Demontagedag 22 juni Saab 900 Red Arrow - 900 Forty - 99
-
Thom
- Donateur

Demontagedag 22 juni Saab 900 Red Arrow - 900 Forty - 99
Zondag 22 juni a.s. vanaf 09.30 uur ga ik, net als vorig jaar, 2 Saabs 900 demonteren en kan hierbij hulp gebruiken!
Zie viewtopic.php?t=15538&highlight= en viewtopic.php?t=15538&postdays=0&postor ... &start=105 voor de ervaringen van eerder!
De demontage zal plaatsvinden op het weilandje naast mij, in Voorst. Vorige keer waren er ongeveer 20 Saabliefhebbers, er is ruimte voor maximaal 25. Vandaar graag even van tevoren aanmelden, liefst via dit forum.
De dag is bedoeld voor iedereen die goed of juist minder goed kan sleutelen (en ervaring op wil doen) en enthousiast is over Saab. Een aantal onderdelen zijn gereserveerd, maar de nodige ook niet en mogen weg t.e.a.b.
De slachtoffers:
- Saab 900 T8 red arrow 3 drs/rood/1987 met voorschade
- Saab 900i-16 Forty 3 drs blauw (van Sander)
- Saab 99 wit 1979 (o.a. motor en interieur reeds gedemonteerd)
Het kost niets, wel zou het fijn zijn als je iets voor de lunch of zo mee zou nemen. Gereedschap is aanwezig maar eigen gereedschap is welkom.
Na aanmelding ontvang je van mij een bevestiging + routebeschrijving! Liefst mij je email per PB doorgeven.
Aangemeld zijn reeds:
1. Sander
2. WouterS
3. Manic
Zie viewtopic.php?t=15538&highlight= en viewtopic.php?t=15538&postdays=0&postor ... &start=105 voor de ervaringen van eerder!
De demontage zal plaatsvinden op het weilandje naast mij, in Voorst. Vorige keer waren er ongeveer 20 Saabliefhebbers, er is ruimte voor maximaal 25. Vandaar graag even van tevoren aanmelden, liefst via dit forum.
De dag is bedoeld voor iedereen die goed of juist minder goed kan sleutelen (en ervaring op wil doen) en enthousiast is over Saab. Een aantal onderdelen zijn gereserveerd, maar de nodige ook niet en mogen weg t.e.a.b.
De slachtoffers:
- Saab 900 T8 red arrow 3 drs/rood/1987 met voorschade
- Saab 900i-16 Forty 3 drs blauw (van Sander)
- Saab 99 wit 1979 (o.a. motor en interieur reeds gedemonteerd)
Het kost niets, wel zou het fijn zijn als je iets voor de lunch of zo mee zou nemen. Gereedschap is aanwezig maar eigen gereedschap is welkom.
Na aanmelding ontvang je van mij een bevestiging + routebeschrijving! Liefst mij je email per PB doorgeven.
Aangemeld zijn reeds:
1. Sander
2. WouterS
3. Manic
-
noknokius
- Geregistreerd lid
-
Rob77
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
-
Hans99
- Geregistreerd lid
Demontagedag
Hallo Thom,
ik wil mijn best doen om te komen. ik ben mij aan het bezinnen of ik mijn huidige 99 wel aan wil houden, zoek eigenlijk een alternatief op LPG.
De laatste drie jaar (parttime huisvaderschap, dochter van vijf inmiddels) niet meer aan sleutelen toegekomen, alle kennis (was die aanwezig dan?) is bijna verloren..KICKSTART!!
ik wil mijn best doen om te komen. ik ben mij aan het bezinnen of ik mijn huidige 99 wel aan wil houden, zoek eigenlijk een alternatief op LPG.
De laatste drie jaar (parttime huisvaderschap, dochter van vijf inmiddels) niet meer aan sleutelen toegekomen, alle kennis (was die aanwezig dan?) is bijna verloren..KICKSTART!!
-
Thom
- Donateur

-
Thom
- Donateur

deelnemers update
Deelnemers update 6-6
0. Thom
1. Sander
2. WouterS
3. Manic
4. Noknokius
5. Rob77
6. Vyv
7. Hans99
8. Constant
9. wlkts
10. Rhinobirds
11. Peter B
12. Gert E
13. WvdH + zn
14. RB
0. Thom
1. Sander
2. WouterS
3. Manic
4. Noknokius
5. Rob77
6. Vyv
7. Hans99
8. Constant
9. wlkts
10. Rhinobirds
11. Peter B
12. Gert E
13. WvdH + zn
14. RB
-
Svarte Per
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
Swedish style
- Geregistreerd lid
Re: deelnemers update
Lijkt me leuk om erbij te zijn. Ik probeer ook te komen.Thom schreef:Deelnemers update 6-6
0. Thom
1. Sander
2. WouterS
3. Manic
4. Noknokius
5. Rob77
6. Vyv
7. Hans99
8. Constant
9. wlkts
10. Rhinobirds
11. Peter B