face-lift 9-5 ? of de nieuwe?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

face-lift 9-5 ? of de nieuwe?

Bericht door edwardk » wo 14 feb, 2007 19:17

de 9-5 zoals ie zou gaan worden in de E-100 versie waar Saab mee bezig is :Afbeelding met coole achterlichten, ook de frozen look.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 14 feb, 2007 19:24

Achterlichten vind ik persoonlijk té, doe het dan helemaal in de stijl van de 9-3 Sport Estate, dus echt de Frozen Look en ledjes 8)
Ziet er voor de rest erg gaaf uit, mooie velgen, deze uitlaten zullen ook wel onder de 9-3 Black Turbo komen als ik de nieuwsberichten mag geloven.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 14 feb, 2007 19:32

Mooie achterlichten, beter dan wat het nu is.

Trouwens, Sjoerd, échte Frozen Look is misschien mooier ja, maar dan niet met verticale lichten aub. Op de 9-3 SportEstate is het mooi, maar niet op de 9-5 SportEstate, imho. :P

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 14 feb, 2007 19:34

ik zie geen verschil met wat er vandaag beschikbaar is

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 14 feb, 2007 19:35

H.E.N.K.I.E schreef:Mooie achterlichten, beter dan wat het nu is.

Trouwens, Sjoerd, échte Frozen Look is misschien mooier ja, maar dan niet met verticale lichten aub. Op de 9-3 SportEstate is het mooi, maar niet op de 9-5 SportEstate, imho. :P
Ik bedoelde ook niet de verticale units van de 9-3 Sport Estate, ik bedoelde de achterlichten van de 9-5 Estate in Frozen Look met ledjes.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 14 feb, 2007 19:39

Oké. 8)

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 15 feb, 2007 0:11

Het moeten dan wel net als op de 9-3ss ice cubes worden en niet van die doorzichtige als op een Lexus. (En alle Civics, Golfjes, CRX, 3-serie's, Tigra's etc :wink: )

tuftuf
Geregistreerd lid

Bericht door tuftuf » do 15 feb, 2007 1:16

...

Plaats reactie