Euregiotour 25 mei 2008

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gebruikersavatar
Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » vr 23 mei, 2008 14:40

In omgekeerde volgorde van kans op de overwinning ;)

Gebruikersavatar
noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » vr 23 mei, 2008 14:48

Tjøørd schreef:In omgekeerde volgorde van kans op de overwinning ;)
:badteeth1: Pas maar op :twisted:

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » za 24 mei, 2008 16:47

yes, ik ben er klaar voor. al weet ik nog niet of ik de cabrio of anniversary mee zal nemen. nja vannacht nog maar even afwachten :?

tot morgen,

tim

Gebruikersavatar
Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 25 mei, 2008 21:08

Hehehehe nou startnummer 19 was ons gunstig gezind, hoe is het jou vergaan met nr 2 noknokius?

Heb maar een paar fototjes geschoten met m'n telefoon, zal ze binnenkort even uploaden. Was een leuke rit in ieder geval! weer de nodige instinkers, mooie omgeving, veel gezwaai heen en weer bij het dwalende verkeer, erg lachen 8)

Gebruikersavatar
noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » zo 25 mei, 2008 21:46

We zijn uiteindelijk als 14de geeindigd, wat me niet tegenvalt aangezien dit onze tweede rit is die we gereden hebben.
Het was erg leuk om geregeld mensen hetzelfde rondje te zien maken, met dezelfde vragende blik als wij hadden. Hier een paar foto's:

Bij restaurant Caspar:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 4626"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBM30n ... 0_4241.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 9234"><img src="http://lh6.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNX0n ... 0_4244.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 6546"><img src="http://lh3.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNn0n ... 0_4246.JPG" /></a>

En bij de 'raad-de-spullen-die-in-de-kofferbak-liggen'proef:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 3858"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBN30n ... 0_4249.JPG" /></a>

Volgende wordt voor mij waarschijnlijk de Vechtdalrit.

Skunk
Geregistreerd lid

Bericht door Skunk » ma 26 mei, 2008 7:51

noknokius schreef: ....Het was erg leuk om geregeld mensen hetzelfde rondje te zien maken, met dezelfde vragende blik als wij hadden....
Dat was inderdaad heel erg lollig :D

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 26 mei, 2008 8:20

Zeker! Het was erg lachwekkend soms. :lol:

Gebruikersavatar
Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » ma 26 mei, 2008 9:26

Mijn foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » ma 26 mei, 2008 11:31

Mooie foto's. :D

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 26 mei, 2008 14:37

Dit vind ik een zeer leuke foto!

Gebruikersavatar
neggiv
Geregistreerd lid

Bericht door neggiv » ma 26 mei, 2008 18:35

Was een leuke rit, echter begaf de auto (verlaagde viggen) het bijna naar al die "geweldige" zandweggetjes.. Mede hierdoor hebben we de rit niet uitgereden..
Volgend jaar beter!

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 28 mei, 2008 1:15

Ik zie in de uitslag dat Menno en Marieke ook niet zijn geeindigd. Toch geen autopech?

Gebruikersavatar
Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » do 29 mei, 2008 10:07

Geeneens gestart :lol:

Vergeten te betalen / Marieke wekenlang in Maleisie / het er maar bij laten zitten. Wel opgenomen als deelnemer, vreemd...

Gebruikersavatar
marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » za 30 aug, 2008 10:52

Iemand het mailadres van de organisatie :?:

Plaats reactie