saab club portugal
-
mangox
- Geregistreerd lid
saab club portugal
Hmm zit met een klein dilema
ik vertrek over 1 week voor 10 maanden naar portugal voor mijn studie ( gaat leuke tijd worden ) maar, zou wel leuk zijn als ze daar ook een saab club hebben > of iets dergelijks. iemand enig idee of ervaring.? voor de rest geen probleem zorg wel dat me pa wel naar de saab meetings in de toekomst komt
hopelijk heeft iemand hier wat leuke idee die ik kan doen als ik in portugal ben. Ik rij er ook met de auto naar toe kan me niet voorstellen om 10 maanden zonder me 93 te zittn 
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: saab club portugal
Leuk, Portugal is groot hoor, waar precies? In Porto ken ik wel iemand met een 96...mangox schreef:...over 1 week voor 10 maanden naar portugal voor mijn studie...
Tuurlijk, Saabclub inclusief forum....zou wel leuk zijn als ze daar ook een saab club hebben
93? Lees meteen de Saab geschiedenis even door......kan me niet voorstellen om 10 maanden zonder me 93 te zittn

-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
Hälsning,
Marcel
Veel
-
mangox
- Geregistreerd lid
-
mangox
- Geregistreerd lid
-
mangox
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Oh! Évora, dat is toch een heel stuk in het binnenland? Volgens mij gemiddeld de warmst stad/dorp van Portugal. (anders ben ik in de war met iets wat er op lijkt). Wel een mooi stadje trouwens! Ben ik ooit eens geweest ivm een uitwisselingsproject van mijn middelbare school (al weer een jaar of 10 geleden), ik zat toen overigens in een gastgezin in Estroril, nabij Cascais, leuke badplaatjes zo'n 40 km boven Lisboa.mangox schreef:ik zit in de buurt van Évora dat is ongeveer 120 km ten zuid oosten van Lissabon zeer rustig geschiedenis rijk stadje ongeveer even groot als Mestreech. luk vertoefen d8 ik zo heb genoeg vrije tyd als het goed isindd saabforum is goeie manier om lkkr op de hoogte te blijven
Ik kan me trouwens niet heugen dat ik daar in die 11 dagen dat ik daar geweest ben een Saab heb gezien trouwens.
Veel plezier en succes met je studie gewenst aldaar!
Greetz,
Dennis
-
mangox
- Geregistreerd lid
thanx dennis ga daar zeker leuke tyd tegemoet
eindelijk kan ik dan zegge SAAB BORN FROM JETS ga namelijk lkkr vliegen daar
saab forum portugal heeft me goed ontvangen ondanks dat ik de taal nog niet spreek ben ik wel al uitgenodigd voor de saab meeting in december
het aantal leden is daar ook niet echt veel maar actief zijn ze denk ik wel
ze hebben maar 230 leden maar zal nog wel groeien
in iedergavel staan er leuke dingen op de agenda 
-
sander69
- Donateur (2x)

Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor studie je gaat doen in Portugal..mangox schreef:thanx dennis ga daar zeker leuke tyd tegemoeteindelijk kan ik dan zegge SAAB BORN FROM JETS ga namelijk lkkr vliegen daar
saab forum portugal heeft me goed ontvangen ondanks dat ik de taal nog niet spreek ben ik wel al uitgenodigd voor de saab meeting in december
het aantal leden is daar ook niet echt veel maar actief zijn ze denk ik wel
ze hebben maar 230 leden maar zal nog wel groeien
in iedergavel staan er leuke dingen op de agenda
-
mangox
- Geregistreerd lid
ik doe op dit moment de NLS ( Nederlandse Luchtvaart School) duurt 16 maanden waarvan eerst 8 maanden theorie in hoofddorp die heb ik bijna achter de rug over 1 week en dan het vliegen zelf is in Évora portugal voor 8 maanden kan soms wat uitlopen naar 10 maanden vanwege de weersomstandig heden. Het is echt een super studie 
-
PeeTee
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

Klinkt goed.....succes in Portugal...mangox schreef:ik doe op dit moment de NLS ( Nederlandse Luchtvaart School) duurt 16 maanden waarvan eerst 8 maanden theorie in hoofddorp die heb ik bijna achter de rug over 1 week en dan het vliegen zelf is in Évora portugal voor 8 maanden kan soms wat uitlopen naar 10 maanden vanwege de weersomstandig heden. Het is echt een super studie