

De details voor het opgeven voor de Inspectiedag op 18 September staan op de website van de Saab Club.

http://www.saabclub.nl/index.php/compon ... iedag-2010" onclick="window.open(this.href);return false;

De hoofdredactie verwacht dat de Saabberichten, waar deze aankondiging ook in staat, voor aankomend weekend, of op zaterdag in de brievenbus ligt. Omdat dit deel van het proces buiten onze verdere invloedssfeer ligt alvast even de schijnwerper op dit evenement.

Injectie
Moderator

Re: Inspectiedag 18 september 2010

Bericht door Injectie » vr 10 sep, 2010 20:30

ik ben present.....

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » zo 12 sep, 2010 2:43

Maar je keurings-buddy is deze keer (bij hoge uitzondering) afwezig ivm vakantie...

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 12 sep, 2010 21:49

Hoofdredactie-SB schreef:De details voor het opgeven voor de Inspectiedag op 18 September staan op de website van de Saab Club.

http://www.saabclub.nl/index.php/compon ... iedag-2010" onclick="window.open(this.href);return false;

De hoofdredactie verwacht dat de Saabberichten, waar deze aankondiging ook in staat, voor aankomend weekend, of op zaterdag in de brievenbus ligt. Omdat dit deel van het proces buiten onze verdere invloedssfeer ligt alvast even de schijnwerper op dit evenement.
Nog geen Saabberichten :!:
"Buiten invloedssfeer" Kwestie van niet verschuilen, tijdig aanleveren en goede afspraken maken?
Gebruik Saabforum voor airflow Saab Club NL.
Never ending story :roll: ?

robertw

Bericht door robertw » zo 12 sep, 2010 22:00

wij zullen er ook zijn.. in de middag pas.

/rw

Dubbelbrand
Donateur
Donateur

Bericht door Dubbelbrand » di 14 sep, 2010 19:22

Idd nog steeds geen Saabberichten in de bus, maar wel een mailtje van de Saabclub.
Dacht dat het alleen afgelopen zaterdag opgeven was maar kon dus de hele week gedaan worden.
Dus om klokke 7 gebeld, uiteraard in gesprek, maar de aanhouder wint en ik mag de zaterdag
middag om half 2 na de lunch op controle komen met t 9-3tje die ik net een ruime maand in
bezit heb.
het zal me werkelijk benieuwen, aan 1 kant wil ik niet weten wat er allemaal aan mis, en of ik
een miskoop heb en aan de andere kant is het toch wel fijn te weten wat er eventueel allemaal
aan gedaan zal moeten worden

Hoofdredactie-SB
Geregistreerd lid

Bericht door Hoofdredactie-SB » di 14 sep, 2010 20:13

Saabberichten is vandaag verzonden is gebleken. Dit in tegenspraak met eigen verwachtingen. Heeft verder weinig met verschuilen te maken. Enige frustratie is verder begrijpelijk, want wordt ook hier ervaren.
Vlakker kan het niet uitgedrukt worden.

Voor de inspectiedag kan inderdaad de rest van de week ook opgegeven worden op aangegeven tijden, zoals inmiddels gecommuniceerd via scn-website, en nieuwsbrief.

Plaats reactie