Inspectiedag 2008
-
Sander
- Forum Admin
Ook ik ben weer thuis met als eindoordeel dat ik een mooie strakke auto heb die nu op een aantal punten aandacht nodig heeft als om goed te blijven.
De eeuwige vijand roest is ook in de aanval op onze 900. Voor bij de radiator is de roest wat erger en verder vooral oppervlakkig op een aantal punten. Het advies is om de een behandeling met tectyl te gaan geven.
Een leuke dag, weer een aantal bekenden en onbekenden gesproken. Vooral ook een boel mooie Saabs gezien.
Dank aan de hele organisatie en de allen die de keuringen uitvoerden!
Groet,
Sander
De eeuwige vijand roest is ook in de aanval op onze 900. Voor bij de radiator is de roest wat erger en verder vooral oppervlakkig op een aantal punten. Het advies is om de een behandeling met tectyl te gaan geven.
Een leuke dag, weer een aantal bekenden en onbekenden gesproken. Vooral ook een boel mooie Saabs gezien.
Dank aan de hele organisatie en de allen die de keuringen uitvoerden!
Groet,
Sander
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Nee, dat was niet de mijne. Jij hebt het over die RubyRed in aero uitvoering en houten stuur denk ik. Ja, die zag er inderdaad net een tikkie strakker uit dan de mijne, eerlijk is eerlijk. De mijne was die RubyRed die op dat moment buiten stond, naast die witte 900i16. Ik stond later op lijn 2.Jurson schreef:Van wie was trouwens die metallic rode 3-drs 900 classic in lijn 1: Plafundum ? iig
2 jaar geleden was ik nog foutloos op een te zachte reserveband na, nu kreeg ik het advies mijn rem-olie te verversen, zat vocht in. En nog iets kleins dat ik even niet paraat heb.
Was een erg leuke dag, heb nu eindelijk de sticker op mijn auto, leuk om onder anderen Injectie en Sander eens te ontmoeten al moet Injectie niet beginnen met "Is dat die roestbak van Plafundum? Breng die maar direct naar de sloop."
-
Injectie
- Moderator
-
TurboGat
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
TurboGat
- Geregistreerd lid
-
wlkts
- Geregistreerd lid
Roest was blijkbaar een topic want ook ik heb een extra gat in het binnenscherm ter hoogte van de remleidingdoorvoer.
Verder was de handrem niet goed, maar dat was me vooraf al duidelijk.
Heb wat mogelijke oorzaken en oplossingen meegekregen om het aan te pakken.
Leuk om weer een aantal forummers gesproken te hebben.
Ik wil de de organisatie graag bedanken voor deze middag.
Groet
W
Verder was de handrem niet goed, maar dat was me vooraf al duidelijk.
Heb wat mogelijke oorzaken en oplossingen meegekregen om het aan te pakken.
Leuk om weer een aantal forummers gesproken te hebben.
Ik wil de de organisatie graag bedanken voor deze middag.
Groet
W
-
brinky
- Donateur