In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: wo 21 jan, 2004 23:37
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door Ruud » za 17 sep, 2005 23:30
Reclame van Hertog Jan al gezien?
Een mooie grijze 9-3 duidelijk in beeld aan het begin van de reclame.
Lekker bier trouwens
http://www.hertogjan.nl/perfect40_mpeg1.mpg
900S 2.0T Nordic/Speektuning custom (260pk/365nm)
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
- Berichten: 431
- Lid geworden op: ma 28 jun, 2004 18:03
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door johnjaap » zo 18 sep, 2005 11:57
Ik heb de reclame al een aantal keer gezien maar telkens vergeten te posten.
De man die uit de auto stapt is de eigenaar van de brouwerij en is een klant bij het bedrijf waar ik werk. Maar ik heb hem nog nooit met een Saab gezien... wellicht hebben ze de auto gekozen om de uitstraling van het bedrijf te vrebteren!
John©
Verdomde bumperklevers! ik had er vanmiddag wéér eentje voor me....
Volvo V50 2.0D Elite
Seat Leon 1.6 16v Signo
Opel Omega 2.5 v6 Sport
Peugeot 206 2.0 16V GTI
Volvo V40 2.0 16V Phase 2 Sports Edition
Opel Calibra 2.5 V6 24V
Saab 9000 CSE 2.3 16V FPT
-
Zaap
- Geregistreerd lid
- Berichten: 740
- Lid geworden op: di 01 feb, 2005 11:02
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Bericht
door Zaap » zo 18 sep, 2005 12:41
johnjaap schreef: wellicht hebben ze de auto gekozen om de uitstraling van het bedrijf te verbeteren!
John©
ze zeggen te streven naar perfectie...
-
B235R
- Lid van verdienste
- Berichten: 3396
- Lid geworden op: zo 06 jul, 2003 19:22
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Bericht
door B235R » do 29 sep, 2005 12:34
Zaap schreef:johnjaap schreef: wellicht hebben ze de auto gekozen om de uitstraling van het bedrijf te verbeteren!
John©
ze zeggen te streven naar perfectie...
das dus duidelijk

-
nacra 93
- Donateur

- Berichten: 14383
- Lid geworden op: ma 13 dec, 2004 13:41
- Regio: NL - Provincie Friesland
Bericht
door nacra 93 » do 29 sep, 2005 19:16
nou kwam mijn buurman met het wazige verhaal dat men ,ja de gemiddelde nederlander,denkt dat veel saab rijders Hertog Jan drinken,
ik wel,lekker hoor.
Ze zullen hier wel op voort voortbeduren kun je na gaan wat voor een image Saab[rijders] heeft,hebben.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2343
- Lid geworden op: zo 09 nov, 2003 23:41
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Bericht
door ralph12 » wo 01 feb, 2006 0:17
ik zag 'm net... nee, da's helemaal okee een ouwere bierbuik die uitstapt uit een 9-3 om wat gerst en hop te komen inspecteren

Saab 90 - Niet het neusje van de zalm, maar wel de kont ;-)
-
RianKatoen
- Geregistreerd lid
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 17:27
- Regio: NL - Provincie Groningen
Bericht
door RianKatoen » do 03 apr, 2008 17:59
Toen ik de brouwerij bezocht 8 maart stond hij er ook niet

!