Autoweek: 9-4x in januari

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 15:50

Grappig om te lezen? Ik erger mij aan alle kanten aan deze populaire taal die iedereen uitkraamt die niets met SAAB heeft...

;-|+

Nightpanel
Geregistreerd lid

Bericht door Nightpanel » di 18 sep, 2007 16:03

Henk-Jan schreef:Grappig om te lezen? Ik erger mij aan alle kanten aan deze populaire taal die iedereen uitkraamt die niets met SAAB heeft...

;-|+
En wat bedoel je in casu eigenlijk met 'populaire taal'?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 16:16

Elke SAAB is een Opel, en meer van dat soort dingen. Net als de uitspraak:
Het was al niet makkelijk voor de liefhebbers om het merk in hun hart te houden.
Wat weten zíj daar nou van dan. Als je geen verband hebt met een merk, schrijf dan niet zulke weblogs! Ik ga toch ook geen weblog over Peugeots schrijven, hoe goedkoop die dingen zijn, en dat ik niet snap waarom iemand die leuk kan vinden? :roll:

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » di 18 sep, 2007 17:20

Henk-Jan schreef:Elke SAAB is een Opel, en meer van dat soort dingen. Net als de uitspraak:
Het was al niet makkelijk voor de liefhebbers om het merk in hun hart te houden.
Wat weten zíj daar nou van dan. Als je geen verband hebt met een merk, schrijf dan niet zulke weblogs! Ik ga toch ook geen weblog over Peugeots schrijven, hoe goedkoop die dingen zijn, en dat ik niet snap waarom iemand die leuk kan vinden? :roll:
:applause: :applause: :applause:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 18 sep, 2007 18:49

@ Henk-Jan: :bluethumb:

Ik heb ook even gereageerd, wat een zelfingenomen kwast is die Nic de Boer zeg!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 18:53

Zover wil ik nog niet gaan, maar hij weet in ieder geval niet waar hij over praat.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 18 sep, 2007 19:02

Jongens,
Ik ben het wel met hem eens... op de meeste punten.
:besserwisser:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 19 sep, 2007 11:59

Het model vind ik een beetje op een mini cooper lijken. En er zitten te grote wielen onder in verhouding tot de rest.

Maargoed, ik vind die nieuwe grille ook niet mooi. Saabengineers zagen waarschijnlijk een Audi A6 rijden en dachten: dat kunnen wij ook!

Wel fijn om te horen dat de ontwikkelingen bij Saab gewoon doorgaan :D

Die Nic de Boer is hier en daar een beetje twijfelachtig in z'n uitspraken, maar hij heeft deels wel gelijk. Ik vind het goed dat hij verderop in de reacties nog reageert op de commentaren, dat verduidelijkt e.e.a.

En zoals jullie weten speelt de halve autoindustrie leentjebuur bij elkaar, dus dat een 9-3 de bodemplaat van een Vectra heeft boeit me helemaal niks. Ga maar eens in een 9-3 SS Aero en in een 'dikke' Vectra rijden, ik weet wel wat ik liever heb (en wat comfortabeler rijdt!).

groeten,

Lennard

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 19 sep, 2007 14:13

Sapphire schreef:Ga maar eens in een 9-3 SS Aero en in een 'dikke' Vectra rijden, ik weet wel wat ik liever heb (en wat comfortabeler rijdt!).
Toch wel de Saab neem ik aan he :wink:
Met zijn XWD tegenwoordig...

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 20 sep, 2007 17:42

[qute="Martijn Oosterom"]Gaat de 9-7x NU AL de deur uit?? :shock:[/quote]

Hoe eerder hoe liever! In dit soort off-road tractors wil je toch niet echt gezien worden? Ben wel benieuwd naar de 9-4; kan wel grappig worden. Als het maar geen sedan is, dan blijf ik lekker bij mijn 9-3 met 4 deuren en een heeeeele wijde klep.

ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ingka » za 05 jan, 2008 15:35

zo ... :coldsnow:
het is januari, iemand nog iets gehoord ?
op http://www.naias.com wordt ik niet veel wijzer en wil wel eens weten of die 9-4x er aankomt of is dit 'm dan toch ?

Afbeelding

of deze (als ik naar eerder geposte tekeningen kijk, lijkt deze me het meest waarschijnlijk)

Afbeelding

Nightpanel
Geregistreerd lid

Bericht door Nightpanel » za 05 jan, 2008 15:56

ingka schreef:zo ... :coldsnow:
het is januari, iemand nog iets gehoord ?
op http://www.naias.com wordt ik niet veel wijzer en wil wel eens weten of die 9-4x er aankomt of is dit 'm dan toch ?

Afbeelding

of deze (als ik naar eerder geposte tekeningen kijk, lijkt deze me het meest waarschijnlijk)

Afbeelding
Het enige dat ik er nu ff snel over kan vinden is een stukje van 28 december jl. op autotelegraaf.nl, waarin gesproken wordt over het presenteren van een studiemodel van een compacte SUV in Detroit (ik neem aan dat men daarmee doelt op de 9-4x). Maar men spreekt dus van een studiemodel en hij is dus blijkbaar nog niet klaar voor productie. Maar wie meer of beter weet mag het uiteraard zeggen!

Het artikel is te lezen op: http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/2 ... aab__.html

Groeten,
Np

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 05 jan, 2008 22:14

vind het suzuki swift-gehalte van de neus wel erg groot zeg. :o

Afbeelding

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 05 jan, 2008 22:41

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 05 jan, 2008 23:11

Ik mag toch hopen dat de 9-4x niet op de Captiva/Antara gaat lijken. Dat vind ik één van de lelijkste auto's die op dit moment op de markt zijn.

Plaats reactie