Bochtverlichting
-
jochem
- Geregistreerd lid
Bochtverlichting
Is dat mogelijk om je mistlampen net als moderne wagens aan te laten gaan als je links of rechtsaf gaat? adaptieve bochtverlichting met soft on en soft off.
-
Hannes
- Forum Admin
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
jochem
- Geregistreerd lid
-
GerritAl
- Geregistreerd lid
Jochem,
Je wilt de mistlampen hiervoor gebruiken.
Als ik de richtingaanwijzerunit bekijk (9-3) bestaat het voorste deel voor het lampje van de richtingaanwijzer.
Wat meer naar achteren zit ook nog een soort van lens waarachter een lampje zou kunnen komen.
Heeft dit al een bestemming of zou je hier de bochtverlichting van kunnen maken.
Op het 9-3 forum niets kunnen vinden.
Voor een 9000 zou hier de extra verlichting zitten t.b.v. van de achteruitverlichting.
Wie kan antwoord geven.
Gr GerritAl
Als ik de richtingaanwijzerunit bekijk (9-3) bestaat het voorste deel voor het lampje van de richtingaanwijzer.
Wat meer naar achteren zit ook nog een soort van lens waarachter een lampje zou kunnen komen.
Heeft dit al een bestemming of zou je hier de bochtverlichting van kunnen maken.
Voor een 9000 zou hier de extra verlichting zitten t.b.v. van de achteruitverlichting.
Wie kan antwoord geven.
Gr GerritAl
-
jochem
- Geregistreerd lid
heey misschien komen we ergens.GerritAl schreef:Jochem,
Wie kan antwoord geven.
Gr GerritAl
maar dan moet ie geschakeld worden met en de richtingaanwijzer en als je een bocht maakt door het stuur te draaien.
-
GerritAl
- Geregistreerd lid
Om te voorkomen dat bij iedere inhaalpoging ook de bochtverlichting aangaat denk ik dat de bochtverlichting pas na een aantal knipperingen (b.v. na vier keer) geactiveerd moet gaan worden. Moet wel kunnen.
de stuuruitslag, links/rechts, is wel te signaleren m.b.v. naderingsschakelaars.
De bochtverlichting moeten dan wel afgetakt worden van de voeding naar de koplampen.
Om te voorkomen dat als je met pech staat je stuur gedraait is en de alarmlichten gebruikt de bochtverlichting aangestuurd gaat worden.
Misschien hebben anderen nog ideeen.
Gr Gerrit
de stuuruitslag, links/rechts, is wel te signaleren m.b.v. naderingsschakelaars.
De bochtverlichting moeten dan wel afgetakt worden van de voeding naar de koplampen.
Om te voorkomen dat als je met pech staat je stuur gedraait is en de alarmlichten gebruikt de bochtverlichting aangestuurd gaat worden.
Misschien hebben anderen nog ideeen.
Gr Gerrit
-
gfgf
- Donateur (2x)