92/93/95/96 & Sonett gespot
-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: 92/93/95/96 & Sonett gespot
Langs de A28 thv. HM paal 20 (dus bij A'foort) staat parallel aan de snelweg aan de rechterkant een aubergine of bruine 96. Er zit aan de parallelweg een sleutelaar oid. Er staan altijd Amerikaanse sleeën en ander heavy metal. En nu (opeens?) een 96.
Menno
Menno
-
v4 hans
- Donateur (4x)

snel snel, haal hem daar gauw weg, voor het te laat is.sonett003 schreef:daar zit een sloper
-
Torea
- Geregistreerd lid
en hij staat er niet meer. iemand van hier?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Een gele 93F gespot in Havana (Cuba), door iemand op Twitter:

-
maup
- Donateur

Vandaag gespot bij de Leeuwenbrug in Deventer om ongeveer 16:30 een lichtgrijsblauwe SAAB 95
kenteken 12-RD-nogwat,ook een forummer? Ikzelf rij al 10 jaar in mijn smaragdgroene 96 rond maar ben pas één keer gespot
(dat ik weet).Kom op jongens,beter opletten.
Groeten,
Maup
Groeten,
Maup
-
fordv4
- Geregistreerd lid
op 12 april 2010 gespot op de A1 richting Apeldoorn.

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Gistermiddag gespot, een 93F uit 1959 in uitmuntende staat:

Tevens ben ik met Yke veelvuldig door anderen gefotografeerd in de file tussen Nigtevecht, Bussum, Laren en Hoogland (De Faam) gistermiddag en -avond. Veel groetende medeweggebruikers gezien, en ook veel andere oldtimers. Leuk!

Tevens ben ik met Yke veelvuldig door anderen gefotografeerd in de file tussen Nigtevecht, Bussum, Laren en Hoogland (De Faam) gistermiddag en -avond. Veel groetende medeweggebruikers gezien, en ook veel andere oldtimers. Leuk!
-
Vrijloop
- Geregistreerd lid
@fordV4 spot van 12 april jl:
mooi actiefotootje! Dank. Ik zie dat ik de spatlappen nodig moet opfrissen.
mooi actiefotootje! Dank. Ik zie dat ik de spatlappen nodig moet opfrissen.
-
Florissilfhout
- Geregistreerd lid
Den Haag, 24 april
Van Alkemadelaan, geparkeerd bij de kazernes, een mooie rode SAAB 95. Helaas geen foto, ik reed zelf (Smart). Vraag me wel af wie dat geweest is
Het was rond 13.45u
Van Alkemadelaan, geparkeerd bij de kazernes, een mooie rode SAAB 95. Helaas geen foto, ik reed zelf (Smart). Vraag me wel af wie dat geweest is
Het was rond 13.45u
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Het was een goede Saabspotdag vandaag... Vanochtend toen ik naar mijn werk ging (in de '79 96) verscheen er plotseling een zwarte Sonett III achter me bij de oprit van de A7 Leek - Groningen. Achter elkaar aan gereden tot de afrit Westpoort.

Ik wist dat deze Sonett hier in de buurt woonde, maar nooit live gezien.
Nadat mijn vrouw terug was van haar werk in Leeuwarden (in de 900i) zei ze dat ze op de heenweg, in de andere richting op de N31, een cremekleurige 96 had gezien. Misschien Sybsaab?

Ik wist dat deze Sonett hier in de buurt woonde, maar nooit live gezien.
Nadat mijn vrouw terug was van haar werk in Leeuwarden (in de 900i) zei ze dat ze op de heenweg, in de andere richting op de N31, een cremekleurige 96 had gezien. Misschien Sybsaab?
-
ioanum
- Geregistreerd lid
Hééé, that's me!v4 hans schreef:23-04-2010 in Zwolle:
Ioanum