Over wat er nu waarom stuk is... (enne, ja ik heb ervaring met een kaduke Garrett...

maar goed da was bij afgerond 3 ton...)
Wellicht dat de turbo al op zijn retour was... en dat 't beetje extra werk dat je 'em gegeven hebt 'em zijn kop heeft gekost (kan 't niet laten...

).
Anyway. Zoals ik al eerder heb aangegeven in deze tread zie ik de tune-me-up als een leuk en handig (en leerzaam) speledingentje. Maar.... Als je snel een STG1 wilt raad ik je aan er eentje te downloaden welke getest is of wellicht van een pro-tuner afkomstig is (en ook ter lering te gebruiken uiteraard...).
Mijnsinziens vermoed ik dat een met tune-me-up naar SGT1 opgerekte stock bin niet optimaal zal lopen. Zeker bij 't langer gebruik maken van veel vermogen (in de bergen bijv) zou je wellicht onwenselijke situaties kunnen krijgen. Ik denk dan bijv aan hoge EGT's met alle nare gevolgen van dien.
Anyway, veel plezier, succes, een TD04 en wat niet nog allemaal
EDIT:
Oh, enne... ik keek zojuist effe in de tune-me-up dialoog... als je alleen je pk's heb aangepast staat daar wel.... en nu komt ie:
400nm!!!
Meeste wat ik mijn Garrett ooit heb zien draaien was ongeveer 355nm en dat was niet express... en zou ik ook niet veel vaker uit proberen... Oorzaak gevonden wellicht?