Overzetten achterklep?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
cavok
Donateur
Donateur

Overzetten achterklep?

Bericht door cavok » za 28 aug, 2010 11:52

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een 9-3 (02-03) aero, maar ik ben niet zo gecharmeerd van achterspoilers (voordat de discussie begin over wel/geen spoiler: smaken verschillen en ik wil gewoon geen spoiler!). Aangezien die dingen geschroefd worden en lassen/spuiten ook niet heel goedkoop zal zijn vraag ik me af of het een beetje te doen is om de achterklep te ruilen met een andere auto. Zijn de carroserieen en kleppen een beetje maatvast en krijg je ze uberhaupt goed los. En hoe zit het met kleurverschil. Iemand ervaring?

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Overzetten achterklep?

Bericht door werli » zo 29 aug, 2010 5:00

heey
ik denk dat je best eerst een cabrio zoekt en vind en die dan koopt
mijn ervaring zegt dat men een auto gaat zien maar toch met een andere dan gepland thuis komt
nadien indien er èèn gekocht met spoiler dit op het sf plaatst met de oproep erbij ofdat èèn of andere pipo :) dit graag wisselt door een klep zonder met voorrang voor wie de juiste kleur heeft
en vermoedelijk zal die dan ongeveer hetzelfde bj hebben en dus kleurverschil miniem te noemen
logisch toch
mvg werner

Kozzer
Geregistreerd lid

Bericht door Kozzer » zo 29 aug, 2010 11:24

Heeeel logisch !

Maus71
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Maus71 » zo 29 aug, 2010 11:30

Klepje overspuiten kost niet de wereld, gewoon kopen en bij het aankoopbedrag een honderd of 3 bijtellen voor het spuiten van je klep, verkoop je daarna het spoilertje los. :wink:

cavok
Donateur
Donateur

Bericht door cavok » zo 29 aug, 2010 14:33

@Maus, gaatjes moeten ook nog dichtgelast worden; had eerder al een bedrag van 1000 gehoord.

@Werli, heel logisch; ik vroeg me alleen af of dat wisselen idd goed gaat zonder dat het opvalt.

Plaats reactie