Allereerst een leuk fotootje, geschoten door een vriend van mij in de Baltische staten. Rijke Saabrijders mogen hier hun eigen nummerplaat laten maken. Zou mooi zijn als we dat hier ook konden doen!
Kijk maar:

Verder ben ik net terug uit Tsjechië, waar ik natuurlijk weer heerlijk heb rondgereden over glooiende wegen en de Autobahn, al verraadde een trilling boven de 150 km/u mij dat de aandrijfklauwen nu toch echt aan vervanging toe zijn...
van voor de vakantie gelukkig geen last gehad.
In Tsjechië zelf overigens bijna geen Saab gezien, slechts twee 9000's, een turbo en een van een liefhebber die ook nog een 99 had)en in Praag en 900 cabrio. Hier en daar een toerist uit Duitsland of Nederland met een 9-3 of 9-5, verder is het Skoda, VW en Audi wat de klok slaat, overigens verrassend veel nieuwe en blinkende auto's daar, naast de roestige oude Skodaatjes. Maar ja, misschien krijgen ze nog wel wat meer smaak, die Tsjechen...
De enige andere 900 classic die ik op de laatste camping zag was een LPT uit Heemstede, tja, je pikt ze er zo uit, die Hollanders.
Groetjes,
Bart