Op DMAX bij "Die Ludolfs"

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Op DMAX bij "Die Ludolfs"

Bericht door Steve-O » zo 26 aug, 2007 21:20

4 broers runnen een sloperij. Maar als je dit programma gezien hebt, vraag je je af hoe hun bedrijf omzet kan draaien. De oudste 2 hangen de hele dag op een stoel. De jongste 2 zijn alleen maar met onzin bezig. Meestal is het qua tekst ook niet te volgen omdat het klinkt als een kippenhok.

Wel leuker dan TV-prut als Big Brother, maar van hetzelfde niveau.

deel 1:
http://www.myvideo.de/watch/944810

deel2:
http://www.myvideo.de/watch/947546

deel3:
http://www.myvideo.de/watch/981095

deel4:
http://www.myvideo.de/watch/945420

resultaalt: vermoedelijk een V4 blok naar de kloten.
Reden: Topictitel gewijzigd, verwijzing verwijderd

DNZ
Geregistreerd lid

Bericht door DNZ » wo 29 aug, 2007 0:05

Geweldig, dit wil je eigenlijk de hele dag doen! Je gedragen als een groot kind en in klassiekers rondrijden. (Maar dan zonder fietshelm in een kever :lol: )

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 04 jan, 2008 23:36

In de aflevering van vandaag reden ze o.a in een 96, leek mij van 1977 (99 stoelen, dikke bumpers, kleine richtingaanwijzers).

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 07 jan, 2008 13:20

Mijn dame en ik waren nogal verontwaardigd over het feit dat ze beide auto's volledig in puin gingen rijden... echt zonde, doe dat met golfjes enzo. Ook jammer dat de saab het aflegde tegen de kever. Godzijdank heb ik beide auto's dus toch nog een beetje een overwinningsgevoel :-)

jelleiden
Geregistreerd lid

Bericht door jelleiden » vr 23 jan, 2009 16:09

Ik heb de aflevering ook gezien. Vermakelijk :D maar zonde... :cry: Ambigue noemen de Fransen dat.

Wel leuke weetjes over de 96 (renault koplampen oid)

robertw

Bericht door robertw » vr 23 jan, 2009 16:42

Dat krijg je met inteelt op inteelt, een beetje chimpansee heeft een IQ van 75, ben benieuwd waar deze heren op uit komen.

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » vr 23 jan, 2009 17:54

Ho, ho.

Der Peter und seine Brüder sind nicht Dof.

Knap werk om uit al die hopen, noch wat o.d. te halen.

Persoonlijk vind ik dat ze het zeker beter doen dan het gemiddelde op deze aardkloot.

Respect!!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 23 jan, 2009 19:33

[]Mee eens.
Ze voldoen in geen enkel opzicht aan de plastic Ken en Barbienormen waar iedereen tegenwoordig aan schijnt te moeten voldoen.
Maar ze zijn ontzettend sociaal naar elkaar toe. Het is een beetje een werkgelegenheidsprojectje om bijv. G"unther, die nog zichtbaar leidt onder een nare scheiding, het telefoonbaantje te geven.
Verjaardagen worden uitgebreid gevierd. De zus komt wekelijks mee inkopen.
Enz. enz. Kortom, een zorgzaam gebeuren en kom daar nog maar eens om.

Nee, doe mij maar de Ludolfs, die zijn real ipv al die plastic USA typejes van tegenwoordig.

Wel een beetje jammer dat ze m.i. te slordig met het erfgoed omspringen (wie laat nou een Jaguar XJ bewust draaien zonder olie en zo om te kijken wanneer hij kapot gaat, alleen om de Teile niet goed te verkaufen zijn.).

Maar verder: liever een Ludolf op TV dan een nepface.

Zo, dat moest er even uit!

jermar
Geregistreerd lid

ludolfs

Bericht door jermar » vr 23 jan, 2009 19:42

zijn geweldig vriendelijke mensen, heb afgelopen zomer noodgedwongen, nog een onderdeel weggehaald, waren daar in die nahe op flapkantie :shock:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 23 jan, 2009 19:57

GHIA schreef:Ho, ho.

Knap werk om uit al die hopen, noch wat o.d. te halen.
Ja zeg maar de Deutsche variant op onze F

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » za 24 jan, 2009 0:52

Eigenlijk mach het stukje tussen (...) wel verwijdert worden, uit het onderwep/titel, dacht ik zo.

Het is op twee manieren uit te leggen en beide zijn niet netjes ...

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 24 jan, 2009 9:36

esalet schreef:[]Mee eens.
Ze voldoen in geen enkel opzicht aan de plastic Ken en Barbienormen waar iedereen tegenwoordig aan schijnt te moeten voldoen.
Maar ze zijn ontzettend sociaal naar elkaar toe. Het is een beetje een werkgelegenheidsprojectje om bijv. G"unther, die nog zichtbaar leidt onder een nare scheiding, het telefoonbaantje te geven.
Verjaardagen worden uitgebreid gevierd. De zus komt wekelijks mee inkopen.
Enz. enz. Kortom, een zorgzaam gebeuren en kom daar nog maar eens om.

Nee, doe mij maar de Ludolfs, die zijn real ipv al die plastic USA typejes van tegenwoordig.

Wel een beetje jammer dat ze m.i. te slordig met het erfgoed omspringen (wie laat nou een Jaguar XJ bewust draaien zonder olie en zo om te kijken wanneer hij kapot gaat, alleen om de Teile niet goed te verkaufen zijn.).

Maar verder: liever een Ludolf op TV dan een nepface.

Zo, dat moest er even uit!
Daar kan ik mij wel aardig in vinden. Ik hoef echter niet teveel van dit soort figuren op tv te zien. Dan krijg ik denk ik wel een beetje een overkill hieraan.

jelleiden
Geregistreerd lid

Re: ludolfs

Bericht door jelleiden » za 24 jan, 2009 11:41

jermar schreef:zijn geweldig vriendelijke mensen, heb afgelopen zomer noodgedwongen, nog een onderdeel weggehaald, waren daar in die nahe op flapkantie :shock:
Dat l#l je! Wanneer wordt het uitgezonden? :D

Hannes
Forum Admin

Re: ludolfs

Bericht door Hannes » di 27 jan, 2009 0:43

jermar schreef:zijn geweldig vriendelijke mensen, heb afgelopen zomer noodgedwongen, nog een onderdeel weggehaald, waren daar in die nahe op flapkantie :shock:
Ga weg! ;) dat meen je!

Ze bestaan? En verkopen ook nog echt. Cool om dat mee te maken. Ook Saab spul dus?

Groet,

Hannes

ps: Forumreis naar de Ludolfs organiseren?

savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » di 27 jan, 2009 1:51

Forumreis naar de Ludolfs organiseren?
Dat lijkt me best lachen, kunnen we het combineren met de ring :wink:

Plaats reactie