Lid worden?

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gesloten
RobdeVries
Geregistreerd lid

Lid worden?

Bericht door RobdeVries » wo 12 jan, 2005 8:40

Hallo,

Ik heb mij via de website opgegeven als (adspir.) lid, hoor echter niets meer. Ik heb eveneens een mail gestuurd, maar het blijft akelig stil..

Is hier een reden voor?

Groet!
Rob

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Lid worden?

Bericht door op » wo 12 jan, 2005 9:59

Hier hebben al meer mensen over gepost, ook op het saab.pagina prikbord. Het duurt gewoon even , het is geen bedrijf.
Ik denk dat het helpt als je je verzonden mail uitprint en met een verzoek om reactie per post toestuurt aan de secretaris.
succes en geduld :wink:
Olaf

robertw

Bericht door robertw » wo 12 jan, 2005 10:08

welcome! I'm in the same situation! needles to say that waiting is extremly difficult!

RobdeVries
Geregistreerd lid

Bericht door RobdeVries » wo 12 jan, 2005 12:03

Okay dank je wel. Ik begrijp dat het een vereniging is en dat het drijft op vrijwilligers die hiervoor tijd vrijmaken.
Echter er komen denk ik dagelijks niet veel aanmeldingen binnen voor lidmaatschap, dus het tijdig geven van feedback moet horen tot de mogelijkheden. Helemaal wanneer je als vereniging het lidmaatschap
afhandeld via de moderne digitale media.

Ik heb dus mijzelf opgegeven via de website een (automatische) bevestigingsmail gekregen met de mededeling dat informatie volgt. Dit weekeinde heb ik een mail gestuurd dat ik nog niets ontvangen heb en zelfs daar heb ik nog geen reactie op gekregen.

Afijn, ik wacht gewoon nog maar even af...

Groet!
Rob

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 12 jan, 2005 12:23

kunnen de drijvende krachten van saabforum niet wat digitale handling van saabclub overnemen? Misschien dat ze ook nog wat redactionele input kunnen leveren... zo vol met content staat t blaadje momenteel ook niet... elk nummer een top 3 van interessante topics alhier besproken op t forum oid??? Moeten alleen de titels wel veranderd worden in 'SAABfora' ;-)

PS de drijvende krachten van dit saabforum zijn degenen die zichzelf plaats 1 en 2 hebben toebedeeld (sinds kort) in de fotogalerij ;-) Of stonden ze daar al en verwar ik een fotowijziging met fotoplaatsing?

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 12 jan, 2005 12:29

He Willem,

We stonden al een tijd op plaats een en twee maar ook wij hadden tot voor kort gebrek aan content. Maar nu wij beiden in het bezit zijn van cherry rood zweeds staal moest dat natuurlijk aan de wereld getoond.

groeten

Hannes

TROLL900
Geregistreerd lid

Bericht door TROLL900 » do 13 jan, 2005 2:44

:oops: Hallo,

Ik lees hier over de zgn. stilte nadat men zich heeft opgegeven als lid van de Saab Club Nederland. Door het overschakelen naar een nieuwe ledenadministratie en enkele onvoorziene omstandigheden zijn inderdaad enkele dingen niet zo gelopen zoals ze eigenlijk behoorden te verlopen......Maar dit is binnenkort verholpen, zodat iedereen die zich onlangs heeft aangemeld alsnog zijn lidmaatschapskaartje spoedig in de bus zal krijgen!

:wink: TROLL900

RobdeVries
Geregistreerd lid

Bericht door RobdeVries » do 13 jan, 2005 8:02

Aah dat verklaart een hoop! Bedankt voor de reactie :)

Groet!
Rob

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 15 jan, 2005 13:12

Mooi om te horen :)

RobdeVries
Geregistreerd lid

Bericht door RobdeVries » ma 24 jan, 2005 20:55

Echter nog steeds niets gehoord van de Saabclub..... :cry: Is er wellicht wat versterking nodig in 't bestuurscircuit/administratieve afhandeling....
Ik bedoel ik wil best zeiken en mopperen, maar ben dan ook fair genoeg om mijn hulp aan te bieden.... :wink:

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » ma 24 jan, 2005 21:09

Rob,

beste wat je dan kunt doen is een e-mail sturen naar de voorzitter van de SCN: voorzitter@saabclub.nl :idea:

Waarschijnlijk heb je dan eerder een tevredenstellend bericht dan wanneer alles via allerlei topics op dit forum gaat lopen..

Gesloten