Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum
-
Hyuna
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
Beste Reub,Reub schreef:We gaan ff serieus op zoek naar een huisje/B&B in de omgeving.
Reub (hij ziet het wel zitten en hij vraagt zich af of er ook nog gezamenlijk Beerenburg gedronken wordt)
voor B&B vraag Rolf, er is hier het nodige in de buurt. Ik kan me echter ook voorstellen dat je liever zelf zoekt, maar ik ben wat dat betreft altijd tot je dienst.
Natuurlijk ben ik een enorm promotor van Boomsma Beerenburg, het feit is echter dat jullie een stukje Denemarken voorgeschoteld krijgen en dan past slechts 1 ding: Gammel Dansk. Ik beloof dat het er bij eentje zal blijven
Leuk dat jullie willen komen, wij zien er al met plezier naar uit.
Groet Rolf (hij denkt nu al dat het niet meer kapot kan)
PS. Voor een ieder: wij willen graag (ook individueel) B&B of Hotel organiseren, we kennen de omgeving en meeste bedrijven goed.
PS PS Mocht de heer Boomsma dit lezen, wij zoeken nog een sponsor.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
RolVer
- In memoriam †
-
RolVer
- In memoriam †
Het is een soort kruidenbitter, ik krijg er niet meer dan 1 per jaar weg.Reub schreef:Gammel Dansk is er toch om de gevolgen van rijkelijke inname van alcohol de vorige avond een beetje weg te werken?
Aquavit is hier ook uiterst populair, vooral die gele........nee, nee niet wat jullie denken.
Groet Rolf ( hij houdt het wel bij BB)
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Even een suggestie: Ze de datum even in de topic title. Dat kun je doen door de openingstopic te wijzigen, uiteraard alleen door degene die de openinsgtopic heeft aangemaakt. Dit soort threads hebben de neiging om heel lang te worden, en dan is de followup met de data na een paar maanden moeilijk meer terug te vinden...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Hoi Rolf,
Een geweldig initiatief!
We waren hier meteen al enthousiast maar een datum was erg handig.
Volgens mij laat iig mijn agenda het toe om van woensdagmiddag/avond evt donderdag t/m zondagochtend (een betere invulling van m'n verjaardag op zondag de 16e kan ik me niet indenken
) in het Deense te zijn en ik hoop dat eea met Lian's agenda ook lukt. De kleine Annika zal het sowieso wel geweldig vinden gezien de ervaringen van een weekje Zweden jl juni. Hier zijn we het ook met elkaar eens dat we gaan proberen om erbij te zijn.
Op doorreis naar Zweden hebben we al eens kunnen zien hoe mooi Denemarken rond die tijd is.
Hoewel we hoogstwaarschijnlijk komende week een vouwcaravan gaan kopen weet ik nog niet of we 'm dan al uit gaan proberen. Met het ding schijn je met gemak hoogst illegale snelheden te kunnen halen (120-140 schijnt comfortabel te gaan, de kleine radiaalbanden laten zelfs 160 toe) maar het is jammer als de gewonnen tijd duur betaald moet worden.
Mochten we solo Saab komen dan is iets met een vast dak erop waarschijnlijk toch het makkelijkst.
Afijn, we zien er naar uit, Saabs, Saabvolk, techniek, natuur en natuurlijk zeker niét in de laatste plaats omdat jíj het organiseert
.
Cornell. Lian en Annika
Een geweldig initiatief!
We waren hier meteen al enthousiast maar een datum was erg handig.
Volgens mij laat iig mijn agenda het toe om van woensdagmiddag/avond evt donderdag t/m zondagochtend (een betere invulling van m'n verjaardag op zondag de 16e kan ik me niet indenken
Op doorreis naar Zweden hebben we al eens kunnen zien hoe mooi Denemarken rond die tijd is.
Hoewel we hoogstwaarschijnlijk komende week een vouwcaravan gaan kopen weet ik nog niet of we 'm dan al uit gaan proberen. Met het ding schijn je met gemak hoogst illegale snelheden te kunnen halen (120-140 schijnt comfortabel te gaan, de kleine radiaalbanden laten zelfs 160 toe) maar het is jammer als de gewonnen tijd duur betaald moet worden.
Mochten we solo Saab komen dan is iets met een vast dak erop waarschijnlijk toch het makkelijkst.
Afijn, we zien er naar uit, Saabs, Saabvolk, techniek, natuur en natuurlijk zeker niét in de laatste plaats omdat jíj het organiseert
Cornell. Lian en Annika
-
Reub
- Geregistreerd lid
Heb de week al geclaimd op mijn werk. Vrouw en oudste zoon zijn vrij van school en jongste heeft nog geen verplichtingen.
We hebben in de omgeving een aantal aardige huisjes gezien voor tussen de €300/400.
Bij deze dus maar vast een aanmelding uit Zutphen: me & mrs. Reub, 1 zoon van bijna 8 en bijna 2 jaar oud (volgend jaar dus).
Lijkt me leuk om te kunnen volgen of er meer mensen met kinderen komen.
Groet, Reub (hij neemt voor de gastheer dan maar een Visserslatijn mee, Zutphense specialiteit).
We hebben in de omgeving een aantal aardige huisjes gezien voor tussen de €300/400.
Bij deze dus maar vast een aanmelding uit Zutphen: me & mrs. Reub, 1 zoon van bijna 8 en bijna 2 jaar oud (volgend jaar dus).
Lijkt me leuk om te kunnen volgen of er meer mensen met kinderen komen.
Groet, Reub (hij neemt voor de gastheer dan maar een Visserslatijn mee, Zutphense specialiteit).
-
RolVer
- In memoriam †
@ Nelfrikandel: Legoland opent de deuren weer 27 Maart 2010
@Willeme 1: Erg jammer
@Cornell: Hartstikke leuk, hopenlijk krijgen we 10 auto's aangemeld
@Reub: Hartstikke goed, er komen zeker kinderen (Nelfrikandel, Cornell)
Beetje prren: kom op mensen het gaat leuk worden, meld je aan.
Groet Rolf (hij kijkt er nu al naar uit)
@Willeme 1: Erg jammer
@Cornell: Hartstikke leuk, hopenlijk krijgen we 10 auto's aangemeld
@Reub: Hartstikke goed, er komen zeker kinderen (Nelfrikandel, Cornell)
Beetje prren: kom op mensen het gaat leuk worden, meld je aan.
Groet Rolf (hij kijkt er nu al naar uit)
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid