saab club portugal

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
mangox
Geregistreerd lid

saab club portugal

Bericht door mangox » zo 11 nov, 2007 18:15

Hmm zit met een klein dilema :) ik vertrek over 1 week voor 10 maanden naar portugal voor mijn studie ( gaat leuke tijd worden ) maar, zou wel leuk zijn als ze daar ook een saab club hebben > of iets dergelijks. iemand enig idee of ervaring.? voor de rest geen probleem zorg wel dat me pa wel naar de saab meetings in de toekomst komt :) hopelijk heeft iemand hier wat leuke idee die ik kan doen als ik in portugal ben. Ik rij er ook met de auto naar toe kan me niet voorstellen om 10 maanden zonder me 93 te zittn :)

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: saab club portugal

Bericht door 72sonett-III » zo 11 nov, 2007 18:59

mangox schreef:...over 1 week voor 10 maanden naar portugal voor mijn studie...
Leuk, Portugal is groot hoor, waar precies? In Porto ken ik wel iemand met een 96...
...zou wel leuk zijn als ze daar ook een saab club hebben
Tuurlijk, Saabclub inclusief forum.
...kan me niet voorstellen om 10 maanden zonder me 93 te zittn :)
93? Lees meteen de Saab geschiedenis even door...
Afbeelding

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » zo 11 nov, 2007 19:08

:D Ik heb geen idee of ze in Portugal een Saab club hebben maar Google kan jou vraag eventueel beantwoorden. Ik moet zeggen dat de afstand niet zozeer het probleem is. Ik ben ook een kleine 5000 kilometer van mijn wagenpark verwijdert maar het Saabforum :computer2: is een goed middel om op de hoogte te blijven van alle Saabperikelen :bluethumb:

Hälsning,

Marcel

Veel :bluethumb: met je studie :!:

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » zo 11 nov, 2007 20:02

ik zit in de buurt van Évora dat is ongeveer 120 km ten zuid oosten van Lissabon zeer rustig geschiedenis rijk stadje ongeveer even groot als Mestreech. luk vertoefen d8 ik zo heb genoeg vrije tyd als het goed is :) indd saabforum is goeie manier om lkkr op de hoogte te blijven :)

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » zo 11 nov, 2007 20:07

72sonett-III thanx voor de info :) alleen ff me portugees opschroeven heb me wel al aangemeld op het forum ze hebben ook internationaal ( english) gedeelte :) owjah het gaat in mijn geval om een 93 SS al zou ik hem zo willen inruilen voor een saab GT aero :)

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » zo 11 nov, 2007 22:25

haha gezellig 72sonett-III leuk dat je je ook ff hebt aangemeld op het portugees saabforum :) ik spreek alleen geen portugees dus zal maar in english posten daarzo :) wel gezellig dat je ook bent gekomen :)

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » zo 11 nov, 2007 22:43

Ik denk dat 72sonett-III je subtiel probeert te wijzen op het verschil tussen een 93 en een 9-3 ;)
Datzelfde geldt ook voor de 95 en de 9-5.
Afbeelding

Zijn vier heel verschillende auto's
:)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 12 nov, 2007 0:47

mangox schreef:ik zit in de buurt van Évora dat is ongeveer 120 km ten zuid oosten van Lissabon zeer rustig geschiedenis rijk stadje ongeveer even groot als Mestreech. luk vertoefen d8 ik zo heb genoeg vrije tyd als het goed is :) indd saabforum is goeie manier om lkkr op de hoogte te blijven :)
Oh! Évora, dat is toch een heel stuk in het binnenland? Volgens mij gemiddeld de warmst stad/dorp van Portugal. (anders ben ik in de war met iets wat er op lijkt). Wel een mooi stadje trouwens! Ben ik ooit eens geweest ivm een uitwisselingsproject van mijn middelbare school (al weer een jaar of 10 geleden), ik zat toen overigens in een gastgezin in Estroril, nabij Cascais, leuke badplaatjes zo'n 40 km boven Lisboa.

Ik kan me trouwens niet heugen dat ik daar in die 11 dagen dat ik daar geweest ben een Saab heb gezien trouwens.

Veel plezier en succes met je studie gewenst aldaar!

Greetz,

Dennis

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » ma 12 nov, 2007 0:51

thanx dennis ga daar zeker leuke tyd tegemoet :) eindelijk kan ik dan zegge SAAB BORN FROM JETS ga namelijk lkkr vliegen daar :) saab forum portugal heeft me goed ontvangen ondanks dat ik de taal nog niet spreek ben ik wel al uitgenodigd voor de saab meeting in december :) het aantal leden is daar ook niet echt veel maar actief zijn ze denk ik wel :) ze hebben maar 230 leden maar zal nog wel groeien :) in iedergavel staan er leuke dingen op de agenda :)

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » ma 12 nov, 2007 10:20

mangox schreef:thanx dennis ga daar zeker leuke tyd tegemoet :) eindelijk kan ik dan zegge SAAB BORN FROM JETS ga namelijk lkkr vliegen daar :) saab forum portugal heeft me goed ontvangen ondanks dat ik de taal nog niet spreek ben ik wel al uitgenodigd voor de saab meeting in december :) het aantal leden is daar ook niet echt veel maar actief zijn ze denk ik wel :) ze hebben maar 230 leden maar zal nog wel groeien :) in iedergavel staan er leuke dingen op de agenda :)
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor studie je gaat doen in Portugal..

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » ma 12 nov, 2007 10:32

ik doe op dit moment de NLS ( Nederlandse Luchtvaart School) duurt 16 maanden waarvan eerst 8 maanden theorie in hoofddorp die heb ik bijna achter de rug over 1 week en dan het vliegen zelf is in Évora portugal voor 8 maanden kan soms wat uitlopen naar 10 maanden vanwege de weersomstandig heden. Het is echt een super studie :)

PeeTee
Geregistreerd lid

Bericht door PeeTee » di 13 nov, 2007 0:25

Succes en veel plezier in Portugal! (ben zelf een halve Portugees).

Groet,
Paul

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » di 13 nov, 2007 11:47

mangox schreef:ik doe op dit moment de NLS ( Nederlandse Luchtvaart School) duurt 16 maanden waarvan eerst 8 maanden theorie in hoofddorp die heb ik bijna achter de rug over 1 week en dan het vliegen zelf is in Évora portugal voor 8 maanden kan soms wat uitlopen naar 10 maanden vanwege de weersomstandig heden. Het is echt een super studie :)
Klinkt goed.....succes in Portugal...

Plaats reactie