Circuit Park Zandvoort

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Tweetakt
Geregistreerd lid

Circuit Park Zandvoort

Bericht door Tweetakt » vr 23 apr, 2004 10:25

Zondag 2 mei: Rij zelf op Zandvoort

Circuit Park Zandvoort zet zondag 2 mei van 10.00 tot 17.00 uur de poorten open voor een ieder die zelf met zijn automobiel eens op de snelle racepiste wil rijden. De kosten bedragen € 20 per sessie van twintig minuten.

Waar kan je in ons land nog probleemloos eens diep het gaspedaal intrappen? Het wordt immers steeds drukker op de wegen en de vele verkeersdrempels en rotondes en de intensieve snelheidscontroles maken het automobilistisch rijgenot er niet aangenamer op.
De bezitter van een mooie sportwagen, een snelle sedan, een fraaie klassieker, maar ook de eigenaren van ‘normale’ auto’s kunnen op zondag 2 mei hun hart ophalen op het 4,3 kilometer lange circuit in Zandvoort.

Toegelaten worden auto’s voorzien van een geldig kenteken terwijl per auto maximaal 2 inzittenden mogen plaatsnemen. Het dragen van een valhelm is verplicht. Inschrijvingen vinden op de dag zelf plaats op Circuit Park Zandvoort. Voor-inschrijving is niet mogelijk

zie ook: www.saabclub.nl

Evenementencoördinator SCN

bram
Geregistreerd lid

Re: Circuit Park Zandvoort

Bericht door bram » wo 28 apr, 2004 15:58

WIe gaat hier van ons heen??

gr bram

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 29 apr, 2004 9:47

:shock:
bram schreef:WIe gaat hier van ons heen??
Nou, ik hoop niemand!! :wink:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » do 29 apr, 2004 9:48

Ik kan het verkeerd hebben, maar op de website van de Saab Club stond dat het niet door ging. Misschien kan je er op eigen initiatief wel heen.

Sander

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » do 29 apr, 2004 10:17

'k Had er heen willen gaan, maar ik keek afgelopen weekeinde toevallig wat nauwkeuriger naar Saabine's banden dan normaal, en constateerde dat de achterste exemplaren wel érg veel ouderdomsscheurtjes vertonen. Voorlopig even voorzichtig aan dan maar.

Andere exemplaren zijn al even geleden besteld, maar ze moeten speciaal uit Japan komen. Bovendien staat er over een week of drie nog een sessie bij Beek Auto Racing gepland om de zaak helemaal 'track proof' te maken (het lijkt er. o.a. op dat het carterventilatiesysteem het niet helemaal kan bijhouden waardoor er bij aanhoudende volle turbodruk olie in de verbrandingskamers komt. Kan ook de olieseal van de (tegelijkertijd met de motor gereviseerde c.q. 'upgraded') turbo zijn :roll: .

Tweetakt
Geregistreerd lid

Bericht door Tweetakt » do 29 apr, 2004 10:25

Sorry Sander je hebt het inderdaad niet goed gelezen.
4 april ging niet door i.v.m. organisatorische problemen bij Circuit Park. Maar 2 mei is iets wat niet valt onder de verantwoording van SCN.
Dit is een initiatief van CPZ zelf en men kan daar vrij rijden.
Zie "Laatste nieuws" op website SCN

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » do 29 apr, 2004 11:41

Dat had ik inderdad nog niet gelezen... ik kan met mijn Mac ook zo slecht op de website van de Saab Club.
(het menu is met Safai niet te zien)

Sander

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 02 mei, 2004 18:02

jongens,

k kom net terug van het circuit. Het was knal. We moeten de volgende keer echt samen gaan. forummers

ik zag wel een Saab 9-5 Aero. Maar was niet iemand van het forum.....denk k. Zei namelijk niks :shock:

de prijs was ook goed. 20 euro voor 20 minuten op het 4,3 km lange circuit.

Het is een goed te rijden circuit. Het is weliswaar niet zo mooi en spannend als de ring. Maar je kunt er toch leuk je ding op doen

Het was echt de moeite waard. Lekker zitten scheuren met de Saap.

Fijn weekend en tot laters....

bram

moderators/bram/zandvoort

de foto's voor de liefhebber

Plaats reactie