Autoweek: 9-4x in januari
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Elke SAAB is een Opel, en meer van dat soort dingen. Net als de uitspraak:

Wat weten zíj daar nou van dan. Als je geen verband hebt met een merk, schrijf dan niet zulke weblogs! Ik ga toch ook geen weblog over Peugeots schrijven, hoe goedkoop die dingen zijn, en dat ik niet snap waarom iemand die leuk kan vinden?Het was al niet makkelijk voor de liefhebbers om het merk in hun hart te houden.
-
N207
- Donateur

Henk-Jan schreef:Elke SAAB is een Opel, en meer van dat soort dingen. Net als de uitspraak:
Wat weten zíj daar nou van dan. Als je geen verband hebt met een merk, schrijf dan niet zulke weblogs! Ik ga toch ook geen weblog over Peugeots schrijven, hoe goedkoop die dingen zijn, en dat ik niet snap waarom iemand die leuk kan vinden?Het was al niet makkelijk voor de liefhebbers om het merk in hun hart te houden.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Het model vind ik een beetje op een mini cooper lijken. En er zitten te grote wielen onder in verhouding tot de rest.
Maargoed, ik vind die nieuwe grille ook niet mooi. Saabengineers zagen waarschijnlijk een Audi A6 rijden en dachten: dat kunnen wij ook!
Wel fijn om te horen dat de ontwikkelingen bij Saab gewoon doorgaan
Die Nic de Boer is hier en daar een beetje twijfelachtig in z'n uitspraken, maar hij heeft deels wel gelijk. Ik vind het goed dat hij verderop in de reacties nog reageert op de commentaren, dat verduidelijkt e.e.a.
En zoals jullie weten speelt de halve autoindustrie leentjebuur bij elkaar, dus dat een 9-3 de bodemplaat van een Vectra heeft boeit me helemaal niks. Ga maar eens in een 9-3 SS Aero en in een 'dikke' Vectra rijden, ik weet wel wat ik liever heb (en wat comfortabeler rijdt!).
groeten,
Lennard
Maargoed, ik vind die nieuwe grille ook niet mooi. Saabengineers zagen waarschijnlijk een Audi A6 rijden en dachten: dat kunnen wij ook!
Wel fijn om te horen dat de ontwikkelingen bij Saab gewoon doorgaan
Die Nic de Boer is hier en daar een beetje twijfelachtig in z'n uitspraken, maar hij heeft deels wel gelijk. Ik vind het goed dat hij verderop in de reacties nog reageert op de commentaren, dat verduidelijkt e.e.a.
En zoals jullie weten speelt de halve autoindustrie leentjebuur bij elkaar, dus dat een 9-3 de bodemplaat van een Vectra heeft boeit me helemaal niks. Ga maar eens in een 9-3 SS Aero en in een 'dikke' Vectra rijden, ik weet wel wat ik liever heb (en wat comfortabeler rijdt!).
groeten,
Lennard
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
[qute="Martijn Oosterom"]Gaat de 9-7x NU AL de deur uit?? :shock:[/quote]
Hoe eerder hoe liever! In dit soort off-road tractors wil je toch niet echt gezien worden? Ben wel benieuwd naar de 9-4; kan wel grappig worden. Als het maar geen sedan is, dan blijf ik lekker bij mijn 9-3 met 4 deuren en een heeeeele wijde klep.
Hoe eerder hoe liever! In dit soort off-road tractors wil je toch niet echt gezien worden? Ben wel benieuwd naar de 9-4; kan wel grappig worden. Als het maar geen sedan is, dan blijf ik lekker bij mijn 9-3 met 4 deuren en een heeeeele wijde klep.
-
ingka
- Donateur (2x)

zo ...
het is januari, iemand nog iets gehoord ?
op http://www.naias.com wordt ik niet veel wijzer en wil wel eens weten of die 9-4x er aankomt of is dit 'm dan toch ?

of deze (als ik naar eerder geposte tekeningen kijk, lijkt deze me het meest waarschijnlijk)

op http://www.naias.com wordt ik niet veel wijzer en wil wel eens weten of die 9-4x er aankomt of is dit 'm dan toch ?

of deze (als ik naar eerder geposte tekeningen kijk, lijkt deze me het meest waarschijnlijk)

-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
Het enige dat ik er nu ff snel over kan vinden is een stukje van 28 december jl. op autotelegraaf.nl, waarin gesproken wordt over het presenteren van een studiemodel van een compacte SUV in Detroit (ik neem aan dat men daarmee doelt op de 9-4x). Maar men spreekt dus van een studiemodel en hij is dus blijkbaar nog niet klaar voor productie. Maar wie meer of beter weet mag het uiteraard zeggen!ingka schreef:zo ...![]()
Het artikel is te lezen op: http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/2 ... aab__.html
Groeten,
Np
-
Henk-Jan
- Donateur