Dakota\saab

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
4000365
Geregistreerd lid

Dakota\saab

Bericht door 4000365 » ma 13 feb, 2006 21:38

'Had de indruk dat er nogal wat (mede) luchtvaartkenners op het forum zitten.. Misschien is http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=12346 een aardige tip.

Tevens een mogelijkheid om elkaar daar weer eens te ontmoeten ?'

Topic reeds vers gestart op 'Niet Saab' onder 'Luchtvaartfreaks', maar
wellicht hier voortzetten dan maar ? :roll:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 13 feb, 2006 21:43

lijkt me gaaf "mijn eigen meeting "wil toch niet vlotten dus dan maar in lelystad ook niet een heel eind weg
en een dakota is wel het ultime vliegtuig :lol:

t.urbo
Geregistreerd lid

Bericht door t.urbo » do 16 feb, 2006 23:25

Toen een maandje geleden de Saab Viggen te aanschouwen was tijdens de binnenkomst op Lelystad was de belangstelling vanuit deze kringen ook niet zo groot, dus ik denk ook niet dat dit wat wordt. :(

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 16 feb, 2006 23:40

ja zeg, er zijn mensen die gewoon moeten werken doordeweeks en niet hun vrije uurtjes zomaar bij een opgeschoven aankomst datum kunnen "herlokeren"

:roll:

anders was ik heus wel gekomen.

t.urbo
Geregistreerd lid

Bericht door t.urbo » vr 17 feb, 2006 11:00

Oke, ik weet dat ik een bevoorrechte situatie heb door mijn werk probleemloos te kunnen combineren met deze leuke dingen. Maar de belangstelling voor de viggenlanding vond ik zeer groot, behalve uit deze kringen. En dat viel me een beetje tegen, maar inderdaad, het was een vervelend tijdstip.

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » za 18 feb, 2006 14:58

nacra 93 schreef:lijkt me gaaf "mijn eigen meeting "wil toch niet vlotten
Wat voor voorstel had jij om te gaan doen ?

Plaats reactie