Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Hoi Henk,
Ik doe de MER aan de HEAO in Arnhem. Had afgelopen jaar klaar moeten zijn maar ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Was afgelopen jaar een beetje studiemoe, 3x per week in de avonduren en zaterdagochtend naar school begonnen een beetje tegen te staan, zeker nu de kinderen wat groter zijn. Dan doe je toch het liefst het weekend meer leuke dingen met hun i.p.v. studeren. Afijn, nog even doorbijten en dan ben ik klaar.
Gr. Marc..
Ik doe de MER aan de HEAO in Arnhem. Had afgelopen jaar klaar moeten zijn maar ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Was afgelopen jaar een beetje studiemoe, 3x per week in de avonduren en zaterdagochtend naar school begonnen een beetje tegen te staan, zeker nu de kinderen wat groter zijn. Dan doe je toch het liefst het weekend meer leuke dingen met hun i.p.v. studeren. Afijn, nog even doorbijten en dan ben ik klaar.
Gr. Marc..
-
sb90
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Wij gaan hoe dan ook naar Legoland en we zullen de meeting aandoen als deze doorgaat.
Sowieso gaan we RolVer een hart (lees: fles Beerenburg) onder de riem steken.
Niet omdat we denken dat hij het nodig heeft, maar meer omdat ons dat gezellig lijkt. En we kunnen toch niet lang met vakantie...
Groeten,
Reub (hij verzint een behoorlijk excuus om kennis te maken met Pruttel)
Niet omdat we denken dat hij het nodig heeft, maar meer omdat ons dat gezellig lijkt. En we kunnen toch niet lang met vakantie...
Groeten,
-
RolVer
- In memoriam †
Alleen hierom al gaat het natuurlijk doorReub schreef:Wij gaan hoe dan ook naar Legoland en we zullen de meeting aandoen als deze doorgaat.
Groeten,
Groet Rolf (hij houdt ook van doorpakken)
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
lijkt interesant
taaffert is al van de partij, dus ik alvast ook
enkel nick ontbreekt nog voor een drankavond
met hoeveel personen ik kom zal nog wel duidelijk worden naarmate het dichterbij komt
datum speelt geen parten voor mij, ik neem wel congé, of ze nu willen of niet
en aan taaffert, moest ik jou zijn zou ik maar een reserve luchtbed meenemen, ik neem alvast een reserve mee
grtz
taaffert is al van de partij, dus ik alvast ook
enkel nick ontbreekt nog voor een drankavond
met hoeveel personen ik kom zal nog wel duidelijk worden naarmate het dichterbij komt
datum speelt geen parten voor mij, ik neem wel congé, of ze nu willen of niet
en aan taaffert, moest ik jou zijn zou ik maar een reserve luchtbed meenemen, ik neem alvast een reserve mee
grtz
-
sb90
- Geregistreerd lid
daar zit wel wat inReub schreef:Wij gaan hoe dan ook naar Legoland en we zullen de meeting aandoen als deze doorgaat.
Groeten,
-
millerman
- Donateur (3x)

-
kalsoi
- Geregistreerd lid
dan rijden we samen ?millerman schreef:Ik volg het topic met veel interesse, maar kan (en wil) nooit ver vooruit plannen. Mocht ik rijkelijk laat nog besluiten dat de trip me de moeite waard lijkt (wat me wel lijkt), kan ik nog wel aanhaken voor een dagje toeren?
eventueel "carpoolen" als je dan wel zou meegaan
grtz
-
millerman
- Donateur (3x)

-
RolVer
- In memoriam †
Prima Millerman. Zou je de vrijdag moeten doen, dan ligt de nadruk op het toeren. Voor de zaterdag komt er een morgen wijziging.millerman schreef:Ik volg het topic met veel interesse, maar kan (en wil) nooit ver vooruit plannen. Mocht ik rijkelijk laat nog besluiten dat de trip me de moeite waard lijkt (wat me wel lijkt), kan ik nog wel aanhaken voor een dagje toeren?
Groet Rolf (hij vermoedt dat het nog wel eens druk kan worden)
-
RolVer
- In memoriam †
Ik heb hetzelfde, ook ik heb moeite om lang van te voren iets vast te leggen.millerman schreef:Aan het rijden ligt het niet, dat doe ik bijzonder graag
Het gaat meer om het feit dat ik mezelf nooit zo ver van te voren aan dingen wil vastleggen. En ik kan me zo voorstellen dat het voor Rolf lastig is rekening te houden met mensen die zich niet tijdig en met zekerheid aanmelden.
Deel 2 heb je ook gelijk in (een soort contradictie) daarom moet ik zeker zijn van 10 auto's en zal er een sluitingsdatum komen.
Wij willen het goed georganiseerd hebben en we moeten het vrijwel alleen doen, vandaar.
Groet Rolf (hij moet hierin knalhard zijn)
-
92001
- Geregistreerd lid
Lijkt me geweldig. Zal het binnenkort (dus vanavond of morgen) aan vrouw en kind voorleggen. Al zal de laatstgenoemde er geen problemen mee hebben, alleen wordt hij vervelend na meer dan twee uur in de auto zitten... Sigh.
Olof is sowieso graag van de partij, dat heeft hij mij net laten weten!
Al met al, onder voorbehoud ja en dan eventueel ook plaats voor een Xtra passagier.
Olof is sowieso graag van de partij, dat heeft hij mij net laten weten!
Al met al, onder voorbehoud ja en dan eventueel ook plaats voor een Xtra passagier.
-
RolVer
- In memoriam †
Hallo Allemaal,
Voor dag 2, zaterdag, hebben we op democratische wijze (zoals jullie van ons gewend zijn) besloten om het plan te wijzigen.
Het blijkt dat een bezoek aan Legoland bij velen een overweging is om er een kort weekje van te maken om ook met de kids naar Billund te gaan. In het kader hiervan hebben we besloten (het moet nog gereserveerd worden) om ipv naar het Skoda/Weefmuseum een kwartier door te toeren naar Faaborg. Daar staat het Egerskovslot wat een privé slot is. Hier kan je een gedeelte van het slot bewonderen met daarin het grootste poppenhuis ter wereld. Alleen het poppenhuis hebben wij een ¾ uur doorgebracht, het is werkelijk uniek.
Dan zijn er speeltuinen voor de kinderen en je kan via een touwbrug hoog door de bomen lopen. Er zijn prachtige tuinen en een doolhof. Er zijn musea met oude auto’s, motoren, vliegtuigen, Falckmuseum , een boerenmuseum evenals een speelgoed- en poppenmuseum en nog veel meer. Er is een mogelijkheid om te lunchen en om te picnicken, we vragen binnenkort de prijzen op hiervan.
Er is werkelijk voor iedereen wel iets waar ie belangstelling voor heeft. Het stond al op onze alternatieven lijst , echter dit lijkt ons veel aardiger voor iedereen vooral omdat bij slecht weer er zoveel binnen te doen is. De entree is echter wat hoger dan het Skoda- en Weefmuseum.
Het houdt ook in dat er wat minder kronkelweggetjes worden gereden, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door Egerskov zelf en de tocht op vrijdag.
Om een indruk te krijgen:hier en hier wat info.
Dag 1 blijft gehandhaafd en dag 2 ziet er voorlopig als volgt uit:
Ca. 8.00 Gezamenlijk ontbijt in Moltup Sammlingshus
Ca. 9.00 Toertocht naar Egerskov
Ca. 11.00 – 16.00 Egerskov
Ca. 16.00 toerend naar Moltrup voor een afsluitend hapje en drankje
Groet Rolf (hij voelt zich als een kind wat op schoolreisje gaat)
Hieronder wat plaatjes van april vorig jaar:

Zelfs de dames waren hoog in het nog kale bos te bespeuren)

Zo zie je ze niet meer

de schrijvert van deze proza is jong mentaal en fysiek

en er staat in ieder geval 1 Saab 96

deze alleen al........

kortom aanmelden dus
Voor dag 2, zaterdag, hebben we op democratische wijze (zoals jullie van ons gewend zijn) besloten om het plan te wijzigen.
Het blijkt dat een bezoek aan Legoland bij velen een overweging is om er een kort weekje van te maken om ook met de kids naar Billund te gaan. In het kader hiervan hebben we besloten (het moet nog gereserveerd worden) om ipv naar het Skoda/Weefmuseum een kwartier door te toeren naar Faaborg. Daar staat het Egerskovslot wat een privé slot is. Hier kan je een gedeelte van het slot bewonderen met daarin het grootste poppenhuis ter wereld. Alleen het poppenhuis hebben wij een ¾ uur doorgebracht, het is werkelijk uniek.
Dan zijn er speeltuinen voor de kinderen en je kan via een touwbrug hoog door de bomen lopen. Er zijn prachtige tuinen en een doolhof. Er zijn musea met oude auto’s, motoren, vliegtuigen, Falckmuseum , een boerenmuseum evenals een speelgoed- en poppenmuseum en nog veel meer. Er is een mogelijkheid om te lunchen en om te picnicken, we vragen binnenkort de prijzen op hiervan.
Er is werkelijk voor iedereen wel iets waar ie belangstelling voor heeft. Het stond al op onze alternatieven lijst , echter dit lijkt ons veel aardiger voor iedereen vooral omdat bij slecht weer er zoveel binnen te doen is. De entree is echter wat hoger dan het Skoda- en Weefmuseum.
Het houdt ook in dat er wat minder kronkelweggetjes worden gereden, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door Egerskov zelf en de tocht op vrijdag.
Om een indruk te krijgen:hier en hier wat info.
Dag 1 blijft gehandhaafd en dag 2 ziet er voorlopig als volgt uit:
Ca. 8.00 Gezamenlijk ontbijt in Moltup Sammlingshus
Ca. 9.00 Toertocht naar Egerskov
Ca. 11.00 – 16.00 Egerskov
Ca. 16.00 toerend naar Moltrup voor een afsluitend hapje en drankje
Groet Rolf (hij voelt zich als een kind wat op schoolreisje gaat)
Hieronder wat plaatjes van april vorig jaar:

Zelfs de dames waren hoog in het nog kale bos te bespeuren)

Zo zie je ze niet meer

de schrijvert van deze proza is jong mentaal en fysiek

en er staat in ieder geval 1 Saab 96

deze alleen al........

kortom aanmelden dus