Saab Festival 2007
-
Robbert
- Donateur (6x)

Saab Festival 2007
Wanneer is nu het Saab Festival in 207 in Trollhattan.
Ik heb gezocht op het net maar kan alleen een wat obscure verwijzing vinden. Deze geeft aan 15-17 juni.Maar ik wil het alvast graag weten ivm plannen.
Ik heb gezocht op het net maar kan alleen een wat obscure verwijzing vinden. Deze geeft aan 15-17 juni.Maar ik wil het alvast graag weten ivm plannen.
-
Manic
- Lid van verdienste
Het laatste nieuws wat mij ter ore is gekomen is dat het voorlopig gepland is in bovenstaande weekend (het circuit is dit weekend gereserveerd).
Het is nog niet voor 100% zeker dat het doorgaat aangezien het budget nog goedgekeurd moet worden door de directie. Zodra er meer informatie hieromtrent is, zal dit te vinden zijn middels de website www.saabfestival.se (waar momenteel nog de site van 2005 te vinden is).
Gr,
Dennis
(Redactie Saab Club Nederland)
Het is nog niet voor 100% zeker dat het doorgaat aangezien het budget nog goedgekeurd moet worden door de directie. Zodra er meer informatie hieromtrent is, zal dit te vinden zijn middels de website www.saabfestival.se (waar momenteel nog de site van 2005 te vinden is).
Gr,
Dennis
-
Robbert
- Donateur (6x)

OK dank je wel. Ik zal de site goed in de gaten houden.Manic schreef:Het laatste nieuws wat mij ter ore is gekomen is dat het voorlopig gepland is in bovenstaande weekend (het circuit is dit weekend gereserveerd).
Gr,
Dennis
-
gplea
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Heb daar meermalen Belgen, Nederlanders Spanjaarden, Duitsers, Zwitsers, Fransen, Britten en nog wat directere buren getroffengplea schreef:Is dit een puur Zweeds evenement of komen hier ook internationale leden op af ?
Lijkt me geweldig om komend jaar eens wat festivals te gaan bezoeken met een nieuwe aanwinst
Misschien dat er van de SCN uit een leuke rit heen/terug kan worden georganiseerd ?
-
turboflix
- Donateur

-
gplea
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
albert-9-3
- Geregistreerd lid
eventuele groepsreis
Turboflix! Het lijkt ons beide, Albert en Anita, wel wat om met een groep zo'n reis te ondernemen! We zouden eventueel bij voldoende deelnemers van te voren even kunnen samenkomen om het een en ander te bespreken!
-
gplea
- Geregistreerd lid
Of wellicht dat een paar mensen dan een planning maken, zodat anderen daaraan kunnen deelnemen ?
Qua reizen, aan wat voor tijd & kilometers moeten we dan gaan denken ? (ongeveer vanaf midden-nederland)
Ben ooit eens naar Ystad, helemaal in 't zuiden gereden, en dat was al een heel eind - als ik me goed herinner hebben we er 11 uur over gedaan !? (kan me vergissen, is al weer tijdje terug).
Qua reizen, aan wat voor tijd & kilometers moeten we dan gaan denken ? (ongeveer vanaf midden-nederland)
Ben ooit eens naar Ystad, helemaal in 't zuiden gereden, en dat was al een heel eind - als ik me goed herinner hebben we er 11 uur over gedaan !? (kan me vergissen, is al weer tijdje terug).
-
verde900
- Donateur

Het ligt iets boven Götheborg, denk dat je er via Fredrikshaven een uur of 13-14 over zou moeten kunnen doengplea schreef:Of wellicht dat een paar mensen dan een planning maken, zodat anderen daaraan kunnen deelnemen ?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Is ca 1100 km vanuit midden nederland gerekend en als het meezit ca 12 uurtjes onder weg
en de boot nog erbij puttgarden rodby (gaat om het uur)- hellsingor-hellsingborg (gaat om de 15min)(retour ca 160€ ) totaal ca 1 1/4 u en fredrikshaven-gothenburg ca 3 uur varen met de stena carisma (catamaran)
fredrikshaven moet je bespreken en puttgarden helsingborg niet.
zo ver is het niet en..... hoe vaker je het rijdt deste korter het wordt.
( een ervaringsdeskundige , rij het in een rukje met de Saab )
zo ver is het niet en..... hoe vaker je het rijdt deste korter het wordt.