Moderator: Tenfour
Sporthatch schreef:Mag ik naar aanleiding van de Saabmeeting in Delft, eens het voorstel doen om ook eens zoiets meer zuidelijker te organiseren, in Breda of omstreken, zodanig dat de mensen uit meer zuidelijke streken (bvb België, Zeeland, ...) ook de gelegenheid hebben om elkaar eens te ontmoeten.![]()
nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Bedoel je niet kei gaaf Of is dat te veel uit de oude doos?De Flok schreef:nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Om alvast even in de locale sfeer te komen, ik vind het kei vet!!!
Sergej schreef:Bedoel je niet kei gaaf Of is dat te veel uit de oude doos?De Flok schreef:nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Om alvast even in de locale sfeer te komen, ik vind het kei vet!!!
De Flok schreef:Sergej schreef:Bedoel je niet kei gaaf Of is dat te veel uit de oude doos?De Flok schreef:nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Om alvast even in de locale sfeer te komen, ik vind het kei vet!!!Tuurlijk, stom stom stom. Ja ik ben al een tijdje niet meer in Brabant geweest, dan raak je the feeling een beetje kwijt he. Maar ik vind het wel kei gaaf om een meeting te hebben in Brabant
nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden wat mij betreft VET ok!
Alleen de OP had het ook uitdrukkelijk over de Belgische liefhebbers. Ik denk alleen dat Den Bosch voor de Belgen weer wat minder handig is dan Breda. Misschien moet je dan aan Eindhoven denken... Ook voor Limburgers goed te doen, alleen weer minder voor de Zeeuwen en West NL...

everlast schreef:nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden wat mij betreft VET ok!
Alleen de OP had het ook uitdrukkelijk over de Belgische liefhebbers. Ik denk alleen dat Den Bosch voor de Belgen weer wat minder handig is dan Breda. Misschien moet je dan aan Eindhoven denken... Ook voor Limburgers goed te doen, alleen weer minder voor de Zeeuwen en West NL...
of op het parkeerterrein van de efteling dat ligt voor ieder centraal
Sergej schreef:De Flok schreef:Sergej schreef:Bedoel je niet kei gaaf Of is dat te veel uit de oude doos?De Flok schreef:nelfrikandel schreef:Breda en Den Bosch zijn beiden VET ok!
Om alvast even in de locale sfeer te komen, ik vind het kei vet!!!Tuurlijk, stom stom stom. Ja ik ben al een tijdje niet meer in Brabant geweest, dan raak je the feeling een beetje kwijt he. Maar ik vind het wel kei gaaf om een meeting te hebben in Brabant
Voor mij is het ook alweer effe geleden (vandaar de oude doos).
@ Sporthatch: nee Den Bosch ligt niet bij Venray (ca. 35 km over provinciale weg langs Uden of het kanaal).
Waarom niet Tilburg? Da's toch redelijk centraal voor Zeeland, Limgburg, Brabant, België en het Westen?
Keer terug naar Saabforum.nl meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten