Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?
Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.
Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer of emailadres van de eigenaar van deze 9000 Aero?
Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer of emailadres van de eigenaar van deze 9000 Aero?
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?
Begon hét te borrelen of had jij zelf staan borrelen? Anders moet je eerst vanmorgen als je je roes hebt uitgeslapen nog eens bedenken of dat wat voor je is... Nee, zonder gein, wat een mooie upgrade zou dat zijn zeg, van een p*ss*t naar een Aereauh... Maar als je voordelig wilt LPG rijden wel even bedenken wel jaar het was, ivm G3, minimaal 1996. En een LPG installatie in een 200+ PK Aero is ook niet de meest ongecompliceerde operatie, die je bij iedere willekeurige gasboer kunt laten aanleggen, wel even rondvragen hoe en wat...Marc van Beek schreef:Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.
-
brinky
- Donateur

-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Re: Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?
Ik moet inderdaad e.e.a. nog goed uitzoeken. Er staat ook een 9000 2.3 LPT te koop, wat waarschijnlijk een betere basis voor gasinbouw is. Ik moet me sowieso iets meer verdiepen in de verschillende uitvoeringen van de 9000.nelfrikandel schreef:Begon hét te borrelen of had jij zelf staan borrelen? Anders moet je eerst vanmorgen als je je roes hebt uitgeslapen nog eens bedenken of dat wat voor je is... Nee, zonder gein, wat een mooie upgrade zou dat zijn zeg, van een p*ss*t naar een Aereauh... Maar als je voordelig wilt LPG rijden wel even bedenken wel jaar het was, ivm G3, minimaal 1996. En een LPG installatie in een 200+ PK Aero is ook niet de meest ongecompliceerde operatie, die je bij iedere willekeurige gasboer kunt laten aanleggen, wel even rondvragen hoe en wat...Marc van Beek schreef:Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
Fryslân
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Het hoeft ook niet perse een Aero te zijn. Ik heb ook een 2.3 LPT automaat gespot die waarschijnlijk iets bedrijfszekerder is.Fryslân schreef:Ik moedig het plan om nog een Saab te gaan rijden van harte aan, maar om een altijd draaiende TDi in te ruilen tegen een Aero op gas lijkt mij een gewaagde stap.
![]()
Maar misschien zijn er mensen die hele andere ervaringen hebben.
Gr.,
Hindrik.
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Fryslân
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Dat klopt, maar ik ga de aankomende jaren veel minder kilometers rijden. I.p.v. 30.000/35.000 km p/jr ga ik waarschijnlijk tussen de 15.000 en 20.000 km rijden. Dus een goede reden om weer dagelijks Saab te rijden op benzine/lpg.Fryslân schreef:Dan nog, LPG is in de regel minder bedrijfszeker dan een goede diesel (en dat zijn Tdi's naar mijn mening.)...