Deze lampen hebben op m´n CSE gezeten die ik onlangs kocht. De auto heeft z´n eerste jaar doorgebracht in Zweden. Misschien is het daar een optie geweest? Of was het bedoeld voor de USA markt? Zelf had ik ze ook nog nooit eerder gezien.
Klik

Sjoerd, als je een foto zou kunnen posten zou dat echt extreem gaaf zijn... Dus als ik het goed begrepen heb: Deze hoeklichten zijn dus bedoeld als een aanvulling op de achteruitrijlichten?? Ze gaan aan als je de achteruit inschakelt, en belichten de zijkanten, naast de auto. En ze zijn er in de witte en oranje knipperlicht uitvoering?? Zijn de witte variant knipperlichten te herkennen aan de buitenkant, als ze niet werken?sjoerdk schreef:Ik zal eens een foto maken met de hoeklichten aan (vanavond misschien).

Zou wel een verklaring kunnen zijn, maar er zijn toch ook 900-rijders waarbij er extra lampen gaan branden, wanneer men de achteruit inschakelt?Alfriedel schreef:Zien er inderdaad leuk uit maar zijn in Nederland verboden daarom zie je ze hier niet.
Ja, dat kan ik wel!Injectie schreef:Ben benieuwd of michiel ook even een fotootje van de achterkant kan maken.
Je bedoelt met voorbereiding de (extra) kabel of stekker bij/naar de knipperllichten? Waar vind je die? Heb je gekeken of er spanning op staat? Zo ja is het dus een kwestie van knippers met extra fittinkjes maken of monteren, en een lampje, en dan heb je de full christmass-tree als je de achteruit inschakelt... Gaaf!Injectie schreef:Zag toevallig vandaag in mijn CSE de voorbereiding hier voor liggen. Ben benieuwd of michiel ook even een fotootje van de achterkant kan maken. Dan kan ik zien waar het gat ongeveer moet zitten.
Ik was de airbagsensor aan het vervangen. En toen zag ik de stekker liggen aan de linkerzijde.nelfrikandel schreef:Je bedoelt met voorbereiding de (extra) kabel of stekker bij/naar de knipperllichten? Waar vind je die? Heb je gekeken of er spanning op staat? Zo ja is het dus een kwestie van knippers met extra fittinkjes maken of monteren, en een lampje, en dan heb je de full christmass-tree als je de achteruit inschakelt... Gaaf!Injectie schreef:Zag toevallig vandaag in mijn CSE de voorbereiding hier voor liggen. Ben benieuwd of michiel ook even een fotootje van de achterkant kan maken. Dan kan ik zien waar het gat ongeveer moet zitten.