Het gaat mij er niet om of mijn auto met de nek word aangekeken of niet

Ik weet gewoon dat het de mooiste auto in het veld is (gewoon omdat ie van mij is

) maar nee even zonder dollen, ik weet heus wel dat de meeste aandacht naar de 92,93,95,96,sonett I t/m III,90,99 en 900 classic gaat

en ik zal er ook komen om me te vergapen aan de auto van anderen
Hoe dan ook zelf ben ik van mening dat de 9000 een van de laatste echte saab classics is

Ik persoonlijk merkte toch wel duidelijk het verschil tussen oud en nieuw, alhoewel deze meet echt niet compleet was zonder de nieuwere type`s!
Ik heb m`n ogen uitgekeken, zowel naar de nieuwe als de oude Saabs. Los daarvan zijn we allemaal liefhebbers, en draagt eenieder die vandaag aanwezig was Saab een warm hart toe.
Met name dat feit resulteert in een behoorlijk geslaagde meet, waarin, zoals ik al aangaf, de nieuwere types echt niet mogen ontbreken!
Wat ik ook erg leuk vond was de Belgische die erbij aanwezig was.
Erg leuk dat deze zo`n eind gereden heeft om erbij aanwezig te zijn, niets dan lof!
Ik heb deze Saab dan ook met bewondering bekeken
Ander puntje;
Dat een 900ng of een 9-3ss "niet bekeken" wordt is dus soieso al niet waar

Los daarvan trok mijn 90 ook geen volle zalen hoor! (De 90 is ook het niet-geliefde type uit de classic reeks)...
Conclusie;
Ik was vandaag voor de eerste keer aanwezig bij de moederdagmeet, en ben zeker van plan om volgend jaar weer aanwezig te zijn, het was helemaal top!
Nog even mijn bedankje naar Ferry (en degene waar hij mee stond te praten, excuses, ik weet uw naam niet), voor het helpen opsporen van mijn knipper/alarmlicht-probleem!
Wederom DANK!!!