Mijn kant van het verhaal om uit te leggen hoe een en ander in zijn werk is gegaan. Ik heb nooit willen reageren omdat Jan Groosmuller de communicatie op zich had. Maar nu na zoveel negativiteit wil ik mijn verhaal kwijt.
Ik wilde eerst het boek zelf financieren maar het leek mij toch verstandiger dit niet te doen. Mensen die zich ingeschreven hadden konden tot 15 maart jl. een betaling doen. Aan de hand van deze betaalde liefhebber heb ik 2x een druk laten plaatsvinden van dit naslagwerk. Bij de tweede druk zijn er een paar problemen geweest maar met hulp van buitenaf opgelost en wat later als gepland verzonden. We zijn intussen ruim 15 maart (sluitingsdatum betaling) gepasseerd en nog steeds komen er betalingen binnen. In overleg met Jan Groosmuller laten we nog een nieuwe druk maken. Dit om mensen die te laten met betalen waren toch een boek te kunnen geven. Wel met een ander drukker en dit zal weer extra tijd kosten maar ik wil graag dezelfde kwaliteit als de voorgaande boeken.
In totaal hebben er zich bij de eerste inschrijving ruim 150 mensen zich in geschreven en 70% heeft hier van betaald. Dit is ook de reden dat ik eerst geld wilde ontvangen omdat dus 30% geen betaling heeft gedaan. 67% heeft in tussen daadwerkelijk het boek ontvangen. De laatste 3% moet wachten op de laatste druk omdat zij te laat met betalen waren. Dit ter info hoe ik gewerkt heb.
Rolf Verhei:
Ik vind het heel erg ongepast wat jij doet op het forum. Je bent zelf schuld aan het feit dat je je boek nog niet heb ontvangen, pas 17 maart mocht ik je betaling ontvangen. Zoals je wist was de sluitingsdatum 15 maart jl. Je bent dus gewoon te laat met je betaling. Het is meerdere keren aangegeven dat 15 maart de sluitdatum was. Gezien het onbegrip wat je allemaal uit op het forum heb ik besloten het geld terug naar je over te maken.
Jan Wessel:
Ook wat jij doet op het forum vind ik hoogst ongepast, namelijk stoken. Er is jou medewerking gevraagd aan dit mooie naslagwerk en door jouw toegezegd. Na 2 maanden geen reactie van jou kant voor het aanleveren van de originele logo’s. Ik vind het in en in triest dat jij de boel zo op loopt te naaien.
SCN:
We hebben geprobeerd jullie bij dit boek te betrekken omdat het jullie feestje was. Dit wilde jullie niet omdat er geen geld was voor dit project. Vervolgens maken wij op eigen initiatief dit fotoboek omdat wij het zonde vonden dit zo voorbij te laten gaan.
Tot mijn grote verbijstering werd op de laatste onderdelendag gemeld dat het een officieel clubdocument is vanwege het voorwoord van de voormalige voorzitter. Nu er een paar leden van de club het vuurtje op het forum aan het opstoken zijn staat er in ene een officiële mededeling op het forum waarin jullie handen schoon worden gewassen.
Lekker makkelijk. Toen alles nog soepel verliep was het van jullie en nu er een paar lopen te klagen terwijl het voor een groot deel hun eigen schuld is willen jullie geen verantwoording dragen. Prima.
Jan Groosmuller:
Ik zal hem netjes rechtstreeks benaderen op zijn uitingen op het forum, niet zoals jullie doen zo de vuile was buiten te hangen.
Verder wil ik iedereen veel plezier met het boek wensen en bedankt voor het vertrouwen en geduld. Het was voor ons ook de eerste keer om dit te doen, ik betreur het dat er een paar mensen zijn die ontevreden zijn.
Peer
Intsaab 2009 fotoboek (intekening GESLOTEN)
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Re: Intsaab 2009 fotoboek (intekening GESLOTEN)
Verbaas me toch weer dat dit topic nu weer bovenaan staat...volgens mij ligt aan het hele probleem slechts een oorzaak..COMMUNICATIE.
En die vind/vond ik van beide zijden in de discussie belabberd.
@Peer...je hebt in mijn ogen zeker een punt met het statement voor wat betreft de deadline voor betaling. Echter, de wijze waarop Jan in deze aan zijn lot werd overgelaten v.w.b. de communicatie is dan in mijn ogen een punt wat heel veel onduidelijkheden had kunnen voorkomen.
Maar goed, da's achteraf, je verhaal is in mijn ogen voldoende duidelijk, acties lopen, zorg dat het allemaal wordt opgelost en communiceer hierover op het forum.
@JW..kijk eens in DITZELFDE topic op pagina 1 en 2, en dan voornamelijk de berichten rond 26 en verder november
Communicatie is een kunst...
En die vind/vond ik van beide zijden in de discussie belabberd.
@Peer...je hebt in mijn ogen zeker een punt met het statement voor wat betreft de deadline voor betaling. Echter, de wijze waarop Jan in deze aan zijn lot werd overgelaten v.w.b. de communicatie is dan in mijn ogen een punt wat heel veel onduidelijkheden had kunnen voorkomen.
Maar goed, da's achteraf, je verhaal is in mijn ogen voldoende duidelijk, acties lopen, zorg dat het allemaal wordt opgelost en communiceer hierover op het forum.
@JW..kijk eens in DITZELFDE topic op pagina 1 en 2, en dan voornamelijk de berichten rond 26 en verder november
is de stelling dan nog steeds pertinent onwaar?JanWessel schreef:Jan, dank voor je aanbod, ik zal even zorgen voor een passende oplossing. Ben blij dat daar nog ruimte en tijd voor is.
Communicatie is een kunst...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Frank, ik vrees dat jij niet het volledige beeld hebt van het verloop van de 'communicatie' rondom deze zaak.
Zie voor het volledige verhaal mijn pm, ik heb geen zin om dit verder openbaar uit te vechten.
Zie voor het volledige verhaal mijn pm, ik heb geen zin om dit verder openbaar uit te vechten.
-
RolVer
- In memoriam †
Beste Peer,900TSR schreef: Rolf Verhei:
Ik vind het heel erg ongepast wat jij doet op het forum. Je bent zelf schuld aan het feit dat je je boek nog niet heb ontvangen, pas 17 maart mocht ik je betaling ontvangen. Zoals je wist was de sluitingsdatum 15 maart jl. Je bent dus gewoon te laat met je betaling. Het is meerdere keren aangegeven dat 15 maart de sluitdatum was. Gezien het onbegrip wat je allemaal uit op het forum heb ik besloten het geld terug naar je over te maken.
Ik heb direct gereageerd op de betaling. Er is nml een discussie geweest over de verzendkosten naar Denemarken. Uiteindelijk scheelde dit niet zo gek veel en hebben we besloten om toch naar Denemarken te versturen, vandaar deze vertraging.
Als je ergens voor betaald, je ontvangt geen boek en je mails worden niet beantwoord door welke reden dan ook dan zou je dat onbegrip kunnen noemen.
Je kan het ongepast vinden wat ik doe op het forum, ik vind dat ik op een gepaste manier om aandacht heb gevraagd.
Ik vind het onfatsoenlijk dat een boek wat na betaling opgestuurd zou worden, er op 9 mei nog niet is (na een kleine 2 maanden) zonder enige berichtgeving.
Sterker nog ik heb een mail aan mij persoonlijk ontvangen dat het boek verstuurd was.
Mijn wat je noemt "onbegrip" wordt wel gedeeld met meerdere mensen die geen boek hebben en wel betaald hadden. Ik heb met Jan een discussie gehad per PB waarin we zeer netjes tot overeenstemming zijn gekomen. Dit doorkruist het weer.
Het spijt me bijzonder dat ik het boek niet mag ontvangen en zie dit als een volkomen onterechte rancune.
Rolf
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Nou, ik snap er ook helemaal niks meer van. Ik was snel met inschrijven en betalen maar heb tot op heden ook nog steeds geen boek mogen ontvangen.
Via de intsaab email verhaal gehaald waarbij mij werd beloofd dat ik binnen een week bericht zou krijgen maar dat is nu alweer bijna twee weken geleden.
En op mijn laatste mail wordt tot op heden helemaal niet gereageerd, terwijl ik het toch heel netjes heb gehouden.
Via de intsaab email verhaal gehaald waarbij mij werd beloofd dat ik binnen een week bericht zou krijgen maar dat is nu alweer bijna twee weken geleden.
En op mijn laatste mail wordt tot op heden helemaal niet gereageerd, terwijl ik het toch heel netjes heb gehouden.
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
Is inmiddels (gisteravond reeds) middels PB's opgehelderd, wordt aan gewerkt.peterpaul schreef:Nou, ik snap er ook helemaal niks meer van. Ik was snel met inschrijven en betalen maar heb tot op heden ook nog steeds geen boek mogen ontvangen.
Inmiddels is bij mij de rek uit het elastiekje, ik wens niet meer als "kop van Jut" te fungeren in deze ellende.
Graag direkt met Peter Albregts communiceren, aangezien hij de verantwoording draagt voor de verzending en het dus handig is om zo min mogelijk ruis op de lijn te hebben.
Voor de goede orde: ik zal dit topic ook niet meer volgen, updaten of op welke andere wijze in de gaten houden.
Diegenen die me een hart onder de riem staken: dank daarvoor, wordt zeer gewaardeerd.
Diegenen die me een mes in de rug staken: jullie worden bedankt!
Jan
-
BartW
- Geregistreerd lid
ik kan er niet goed meer aan uit hoor.. moet ik opnieuw mijn adres door geven ? krijg ik mijn boeken nog ?
2 om precies te zijn..
ik zit in afganistan he.. k kan dus niet zo goed opvolgen.
grts
bartW
2 om precies te zijn..
ik zit in afganistan he.. k kan dus niet zo goed opvolgen.
grts
bartW