Om kwart over drie 's nachts vertrokken vanuit Groningen, richting de Belgische grens. Eddracket was zo vriendelijk om de 900 over de grens te rijden, zodat ik gelijk de platen met eendagskenteken erop kon doen en richting de RDW kon rijden.
De 900 was goed vol geladen met het leren interieur dat ik van Juice heb gekocht en nog wat extra onderdelen.
Meteen richting Roosendaal gereden, zodat we vroeg bij de RDW waren. Even voor 8 uur stonden we klaar voor de poort. Als eerste aan de beurt, zodat we om 10 uur klaar waren en konden vertrekken. Met een nieuwe APK en 188 euro betaald aan BPM.
Eerst richting Krizzie gereden om een stuur en een LMM af te leveren. Mooie Saabs stonden er, de witte Aero S van Krizzie en een zwarte cabrio.
Daarna door naar Apeldoorn voor een eenvoudige doch voedzame lunch bij een andere saabliefhebber (mijn broertje, 9-5 Aero en 9-3 cabrio) en uiteindelijk terug naar huis. Moe, maar voldaan de auto in de garage gezet en een borrel genomen.
We konden het toch niet laten en hebben er nog wel even het interieur uitgehaald. Deze is inmiddels gewisseld voor het leren interieur.
Wat nog te doen:
Komend weekend krijgt de 900 een beurt, versie olie etc. Ook komen er 16" deepdish Aero's onder.
Binnenkort gaat de hemel eruit om opnieuw te laten bekleden. Ik zit te denken aan antraciet kleurige stof, maar twijfel nog.
Meterset erin (volt, olietemp en oliedruk)
Eventueel verlagen met Killen.
Ventcovers
Nieuwe vloermatten en een turbologo in de gril.
Voor foto's klikken op onderstaande link:
900 uit Belgie gehaald