Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » za 10 dec, 2005 17:31
ralph12 schreef:... kan de moderator misschien mijn plaatje uit de galerij van de R80 en Guziz hier naar toe overplanten?

kan je zelf ook he!

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » za 10 dec, 2005 18:54
RoccoH schreef:ralph12 schreef:... kan de moderator misschien mijn plaatje uit de galerij van de R80 en Guziz hier naar toe overplanten?

kan je zelf ook he!

Heeeeeee die BMW heb ik gezien bij Lifefit aan de randweg....................vond alleen die zadeltassen een beetje ehhhh gay zeg maar

(no offense whatsoever overigens). Die Guzzi zal wel lekker blaffen trouwens met zulke uitlaten. Wat is het? 500, 350?
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » zo 11 dec, 2005 0:49
ik kan me nog herinneren dan ralph12 het gebruik van de fiets hier eens zat te promoten en dat we de auto wat vaker moesten laten staan. Gaat 'ie zelf met de motor naar de life-fit!!
als je nou naar de randweg fietst en daarna weer terug (rondje centrum-bloemendaal-zandvoort-centrum is trouwens 20 km, leuk fietstochtje!) bespaar de gelijk dat abootje van life-fit...

-
ralph12
- Geregistreerd lid
Bericht
door ralph12 » zo 11 dec, 2005 3:38
... een motor is een smoes om niet met de auto te hoeven.... een fiets is een smoes voor als het mooi weer is. Accu's worden snel slecht bij niet gebruik m.n. van mijn BMW... Vanavond stond ik zonder sju... moest met startkabels in de weer om 'm aan de praat te krijgen.
Ziiten zadeltassen op normal, anders heb ik op deze more naked than naked bike helemaal geen bergruimte. Guzzi blaft inderdaad een bak herrie bij elkaar. 500 cc trouwens.
-
Frits
- Geregistreerd lid
Bericht
door Frits » zo 11 dec, 2005 11:51
Waarom gebruik je geen druppellader ?
goed voor de accu en nooit startproblemen.
Of neemt dat het excuus weg om op de bmw te kruipen?
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Bericht
door ralph12 » zo 11 dec, 2005 12:43
geen aansluiting in de stalling... en een paar honderd meter heen en weer gaan sjouwen met accu's...

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » zo 11 dec, 2005 14:11
over die foto's: wat een verschrikkelijk ongeluk moet dat zijn geweest!
die auto ligt half doormidden. Is daar nog iemand levend vanaf gekomen? Lijkt me haast van niet.
-
BenS
- Geregistreerd lid
Bericht
door BenS » zo 11 dec, 2005 14:41
Honda Silverwing in de achtertuin. Moet alleen eerst opgeknapt worden.
Groeten, Ben
-
sb129h
- Donateur (2x)

Bericht
door sb129h » zo 11 dec, 2005 15:01
Ook nog 4 Yamaha's waaronder 1 tweetakt

(Rd'tje).
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Bericht
door sb153b » zo 11 dec, 2005 23:06
Hé, een RD-tje, daar heb ik er ook 2 van...
En nog een paar andere 2- en 4-takten.
Cornell

-
BenS
- Geregistreerd lid
Bericht
door BenS » ma 12 dec, 2005 0:21
Leuk, vroeger nog een tijdje op een RD200 gereden. Grappige fiets.
Groeten, Ben
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » ma 12 dec, 2005 8:59
sb153b schreef:
En nog een paar andere 2- en 4-takten.
Cornell

Zoals..........?
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Bericht
door sb153b » ma 12 dec, 2005 18:07
Zoals ; een CBR, twee CB's, 2 GT's en een GSX-F..
Cornell

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » ma 12 dec, 2005 18:38
sb153b schreef:Zoals ; een CBR, twee CB's, 2 GT's en een GSX-F..
Cornell

Vervelend
Wat moet je met die meuk hahahahaha.
Nee hoor. Heb vaak op een gt380 gereden met expansie uitlaten. Wat een kolere herrie.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » ma 12 dec, 2005 21:51
Style&Co schreef:over die foto's: wat een verschrikkelijk ongeluk moet dat zijn geweest!
die auto ligt half doormidden. Is daar nog iemand levend vanaf gekomen? Lijkt me haast van niet.
ah, de foto's van de laatste post op pagina 1!
ik denk niet dat iemand dat heeft overleefd... zag trouwens laatst ook een zelfde golfje (III?) ergens staan, was rechtsvoor frontaal ergens tegenaan gereden. motorblok was aan de rechterkant een meter naar achteren verplaatst, gewoon vlak van de versnellingsbak afgeschoven en de beenruimte voor de passagier was gekrompen tot 0,0 mm...

leek wel of de auto van karton was gemaakt in plaats van plaatstaal...