Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Eindhoven 21-04: pre-work mini coffee meet

Bericht door millerman » di 31 mar, 2009 22:59

Naar aanleiding van dit topic, hebben we besloten met enkele Saab-vrinden voor de dagelijkse werkzaamheden een bakkie te doen. Mag ook iets anders zijn, ik drink immers zelf ook geen koffie!

Afbeelding

Tijdstip: 7.30-9.00
Geïnteresseerden en mogelijke tijden:
Millerman (voor 9.00)
tcl (voor 7.45 of na 8.30)
Thierry (voor 10.00)
Jurson
Tubefreak
Wiseguy
Paul Viking
taaffert (voor 8.30)
gunar

Als het zo druk wordt, is het misschien nog lastig ook om te parkeren daar! Als er meer gegadigden en tijden zijn, hoor ik het graag.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 31 mar, 2009 23:05

Aah, dinsdag de 21e. Leuk!

Ik moet overigens dan 08:30 op de zaak zijn, want we hebben elke dinsdag weekoverleg, te laat = worstenbrood en dat heb ik inmiddels al 3x moeten doen in de twee maanden dat ik in Eindhoven werk... :evil:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 31 mar, 2009 23:20

En hoever is de zaak? Of beter: hoe laat moet je wegrijden van het station?

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » di 31 mar, 2009 23:24

Prima initiatief, ben dan net terug, ik ga proberen met de caab te komen.

Taaf je mag op deze meet ook te laat komen wij lusten ook worstenbroodjes :wink:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 31 mar, 2009 23:32

Huh? Kun je in Brabant het gehele jaar door worstenbrood kopen? :shock:

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » di 31 mar, 2009 23:35

dat lukt mij hier in de lokale AH ook hoor :wink:

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

worstebrood

Bericht door Den Silver Kulen » wo 01 apr, 2009 5:43

Oke, oke, neemt elke meetman een worstenbroodje (is tenslotte ook meat) mee. Is ook makkelijker herkennen. Locatie is station, buszijde toch? Misschien iets van rond 7:15 of zoiets?? Of is dat wat té vroeg?

gunar
Geregistreerd lid

eindhoven 21-4 koffie met worstenbrood minimeeting

Bericht door gunar » wo 01 apr, 2009 11:25

21-4 rond 7.15-7.30 uur, ja da's een mooi tijdstip voor mij.

Minimeet en greet van 7.15-10.00 uur, drive-in, drive-away zoals ge wilt.
Kan ieder zo op zijn tijd daartussen komen (?) Vaste tijd voor ieder lijkt mij moeilijk te realiseren.

Mogelijk dat ik mijn zalmneus laat aanschuiven bij het "SF hang (out)-ontbijt". Alles is hier immers mogelijk. Weer een mooie locatie (in korte tijd). Na de olieraffinage wordt het cruisen/happen bij station Ehv.

Moeilijk met parkeren ? Onder de Kennedytoren mooie parkeergarage (staan we de bussen en taxi's niet in de weg; voordeel droog, nadeel het tarief en geen skyline/boulevard de Trollhattan).

Worstebroodjes, koffie, vlaai. Bossche Bollen, wie nog ?
Begin al hongerig te worden. Bere(hap)gezellig. Hier, hier in Brabant :applause:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 01 apr, 2009 11:41

brinky schreef:Huh? Kun je in Brabant het gehele jaar door worstenbrood kopen? :shock:
Volgens mij kan dat overal. Naja, in Twente misschien niet ;) Maar wij hebben dan weer geen Twentste krentenwegge :o

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 01 apr, 2009 11:59

Parkeergarage is ook weer zover lopen van koffieverstrekkers ;)

Een ruime tijd om in te lopen/rijden/fietsen/kruipen leek me ook het beste. 10 uur zal niet nodig zijn, ik dacht aan uiterlijk 9 uur. 7.30 vind ik wat te vroeg, denk dat ik rond een uurtje of 8 aanschuif. Aangezien ik dichtbij woon, wil ik best voor warme worstenbroodjes zorgen!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » wo 01 apr, 2009 12:28

[]Inderdaad. Het is begonnen met een geparkeerde RA. Vlaaienverkooppunt, koffiehoek. Daar dichtbij blijven. Ons niet gaan verstoppen in een walmende parkeergarage.

Lopen. Ruime tijd lopen is ruime tijd tarief betalen.
Achter het stuur kruipen gaat nog wel. Verder niet gaan. Lamme poot van het gaspedaal halen (been optillen/gas eraf). OK voor die meet.
Ben benieuwd naar wie we allemaal zullen zien aankruipen. :evil:

Jurson
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Jurson » wo 01 apr, 2009 12:29

21 april is prima voor mij. Qua tijdstip maakt het mij niet zoveel uit.
Ik kijk wel uit het raam om te zien wat een goed moment is om even langs te gaan :lol:

Jur

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 01 apr, 2009 20:30

Ik kom overigens niet met de SAAB, want die rijd ik niet zakelijk, is dat een bezwaar? :O:
Ik werk aan de Beukenlaan, niet zo heel ver weg van het station.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 01 apr, 2009 20:37

Dan wel de toevoeging dat we op het Centraal Station staan ;)

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

@taaf

Bericht door Den Silver Kulen » wo 01 apr, 2009 20:40

een Saab hart verloochent zich niet, Taaf. Het is allang leuk om je nu eens live te zien. Maarrrrr, hoe herkennen we e.e.a? Iemand een Saabvlag, bord Saab parking only (ik overweeg die wel te kopen trouwens, dan neem ik de mijne wel mee als de shopshop er nog een heeft), petten, shawls, buttons, stickers, dat soort dingen?
Even voor mijn duidelijkheid: we doen dus een meet whenever you are ready to greet (mits maar voor 10 uur) locatie station CS? Ik voel ook wel veel voor het voorstel van Gunar (ook al zo'n feest om de enige echte Gunar live te gaan zien): vlaaiverkoop. of koffie<.

Plaats reactie