Onderdelenmarkt Zwiep 20 juni 2026

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sytske
Geregistreerd lid

Onderdelenmarkt Zwiep 20 juni 2026

Bericht door Sytske » di 16 jun, 2026 21:15

Zaterdag 20 juni a.s. is er een Saab (SCN) onderdelenmarkt in Zwiep (nabij Lochem). Het onderdelenmagazijn van SCN is op deze markt aanwezig met 5 marktkramen. Vanuit ons magazijn in Piershil nemen wij een selectie onderdelen mee voor deze markt. Mocht je een specifiek onderdeel nodig hebben, geef dan bericht op ons mailadres onderdelen@saabclub.nl. (voor donderdag). Als wij het beschikbaar hebben, kunnen wij het meenemen. Het wordt een mooie zomerse dag dus een prima gelegenheid om de markt te bezoeken en mooie rit te maken naar en door dit mooie deel van Nederland. Tot zaterdag!

Gebruikersavatar
Sytske
Geregistreerd lid

Re: Onderdelenmarkt Zwiep 20 juni 2026

Bericht door Sytske » zo 21 jun, 2026 21:19

Gisteren hebben wij een geslaagde Saab onderdelenmarkt gehad in Zwiep. Wij hebben veel bezoekers aan onze kramen mogen ontvangen (en waar mogelijk geholpen aan de gezochte onderdelen). De organisatie was top (met dank aan de vele vrijwilligers). Wij kijken uit naar een volgende markt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie