Hallo saabkenners,
Ik rijd een Saab 9.3 2.2 Tid, BJ 12-03 M04. Ik heb helaas geen cruise control in mijn auto en zou dat wel graag willen. Nu weet ik dat een cruise control hendel verkrijgbaar is ( art nr 12787315) en hierbij ook een handleiding gevonden (12799591).
Mijn vraag is of iemand weet of dat alleen de hendel vervangen voldoende is of dat er ergens anders; bv bij de pedalen ook nog modificaties gedaan moeten worden?
Cruise control zelf inbouwen... wat heb ik nodig??
-
Remco
- Donateur

Ik heb het 3 jaar geleden in een 2004 Aero Cabrio laten bouwen. Alleen de handel was voldoende + programmeren bij de dealer. Je kon hem toen beter als r.a.w. handel bestellen met cruise bediening ipv als accessoire een cruise handel te bestellen (nummer wat jij geeft). Cruise handel kostte toen rond de 200 euro terwijl de indentieke r.a.w. handel 16.60 euro ex btw kostte.....
Is nu echter niet meer zo die r.a.w. handel kost nu rond de 270 euro, de prijs is dus meer dan 16x verdubbeld........
Tip, bij Elferink kost ie 50 euro.
Is nu echter niet meer zo die r.a.w. handel kost nu rond de 270 euro, de prijs is dus meer dan 16x verdubbeld........
Tip, bij Elferink kost ie 50 euro.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Als je de link in het topic viewtopic.php?t=51711 volgt en zoekt naar de handleiding met nummer 12787315 (hoort bij jouw artikelnummer), dan zie je hoe je het moet installeren. Lijkt niet al te moeilijk.
-
avdwal
- Geregistreerd lid
-
fozwart
- Donateur (7x)

-
avdwal
- Geregistreerd lid