Voorruit
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: Voorruit
Daar zou ik wel even op letten ja. Gezien het recente bouwjaar van die 9000 en de hoeveelheid goodies die erop zitten, kan deze auto zijn uitgerust met de optie 'warmtewerend glas' dat samen met een ACC kwam.Hannes schreef:Het is voor een 9000 CSE, voor het geval dat uit maakt?
-
verde900
- Donateur

Volgens mij was die "optie" er pas vanaf 1996 (toen was het standaard)Wouter schreef:Daar zou ik wel even op letten ja. Gezien het recente bouwjaar van die 9000 en de hoeveelheid goodies die erop zitten, kan deze auto zijn uitgerust met de optie 'warmtewerend glas' dat samen met een ACC kwam.Hannes schreef:Het is voor een 9000 CSE, voor het geval dat uit maakt?
een geeigende prijs voor een ingelijmde voorruit is iets van € 600,--
-
BenS
- Geregistreerd lid
Ik heb zelf geinformeerd voor mijn 9000 CD '91 en dat zou op een €450 uitkomen bij CarGlass.
Groeten, Ben
Groeten, Ben
-
bennie
- Geregistreerd lid
Bij ELFERINK kost een ruit 110 euro. (groen met band)
Bennie
Bennie
-
Marc
- Lid van verdienste
Als het een tip mag zijn...
Laat het niet bij carglass doen. Roestende A-stijlen krijg je er bij hen gratis bij.
Laat het niet bij carglass doen. Roestende A-stijlen krijg je er bij hen gratis bij.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Ik heb een paar maanden geleden mijn ruit laten vervangen, op kosten van mijn verzekering. Na demontage van de oude ruit bleken de stijlen behoorlijk geroest en daarom wilde het bedrijf gaan nieuwe raam plaatsen, deze zou door het werken van de geroeste stijlen weer kapot gaan.
De oorzaak van het roesten mag gezocht worden bij een eerder vervanging; bij het doorsnijden van de raamrubber wordt de lak eronder beschadigd waarna deze gaat roesten. Het hele geintje heeft me uiteindelijk € 200,- gekost, onnodig.
De oorzaak van het roesten mag gezocht worden bij een eerder vervanging; bij het doorsnijden van de raamrubber wordt de lak eronder beschadigd waarna deze gaat roesten. Het hele geintje heeft me uiteindelijk € 200,- gekost, onnodig.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Bij mij was prijsvergelijking op NG900,
tussen m'n dealer carglass iets in 't nadeel van carglass,ong 30€.
A&P was dan weer 280€ goedkoper!
Onwaarschijnlijk,maar 't is de waarheid.
tussen m'n dealer carglass iets in 't nadeel van carglass,ong 30€.
A&P was dan weer 280€ goedkoper!
Onwaarschijnlijk,maar 't is de waarheid.
-
garagetest
- Geregistreerd lid
ik heb twee maanden terug geïnformeerd (heb een scheur van ik een meter) en kwam op iets van 375 EUR uit 
met groene band
(9000 CS '92)
met groene band
(9000 CS '92)
-
garagetest
- Geregistreerd lid
AH
nieuw bedrijf gevonden.
Ik ben WA verzekerd met een scheur in de ruit. moet dus vervanging geheel zelf betalen.
NIEUWE ruit inclusief zetten, binnen 1 dag voorradig, met groene band
149 EUR incl BTW
nieuw bedrijf gevonden.
Ik ben WA verzekerd met een scheur in de ruit. moet dus vervanging geheel zelf betalen.
NIEUWE ruit inclusief zetten, binnen 1 dag voorradig, met groene band
149 EUR incl BTW
-
hitcham
- Geregistreerd lid
149 Euro voor een nieuwe ruit?
Mogen wij weten welke om welk bedrijf het hier gaat? En, ervan uitgaande dat je op deze aanbieding ingaat, laat je ons weten wat je bevindingen zijn?
Mogen wij weten welke om welk bedrijf het hier gaat? En, ervan uitgaande dat je op deze aanbieding ingaat, laat je ons weten wat je bevindingen zijn?
-
garagetest
- Geregistreerd lid
ik zal zeker ingaan op deze aanbieding. Kreeg het telefoonnummer van een vriend.hitcham schreef:149 Euro voor een nieuwe ruit?
Ik moet jee eerlijk bekennen dat ik de naam nieteens weet, maar ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik NIET verzekerd ben voor ruit/glasschade.
de ruit had al een flinke scheur, maar eenzijdig en niet afgekeurd (apk).
echter de afgelopen week op 2 dagen tijd, 3 flinke sterren erbij gekregen door minieme aanrakingen met steentjes. imo het teken dat de ruit echt op is, en dat de spanningen of krachten niet meer verdragen kunnen worden...
ik bel van de week weer terug (effe het nummer zoeken) en dan laat ik het zeker weten. want 150 EURO voor een nieuwe ruit met groene band inclusief montage én de BTW is héél erg goedkoop.
ik houd jullie op de hoogte
-
Doezn
- Geregistreerd lid
Ikzelf heb bij carglass gewerk en ik zelf zou er nooit een nieuw ruit daar laten steken.... Het is duurder dan de rest, maar de voordelen zijn dat als de lijsten niet doorgeroest zijn dan krijg je levenslange garantie (op barsten en lekken) en als ze schade toerichten aan de wagen wordt dat terugbetaald. Ik heb zelf eens de dashbord kapotgesneden van een 2jaar oude passat en die mens zou een nieuw dashbord kunnen krijgen als hij wou maar hij koos voor een herstelling ervan daar de wagen een bedrijfswagen was.
Ik weet nie hoe het zit met de garanties bij de andere bedrijven maar ze zijn goedkoper.
Groetjes
Gregory
Ik weet nie hoe het zit met de garanties bij de andere bedrijven maar ze zijn goedkoper.
Groetjes
Gregory
-
rudolfwillem
- Geregistreerd lid
-
peterberg
- Donateur (3x)

Ik had een enorme scheur in mijn voorruit.
ik heb mijzelf verzekert bij armac voornamelijk omdat Ruitvervanging en ruitreparatie zijn meeverzekerd. Als je de ruit bij een Saab dealer laat repareren heb je ook geen eigen risico
Een ruitschade heeft ook geen gevolgen voor de bonus/malus trede.
groet,
peter
ik heb mijzelf verzekert bij armac voornamelijk omdat Ruitvervanging en ruitreparatie zijn meeverzekerd. Als je de ruit bij een Saab dealer laat repareren heb je ook geen eigen risico
Een ruitschade heeft ook geen gevolgen voor de bonus/malus trede.
groet,
peter