9 mei 3e Int.Zwolle Moederdag Meeting Saabdealer Leerentveld
-
Jack77
- Geregistreerd lid
Re: 9 mei 3e Int.Zwolle Moederdag Meeting Saabdealer Leerent
volgend jaar staat mijn saab daar ook tussen 
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
[]leuk, ben ik in elk geval niet de enige, maar hou er rekening mee dat je auto met de nek wordt aangekeken.
mijn idee is namelijk dat, als je geen classic 900/90/99/96/95/94 of ander oud model of een in uitstekende staat verkerende 9k CS hebt, je het wel kan vergeten.
een 9k CD of CC is namelijk vooralsnog geen Saab, ondanks dat het er wel op staat!
mijn idee is namelijk dat, als je geen classic 900/90/99/96/95/94 of ander oud model of een in uitstekende staat verkerende 9k CS hebt, je het wel kan vergeten.
een 9k CD of CC is namelijk vooralsnog geen Saab, ondanks dat het er wel op staat!
-
Mikey
- Lid van verdienste
[]Onzin...
Dat er minder mensen naast jouw 9000 stonden te gapen is omdat die simpelweg niet die 'niet-alledaagse' onderdelen erop heeft...
't is echter wel degelijk 1 die in 't rijtje hoort te staan en mensen merken 'm echt wel op. Alleen wordt ie als 'gewoon' aangezien.
Als ie er niet had gestaan, had je weer gehoord; waar zijn nou de steilneusjes?
Laat je hierdoor niet weerhouden om volgende keer weer te komen.
Dat er minder mensen naast jouw 9000 stonden te gapen is omdat die simpelweg niet die 'niet-alledaagse' onderdelen erop heeft...
't is echter wel degelijk 1 die in 't rijtje hoort te staan en mensen merken 'm echt wel op. Alleen wordt ie als 'gewoon' aangezien.
Als ie er niet had gestaan, had je weer gehoord; waar zijn nou de steilneusjes?
Laat je hierdoor niet weerhouden om volgende keer weer te komen.
-
dbavell
- Geregistreerd lid
Ben ik niet met je eens.... Wij waren er vandaag in onze 9-3 ss....Jungleman schreef:leuk, ben ik in elk geval niet de enige, maar hou er rekening mee dat je auto met de nek wordt aangekeken.Jack77 schreef:volgend jaar staat mijn saab daar ook tussen
Zelfs wij werden niet met de nek aangekeken. Laat staan met een 9000.
Maar dat wil niet zeggen dat het geen saab is. Een 9000 hoort wat mij betreft in de rij 99/900/9000.
gr.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik heb vooral naar de 900ng's gekeken! en ideeën opgedaan bij het speciale spul!
de oranje remklauwen van de zwarte 9000 vindt ik erg mooi en de witte 9-3 met alle zwart plastic delen wit gespoten vindt ik ook erg mooi!
ik ga mijn remklauwen ook oranje maken en alle zwarte plastic delen op kleur spuiten bij mijn cayenne rode 900ng project!
ps mijn zilvere 900ng heeft ook niet veel aandacht getrokken ondanks dat er toch best wel wat speciale dingen op zitten
dus trek het je niet aan als er niet naar jouw auto is gekeken!
de oranje remklauwen van de zwarte 9000 vindt ik erg mooi en de witte 9-3 met alle zwart plastic delen wit gespoten vindt ik ook erg mooi!
ik ga mijn remklauwen ook oranje maken en alle zwarte plastic delen op kleur spuiten bij mijn cayenne rode 900ng project!
ps mijn zilvere 900ng heeft ook niet veel aandacht getrokken ondanks dat er toch best wel wat speciale dingen op zitten
-
baas99.9000
- Oudlid
Daar staan toch een paar hele mooie Saabjes tussen zeg! Zet ze maar hier neer 
-
sander69
- Donateur (2x)

Waar stond die van jou dan?tanisha schreef:ps mijn zilvere 900ng heeft ook niet veel aandacht getrokken ondanks dat er toch best wel wat speciale dingen op zitten![]()
-
Jack77
- Geregistreerd lid
Het gaat mij er niet om of mijn auto met de nek word aangekeken of nietJungleman schreef:leuk, ben ik in elk geval niet de enige, maar hou er rekening mee dat je auto met de nek wordt aangekeken.Jack77 schreef:volgend jaar staat mijn saab daar ook tussen
Hoe dan ook zelf ben ik van mening dat de 9000 een van de laatste echte saab classics is
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
Het was weer een mooi dagje! veel bekende gezichten en veel kletsen, en natuurlijk veel mooie schaapjes gezien!
Echt complimenten aan Saab, echt perfect op ingespeeld!
Jacco nu weet ik het weer
Greetz!
Echt complimenten aan Saab, echt perfect op ingespeeld!
Jacco nu weet ik het weer
Greetz!
-
gfgf
- Donateur (2x)

Nogal wiedes, da's het mooiste model ooit! (en nog even het enige 21e eeuwse SAAB-model)dbavell schreef:Wij waren er vandaag in onze 9-3 ss....
Zelfs wij werden niet met de nek aangekeken.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
schuin tegenover de ingang van de dealer eers naast een witte 900ng en later tussen de auto's van schaafiesander69 schreef:Waar stond die van jou dan?tanisha schreef:ps mijn zilvere 900ng heeft ook niet veel aandacht getrokken ondanks dat er toch best wel wat speciale dingen op zitten![]()
-
Swedespeed
- Geregistreerd lid
Hier mijn foto's!
http://zero-to-60.hyves.nl/album/507885 ... /zaahaJUq/
spijtig dat brinky er niet was.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
spijtig dat niet iedereen jouw foto's kan zienSwedespeed schreef:Hier mijn foto's!
-
brinky
- Donateur

Zolang je maar bent ingelogd op hyves kun je ze zien.
Vond het ook jammer dat ik er niet bij kon zijn... Maybe volgend jaar.
Vond het ook jammer dat ik er niet bij kon zijn... Maybe volgend jaar.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ja idd is erg jammer!
wie heeft trouwens al die foto's gemaakt van de saab's die aan kwamen rijden die foto's zou ik best graag willen zien!
wie heeft trouwens al die foto's gemaakt van de saab's die aan kwamen rijden die foto's zou ik best graag willen zien!