Noord-Brabant tour 2024
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Noord-Brabant tour 2024
Beste commissieleden,
Zojuist wilde ik me inschrijven voor de rit, maar dit lukt niet. Zodra ik de betaling wil afronden krijg ik de melding
'Verkeerd verzoek. Dit verzoek kan niet worden beantwoord. Wellicht is te lang gewacht om het verzoek te versturen. Probeer opnieuw'
Ik weet niet of ik de eerste ben die problemen heeft, maar in de bijlage heb ik een video toegevoegd waarin jullie kunnen zien dat ik niks geks heb gedaan.
Als websitebeheerder van tal van verenigingen weet ik hoe vervelend dit kan zijn, dus ik hoop dat het jullie helpt om op te lossen.
Ik hoor graag hoe ik mezelf alsnog kan aanmelden!
Zojuist wilde ik me inschrijven voor de rit, maar dit lukt niet. Zodra ik de betaling wil afronden krijg ik de melding
'Verkeerd verzoek. Dit verzoek kan niet worden beantwoord. Wellicht is te lang gewacht om het verzoek te versturen. Probeer opnieuw'
Ik weet niet of ik de eerste ben die problemen heeft, maar in de bijlage heb ik een video toegevoegd waarin jullie kunnen zien dat ik niks geks heb gedaan.
Als websitebeheerder van tal van verenigingen weet ik hoe vervelend dit kan zijn, dus ik hoop dat het jullie helpt om op te lossen.
Ik hoor graag hoe ik mezelf alsnog kan aanmelden!
-
smans
- Donateur (2x)

Re: Inschrijven Noord-Brabant tour lukt niet... ben ik de enige?
ik had hetzelfde problem
Nu aangemeld met bank transaktie
gr
Nu aangemeld met bank transaktie
gr
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

[]Yes ik had inmiddels hetzelfde gedaan
Reden: Quote verwijderd
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Vergeet het inschrijven, ik heb zojuist het GPX bestand in mijn GPX app geüpload en hij geeft 420km omdat het rondje drie keer gemaakt wordt in het bestand
En alleen de middelste ronde is op de track, de rest is foutieve rechte lijnen door GPS falen
Heeft iemand anders dit probleem ook?
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

De gpx werkt perfect bij mij. Ik heb overigens wel de track gebruikt, dat vind ik handiger werken dan een route. Als je wil kan ik mijn gpx via PB met je delen? (Ervan uitgaande dat je je al ingeschreven hebt uiteraard, ik zou niet willen dat we hier illegale praktijken krijgenTissa schreef: ↑vr 06 sep, 2024 19:32Vergeet het inschrijven, ik heb zojuist het GPX bestand in mijn GPX app geüpload en hij geeft 420km omdat het rondje drie keer gemaakt wordt in het bestandEn alleen de middelste ronde is op de track, de rest is foutieve rechte lijnen door GPS falen
Heeft iemand anders dit probleem ook?

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ook ingeschreven nadat ook ik eerst de foutmelding kreeg, maar die is inmiddels oplost.
Het is hier om de hoek en de weersvoorspellingen zijn (nog) gunstig.
TRACK op iPhone gezet en een mini-accubankje besteld, kijken of het in de asbak past achter de iPhone.
Het is hier om de hoek en de weersvoorspellingen zijn (nog) gunstig.
TRACK op iPhone gezet en een mini-accubankje besteld, kijken of het in de asbak past achter de iPhone.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
https://vliegendmuseumseppe.nl/marketgarden/
Als we toch langs Seppe komen, kunnen we net zo goed eventjes stoppen voor de historische dag.
Als we toch langs Seppe komen, kunnen we net zo goed eventjes stoppen voor de historische dag.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Das bij mij de straat uit, en is ook wat vrouwlief hier opperde. Maar de spaarzame middag zonder de tweelingpeuters op de achterbank benut ik mooi voor de routeTissa schreef: ↑za 14 sep, 2024 10:52https://vliegendmuseumseppe.nl/marketgarden/
Als we toch langs Seppe komen, kunnen we net zo goed eventjes stoppen voor de historische dag.![]()
-
ofr
- In memoriam †
-
Chlorix
- Donateur

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
johnc
- Geregistreerd lid
Re: Noord-Brabant tour 2024
@OFR
Vind ik toch wel tof van je dat je mijn 1-XKF-... hier laat zien
, Was inderdaad een leuke en gezellige toer.
organisatie prima en leuke opkomst.
vr.gr John
Vind ik toch wel tof van je dat je mijn 1-XKF-... hier laat zien
organisatie prima en leuke opkomst.
vr.gr John