Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 20 okt, 2009 13:27

Skoda- en weefmuseum is één museum? Grappige combi ;)

Hyuna
Geregistreerd lid

Bericht door Hyuna » di 20 okt, 2009 13:40

Ik ga toevallig van het weekend naar Århus (DK), vrijdag heen, maandag terug. Is altijd goed te doen.

Ik heb ook wel eens vrijdag nacht heen, zondag terug gedaan. Dat is nou niet echt aan te raden :)

Gr.
Vincent

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 20 okt, 2009 19:41

We gaan ff serieus op zoek naar een huisje/B&B in de omgeving.
Afhankelijk van de score zijn we er dan met 2 volwassenen, 1 kind van 8 en 1 van 2 jaar oud.

Reub (hij ziet het wel zitten en hij vraagt zich af of er ook nog gezamenlijk Beerenburg gedronken wordt :roll: )

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » di 20 okt, 2009 20:47

Reub schreef:We gaan ff serieus op zoek naar een huisje/B&B in de omgeving.

Reub (hij ziet het wel zitten en hij vraagt zich af of er ook nog gezamenlijk Beerenburg gedronken wordt :roll: )
Beste Reub,

voor B&B vraag Rolf, er is hier het nodige in de buurt. Ik kan me echter ook voorstellen dat je liever zelf zoekt, maar ik ben wat dat betreft altijd tot je dienst.

Natuurlijk ben ik een enorm promotor van Boomsma Beerenburg, het feit is echter dat jullie een stukje Denemarken voorgeschoteld krijgen en dan past slechts 1 ding: Gammel Dansk. Ik beloof dat het er bij eentje zal blijven :shock:

Leuk dat jullie willen komen, wij zien er al met plezier naar uit.

Groet Rolf (hij denkt nu al dat het niet meer kapot kan)

PS. Voor een ieder: wij willen graag (ook individueel) B&B of Hotel organiseren, we kennen de omgeving en meeste bedrijven goed.

PS PS Mocht de heer Boomsma dit lezen, wij zoeken nog een sponsor.

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » di 20 okt, 2009 21:33

Het klinkt erg leuk, maar mei is nog wat te ver weg om nu al te kunnen zeggen dat ik kom. :)

Bovendien wacht ik even af of er nog meer "jong" volk meld. :oops: :lol:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 21 okt, 2009 5:49

Gammel Dansk is er toch om de gevolgen van rijkelijke inname van alcohol de vorige avond een beetje weg te werken?
Ben me lang geleden eens te buiten gegaan aan een overdaad öl. Volgende ochtend bij het ontbijt een Gammel Dansk erin en klaar :P

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » wo 21 okt, 2009 8:02

Krizzie schreef:Bovendien wacht ik even af of er nog meer "jong" volk meld. :oops: :lol:
Dat zit in je hoofd, niet in je leeftijd.
Je hebt schijnbaar nog veel te leren :lol:

Groet Rolf (hij is er voor jong en oud)

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » wo 21 okt, 2009 8:06

Reub schreef:Gammel Dansk is er toch om de gevolgen van rijkelijke inname van alcohol de vorige avond een beetje weg te werken?
Het is een soort kruidenbitter, ik krijg er niet meer dan 1 per jaar weg. :P

Aquavit is hier ook uiterst populair, vooral die gele........nee, nee niet wat jullie denken.

Groet Rolf ( hij houdt het wel bij BB)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 21 okt, 2009 11:01

Dat word een drukke maand mei met meetingen

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 21 okt, 2009 12:01

Even een suggestie: Ze de datum even in de topic title. Dat kun je doen door de openingstopic te wijzigen, uiteraard alleen door degene die de openinsgtopic heeft aangemaakt. Dit soort threads hebben de neiging om heel lang te worden, en dan is de followup met de data na een paar maanden moeilijk meer terug te vinden...

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 21 okt, 2009 13:51

Heel goed... Ik check gaandeweg de mogelijkheiden bij mijn vrienden in het Deense, en neem het mee in de planning... Is legoland al open dat weekend?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 24 okt, 2009 10:47

Hoi Rolf,
Een geweldig initiatief!
We waren hier meteen al enthousiast maar een datum was erg handig.
Volgens mij laat iig mijn agenda het toe om van woensdagmiddag/avond evt donderdag t/m zondagochtend (een betere invulling van m'n verjaardag op zondag de 16e kan ik me niet indenken :wink: ) in het Deense te zijn en ik hoop dat eea met Lian's agenda ook lukt. De kleine Annika zal het sowieso wel geweldig vinden gezien de ervaringen van een weekje Zweden jl juni. Hier zijn we het ook met elkaar eens dat we gaan proberen om erbij te zijn.
Op doorreis naar Zweden hebben we al eens kunnen zien hoe mooi Denemarken rond die tijd is.
Hoewel we hoogstwaarschijnlijk komende week een vouwcaravan gaan kopen weet ik nog niet of we 'm dan al uit gaan proberen. Met het ding schijn je met gemak hoogst illegale snelheden te kunnen halen (120-140 schijnt comfortabel te gaan, de kleine radiaalbanden laten zelfs 160 toe) maar het is jammer als de gewonnen tijd duur betaald moet worden.
Mochten we solo Saab komen dan is iets met een vast dak erop waarschijnlijk toch het makkelijkst.
Afijn, we zien er naar uit, Saabs, Saabvolk, techniek, natuur en natuurlijk zeker niét in de laatste plaats omdat jíj het organiseert 8) .
Cornell. Lian en Annika

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 24 okt, 2009 18:50

Heb de week al geclaimd op mijn werk. Vrouw en oudste zoon zijn vrij van school en jongste heeft nog geen verplichtingen.
We hebben in de omgeving een aantal aardige huisjes gezien voor tussen de €300/400.

Bij deze dus maar vast een aanmelding uit Zutphen: me & mrs. Reub, 1 zoon van bijna 8 en bijna 2 jaar oud (volgend jaar dus).

Lijkt me leuk om te kunnen volgen of er meer mensen met kinderen komen.

Groet, Reub (hij neemt voor de gastheer dan maar een Visserslatijn mee, Zutphense specialiteit).

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » ma 26 okt, 2009 20:12

@ Nelfrikandel: Legoland opent de deuren weer 27 Maart 2010 :wink:

@Willeme 1: Erg jammer :(

@Cornell: Hartstikke leuk, hopenlijk krijgen we 10 auto's aangemeld 8)

@Reub: Hartstikke goed, er komen zeker kinderen (Nelfrikandel, Cornell) :surprise:

Beetje prren: kom op mensen het gaat leuk worden, meld je aan.

Groet Rolf (hij kijkt er nu al naar uit)

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » ma 26 okt, 2009 20:29

Lijkt me ook wel erg erg leuk eigenlijk.
Ik ga alvast sparen!

Stiekem omdat ik nog nooit in Legoland geweest ben

Plaats reactie