Problemen website Saab Club Nederland (31-07-2006)
-
Manic
- Lid van verdienste
Problemen website Saab Club Nederland (31-07-2006)
Algemene mededeling:
Door problemen, waarschijnlijk veroorzaakt door het forum op de website van SCN, is de website van Saab Club Nederland momenteel off-line. Er werden grote hoeveelheden spam verstuurd vanaf het IP adres van de server van SCN. Momenteel wordt er een onderzoek ingesteld waar deze spam vandaan komt en wie dit heeft verspreidt.
Tot die tijd is uit voorzorg de server uit de lucht gehaald. Wij vragen uw begrip voor de situatie zoals deze momenteel is.
Zodra wij enig nieuws hebben ontvangen hieromtrent zullen wij middels dit onderwerp u hiervan op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
Saab Club Nederland
(Dennis Stoelinga, webredactie)
Door problemen, waarschijnlijk veroorzaakt door het forum op de website van SCN, is de website van Saab Club Nederland momenteel off-line. Er werden grote hoeveelheden spam verstuurd vanaf het IP adres van de server van SCN. Momenteel wordt er een onderzoek ingesteld waar deze spam vandaan komt en wie dit heeft verspreidt.
Tot die tijd is uit voorzorg de server uit de lucht gehaald. Wij vragen uw begrip voor de situatie zoals deze momenteel is.
Zodra wij enig nieuws hebben ontvangen hieromtrent zullen wij middels dit onderwerp u hiervan op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
Saab Club Nederland
(Dennis Stoelinga, webredactie)
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Vervelend!
draait SCN-forum ook op phpbb? Daar zitten wel een zut exploits in, weet ik uit ervaring. Voor je het weet staat het hele kreng vol met onzin.
't Zal de discussie over het wel of niet nuttig zijn van het SCN-forum nieuwe brandstof geven. Is dit niet het moment om vanaf de SCN-site gewoon door te linken naar SF?
draait SCN-forum ook op phpbb? Daar zitten wel een zut exploits in, weet ik uit ervaring. Voor je het weet staat het hele kreng vol met onzin.
't Zal de discussie over het wel of niet nuttig zijn van het SCN-forum nieuwe brandstof geven. Is dit niet het moment om vanaf de SCN-site gewoon door te linken naar SF?
-
brinky
- Donateur

-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: Problemen website Saab Club Nederland (31-07-2006)
De ledenadministrateur zit ook met z'n handen achter het hoofd (en niet in het haar).
Geduld hebben maar.
Eventuele nieuwe zieltjes kunnen natuurlijk ook altijd nog op de ouwerwetse manier een kaartje sturen.
Jacco
De ledenadministrateur zit ook met z'n handen achter het hoofd (en niet in het haar).
Geduld hebben maar.
Eventuele nieuwe zieltjes kunnen natuurlijk ook altijd nog op de ouwerwetse manier een kaartje sturen.
Jacco
-
Manic
- Lid van verdienste
FrostRacing schreef:Dennis is zover ik weet niet de verantwoordelijke webmaster, hij zal geen invloed hebben op het "down" halen van de SCN-site.
Dennis zorgt er wél voor dat al het Saabnieuws en wetenswaardigheden z.s.m op de site van Saabclub Nederland te vinden zijn. En in mijn ogen doet ie dat erg goed.
Bedankt voor het compliment! Ik ben inderdaad geen webmaster, maar beheer het redactionele gedeelte van de website. Ook redactionele en informele communicatie verloopt over het algemeen via mij.
Voor techniek etc. hebben we de webmaster en een beheerder, daar heb ik (gelukkig) geen kaas van gegeten. Invloed heb ik wel, maar ik kan zelf niet aan het technische gedeelte komen.
Intussen is de website weer online, en het forum is tijdelijk gesloten. Er staat momenteel nog een oude versie op, maar als het goed is komt er een dezer dagen de laatste versie op te staan (als het goed is wordt er dagelijks een back-up gemaakt van de gewijzigde onderdelen), dus ik wacht nog even voordat ik alles weer actualiseer.
Groeten,
Dennis
-
Manic
- Lid van verdienste
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Ferry900
- Geregistreerd lid