Euregiotour 25 mei 2008
-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
9000AERO
- Geregistreerd lid
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Hehehehe nou startnummer 19 was ons gunstig gezind, hoe is het jou vergaan met nr 2 noknokius?
Heb maar een paar fototjes geschoten met m'n telefoon, zal ze binnenkort even uploaden. Was een leuke rit in ieder geval! weer de nodige instinkers, mooie omgeving, veel gezwaai heen en weer bij het dwalende verkeer, erg lachen
Heb maar een paar fototjes geschoten met m'n telefoon, zal ze binnenkort even uploaden. Was een leuke rit in ieder geval! weer de nodige instinkers, mooie omgeving, veel gezwaai heen en weer bij het dwalende verkeer, erg lachen
-
noknokius
- Geregistreerd lid
We zijn uiteindelijk als 14de geeindigd, wat me niet tegenvalt aangezien dit onze tweede rit is die we gereden hebben.
Het was erg leuk om geregeld mensen hetzelfde rondje te zien maken, met dezelfde vragende blik als wij hadden. Hier een paar foto's:
Bij restaurant Caspar:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 4626"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBM30n ... 0_4241.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 9234"><img src="http://lh6.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNX0n ... 0_4244.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 6546"><img src="http://lh3.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNn0n ... 0_4246.JPG" /></a>
En bij de 'raad-de-spullen-die-in-de-kofferbak-liggen'proef:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 3858"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBN30n ... 0_4249.JPG" /></a>
Volgende wordt voor mij waarschijnlijk de Vechtdalrit.
Het was erg leuk om geregeld mensen hetzelfde rondje te zien maken, met dezelfde vragende blik als wij hadden. Hier een paar foto's:
Bij restaurant Caspar:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 4626"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBM30n ... 0_4241.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 9234"><img src="http://lh6.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNX0n ... 0_4244.JPG" /></a>
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 6546"><img src="http://lh3.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBNn0n ... 0_4246.JPG" /></a>
En bij de 'raad-de-spullen-die-in-de-kofferbak-liggen'proef:
<a href="http://picasaweb.google.com/g.vdnberg/E ... 3858"><img src="http://lh4.ggpht.com/g.vdnberg/SDnBN30n ... 0_4249.JPG" /></a>
Volgende wordt voor mij waarschijnlijk de Vechtdalrit.
-
Skunk
- Geregistreerd lid
-
neggiv
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid














