Wel leuk dat je alsnog komt.
Ik zal de Witte dit keer wel mee nemen.

ik geloof dat dit bericht al een aanmelding ishommie viggen schreef:Hallo saab liefhebbers,
Graag zouden wij ook naar de moederdag meeting komen we weten alleen niet hoe en waar we ons moeten aanmelden.
wie kan ons helpen.
Groetjes Ron en Margriet uit Voorthuizen
volgens mij kunnen de 'zuiderlingen' ook gewoon afrit Zwolle-Centrum nemen, einde afrit links en dan bij verkeerslichten rechts (Blaloweg, brug over)-rechts, dan ben je er ook. ik kom daar regelmatig langs als ik naar mijn zus in Zwolle-Stadshagen ga.nacra 93 schreef:Voor mensen die vanaf het zuiden komen is het handigste om door te rijden naar afslag Zwolle Noord nr 20 en dan weer onder het viaduct door de A28 weer op om bij afslag 19 er weer af te gaan en onderaan de afrit rechtdoor het terrein van Leerentveld op te rijden.
Voor mensen uit het noorden uiteraard afrit 19 Zwolle Centrum eraf en dan onderaan rechtdoor het terrein van Leerentveld op rijden.
Voor de Zuidelingen geld dat het vertrek eigenlijk het zelfde is, de A28 weer op richting het noorden en dan weer bij afrit nr 20 er weer af en dan weer de A28 op richting het zuiden.

Jungleman schreef:omrijden niet.

Heb je maarzo een Mellemeeting...Melle schreef:Ben benieuwd hoeveel Melle's er verschijnen de 9de....