5e regio avond Regio Randstad
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
5e regio avond Regio Randstad
De zomer is dus voorbij, dus regio Randstad komt weer met een leuke nieuwe bijeenkomst. Op woendag 25 september 2013 gaan we een bezoek brengen aan het museum van de familie Schotte in Nieuwerkerk a/d IJssel. In dit museum treft u bijna alle gebruiksartikelen aan uit de vorige eeuw. Uit grootmoeders tijd dus. Voertuigen (auto’s, fietsen, rijtuigen, motoren), radio’s, t.v’s, kachels, gereedschappen tot complete winkel/werkplaatsinrichtingen en woninginrichtingen. Te veel om op te noemen.
We weten zeker dat u deze avond uw ogen uit zult kijken en veel dingen uit uw jeugd herkent. Naar we hopen kunnen we ook de pas aangekochte Spijkerauto uit 1906 bewonderen. Deze auto is enkele jaren gelden ontdekt door Stijnus Schotte in Frans-Guyana en door hem naar Nederland gehaald. Het museum is ook heel interessant voor vrouwelijke leden en partners van manlijke leden. Wij nodigen u hiervoor graag uit!
Leden van andere regio’s zijn uiteraard ook van harte welkom!
Om de zaak een beetje in de hand te houden en e.e.a. goed te organiseren vragen wij u zich voor deze avond vooraf aan te melden bij de regiocoördinator Adri Bennis. Dit kan per E-mail op regiorandstad@saabclub.nl. Geef bij uw aanmelding a.u.b. uw naam , lidmaatschapsnummer en het aantal personen door.
Deze clubavond zal plaatsvinden in Museum Schotte, ’s Gravenweg 105a, 2911 BH Nieuwerkerk a/d IJssel. De avond begint om 19.30 uur.
Wij hopen u te kunnen begroeten op deze interessante avond bij onze gastheer Stijnus Schotte.
Deze avond is uitsluitend voor leden van SCN bij aanmelding uw naam en lidmaatschapnr.opgeven
Namens het regioteam:
Adri Bennis ( regiorandstad@saabclub.nl) Fred van Oudheusden Rein van de Velde Rob Stallvord
We weten zeker dat u deze avond uw ogen uit zult kijken en veel dingen uit uw jeugd herkent. Naar we hopen kunnen we ook de pas aangekochte Spijkerauto uit 1906 bewonderen. Deze auto is enkele jaren gelden ontdekt door Stijnus Schotte in Frans-Guyana en door hem naar Nederland gehaald. Het museum is ook heel interessant voor vrouwelijke leden en partners van manlijke leden. Wij nodigen u hiervoor graag uit!
Leden van andere regio’s zijn uiteraard ook van harte welkom!
Om de zaak een beetje in de hand te houden en e.e.a. goed te organiseren vragen wij u zich voor deze avond vooraf aan te melden bij de regiocoördinator Adri Bennis. Dit kan per E-mail op regiorandstad@saabclub.nl. Geef bij uw aanmelding a.u.b. uw naam , lidmaatschapsnummer en het aantal personen door.
Deze clubavond zal plaatsvinden in Museum Schotte, ’s Gravenweg 105a, 2911 BH Nieuwerkerk a/d IJssel. De avond begint om 19.30 uur.
Wij hopen u te kunnen begroeten op deze interessante avond bij onze gastheer Stijnus Schotte.
Deze avond is uitsluitend voor leden van SCN bij aanmelding uw naam en lidmaatschapnr.opgeven
Namens het regioteam:
Adri Bennis ( regiorandstad@saabclub.nl) Fred van Oudheusden Rein van de Velde Rob Stallvord
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Re: 5e regio avond Regio Randstad
Mag je niet missen,dit is echt UNIEK !!!!! 
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Lijkt me wel leuk, Adri!
Ik schrijf me via aparte mail in.
Ik schrijf me via aparte mail in.
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Gezellig Harold, het wordt een interessante avond....
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Beste SAAB liefhebber,
Op woensdag 25 september bent u in de gelegenheid deel te nehmen aan een zeer bijzonder bezoek, nl. Het Auto en oudheden Museum van de Familie Schotte in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Wilt u gebruik maken van deze uitzonderlijke mogelijkheid om deze zeer unieke verzamling oude auto,s te bewonderen, geef u zelf dan op bij Adrie Bennis van Regio Randstad. regiorandstad@saabclub.nl
Wees er snel bij want vol is vol
De bijeenkomst begint om 19.30 uur
Het Museum is gelegen aan de ,s Gravenweg 105 in Nieuwerkerk aan den IJssel
We zien u graag a.s. woensdag avond bij deze unieke mogelijkheid.
Namens de regio Randstad
Adrie Bennis, Rob Stallvord, Fred van Opheusden en Rein van de Velde
Op woensdag 25 september bent u in de gelegenheid deel te nehmen aan een zeer bijzonder bezoek, nl. Het Auto en oudheden Museum van de Familie Schotte in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Wilt u gebruik maken van deze uitzonderlijke mogelijkheid om deze zeer unieke verzamling oude auto,s te bewonderen, geef u zelf dan op bij Adrie Bennis van Regio Randstad. regiorandstad@saabclub.nl
Wees er snel bij want vol is vol
De bijeenkomst begint om 19.30 uur
Het Museum is gelegen aan de ,s Gravenweg 105 in Nieuwerkerk aan den IJssel
We zien u graag a.s. woensdag avond bij deze unieke mogelijkheid.
Namens de regio Randstad
Adrie Bennis, Rob Stallvord, Fred van Opheusden en Rein van de Velde
-
Ruud 9.3
- Donateur

Hoi Adrie, noteer mij ook maar als deelnemer.
Misschien dat ik iets later kom.
Ruud
Misschien dat ik iets later kom.
Ruud
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
oké Ruud.Ik zet jaar op de lijst. Gr.Adri
-
esalet
- Donateur (8x)

Heb me ook per mail opgegeven.
Ik hoorde op de Inspectiedag dat de verzameling voor een groot deel tot stand is gekomen door het opkopen van oude boedels uit de omgeving en dat al jaaaarenlang. Dat maakt me dus heel nieuwsgierig, gek op oude spullen.
Ik hoorde op de Inspectiedag dat de verzameling voor een groot deel tot stand is gekomen door het opkopen van oude boedels uit de omgeving en dat al jaaaarenlang. Dat maakt me dus heel nieuwsgierig, gek op oude spullen.
-
esalet
- Donateur (8x)

-
harolddevries
- Donateur (6x)

Dank voor het organiseren, Adri!
Het was erg interessant!

Het was erg interessant!