Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Marc van Beek
Geregistreerd lid

Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?

Bericht door Marc van Beek » zo 21 okt, 2007 0:42

Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.

Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer of emailadres van de eigenaar van deze 9000 Aero?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?

Bericht door nelfrikandel » zo 21 okt, 2007 7:35

Marc van Beek schreef:Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.

Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer of emailadres van de eigenaar van deze 9000 Aero?
Begon hét te borrelen of had jij zelf staan borrelen? Anders moet je eerst vanmorgen als je je roes hebt uitgeslapen nog eens bedenken of dat wat voor je is... Nee, zonder gein, wat een mooie upgrade zou dat zijn zeg, van een p*ss*t naar een Aereauh... Maar als je voordelig wilt LPG rijden wel even bedenken wel jaar het was, ivm G3, minimaal 1996. En een LPG installatie in een 200+ PK Aero is ook niet de meest ongecompliceerde operatie, die je bij iedere willekeurige gasboer kunt laten aanleggen, wel even rondvragen hoe en wat...

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 21 okt, 2007 10:25

De auto was volgens mij een 94-er en is van Andre .....trop ofzo. Ik denk dat Michiel je wel aan zijn contactgegevens kan helpen.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » zo 21 okt, 2007 18:10

Die zag er inderdaad erg goed uit.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » zo 21 okt, 2007 21:19

Marc, je hebt een PB. :wink:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Re: Van wie was de 9000 Aero die in Ooij te koop stond?

Bericht door Marc van Beek » zo 21 okt, 2007 22:42

nelfrikandel schreef:
Marc van Beek schreef:Er stond op de onderdelendag een 9000 Aero te koop. Heb daar en tijdje bij staan kijken en vond het wel een leuke auto. Thuis aangekomen begon het toch een beetje te borrelen om mischien mijn Passat te verkopen, deze 9000 Aero te kopen en er een gas installatie in te bouwen.

Begon hét te borrelen of had jij zelf staan borrelen? Anders moet je eerst vanmorgen als je je roes hebt uitgeslapen nog eens bedenken of dat wat voor je is... Nee, zonder gein, wat een mooie upgrade zou dat zijn zeg, van een p*ss*t naar een Aereauh... Maar als je voordelig wilt LPG rijden wel even bedenken wel jaar het was, ivm G3, minimaal 1996. En een LPG installatie in een 200+ PK Aero is ook niet de meest ongecompliceerde operatie, die je bij iedere willekeurige gasboer kunt laten aanleggen, wel even rondvragen hoe en wat...
Ik moet inderdaad e.e.a. nog goed uitzoeken. Er staat ook een 9000 2.3 LPT te koop, wat waarschijnlijk een betere basis voor gasinbouw is. Ik moet me sowieso iets meer verdiepen in de verschillende uitvoeringen van de 9000.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » zo 21 okt, 2007 23:50

Bovenin het 9000 subforum staat een overzicht van alle modellen en uitvoeringen van de 9000

Dat zou je wat meer inzicht moeten verschaffen. ;)

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 22 okt, 2007 0:10

Ik heb een Aero uit 94 en zit de laatste tijd steeds vaker te sjansen met de 850 T5 ... dus ...

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » ma 22 okt, 2007 0:13

aZuL2001 schreef:Bovenin het 9000 subforum staat een overzicht van alle modellen en uitvoeringen van de 9000

Dat zou je wat meer inzicht moeten verschaffen. ;)
Dank u, hier staat inderdaad bijna alles in. Een Anniversary of een Griffin komen ook op het verlanglijstje.

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » ma 22 okt, 2007 14:08

Goed bezig Marc :D

Fryslân
Geregistreerd lid

Bericht door Fryslân » wo 24 okt, 2007 17:38

Ik moedig het plan om nog een Saab te gaan rijden van harte aan :D , maar om een altijd draaiende TDi in te ruilen tegen een Aero op gas lijkt mij een gewaagde stap. :?

:!: Maar misschien zijn er mensen die hele andere ervaringen hebben.

Gr.,
Hindrik.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » wo 24 okt, 2007 18:06

Fryslân schreef:Ik moedig het plan om nog een Saab te gaan rijden van harte aan :D , maar om een altijd draaiende TDi in te ruilen tegen een Aero op gas lijkt mij een gewaagde stap. :?

:!: Maar misschien zijn er mensen die hele andere ervaringen hebben.

Gr.,
Hindrik.
Het hoeft ook niet perse een Aero te zijn. Ik heb ook een 2.3 LPT automaat gespot die waarschijnlijk iets bedrijfszekerder is.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » wo 24 okt, 2007 22:37

ervani schreef:Ik heb een Aero uit 94 en zit de laatste tijd steeds vaker te sjansen met de 850 T5 ... dus ...
Mooie motor, maar helemaal verkeerde Zweed.

Go Marc!

Fryslân
Geregistreerd lid

Bericht door Fryslân » do 25 okt, 2007 9:34

Dan nog, LPG is in de regel minder bedrijfszeker dan een goede diesel (en dat zijn Tdi's naar mijn mening.)... :?

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » do 25 okt, 2007 14:57

Fryslân schreef:Dan nog, LPG is in de regel minder bedrijfszeker dan een goede diesel (en dat zijn Tdi's naar mijn mening.)... :?
Dat klopt, maar ik ga de aankomende jaren veel minder kilometers rijden. I.p.v. 30.000/35.000 km p/jr ga ik waarschijnlijk tussen de 15.000 en 20.000 km rijden. Dus een goede reden om weer dagelijks Saab te rijden op benzine/lpg.

Plaats reactie