Saab modelauto's
-
SILVER AERO
- Geregistreerd lid
die blauwe 96 is helaas alleen in Duitsland te koop
bij www.modelcarworld.de
net als de gele 900 T16S waar Ad het al over had
bij www.modelcarworld.de
net als de gele 900 T16S waar Ad het al over had
-
esalet
- Donateur (8x)

Hoera, de 90 is er. het eerste 1/43 model ever van deze auto.
Eindelijk!!!!!

Goed getroffen model. Zilver randje in stootstrips tikje grof, maar daar is goed mee te leven dan wel makkelijk iets aan te doen.
Zouden er nog meer kleuren komen? Anders ga ik demonteren en overspuiten (ik wil uiteraard een Admiraalblauwe).
Eindelijk!!!!!

Goed getroffen model. Zilver randje in stootstrips tikje grof, maar daar is goed mee te leven dan wel makkelijk iets aan te doen.
Zouden er nog meer kleuren komen? Anders ga ik demonteren en overspuiten (ik wil uiteraard een Admiraalblauwe).
-
gj900
- Donateur (9x)

Neo heeft een goede zet gedaan door in de 1:43 Saabs te investeren aangezien dat marktsegment volledig braak lag. Leuk trouwens dat op de website van Neo de Saab 95 op de "homepage" staat 
Ze hebben overigens een eerste stap in de 1:18 schaal gezet met de 96, ben benieuwd of de rest ook volgt. Een 900 coupé in die schaal zie ik wel zitten!

Ze hebben overigens een eerste stap in de 1:18 schaal gezet met de 96, ben benieuwd of de rest ook volgt. Een 900 coupé in die schaal zie ik wel zitten!

-
Oosthoek
- Donateur

-
esalet
- Donateur (8x)

Ik heb ze een tijdje terug een mailtje gestuurd of de 90 ook in het Admiraalblauw zou komenjosephine schreef:Nu moet er eigenlijk nog een mooie skirtloze wagen bij, in 't wit aub. En die vroege 99 niet alleen de vierdeurs in 't babyblauw, maar ook de 2 deurs aub (met zo'n puist mooie Saabmodellen moet de fabrikant wel bijna meelezen he).
-
Foll
- Geregistreerd lid
Neo heeft bijna altijd wel een fout in die modellen zitten helaas, ook bij deze 96 weer, kijk een naar de grille...gj900 schreef:Neo heeft een goede zet gedaan door in de 1:43 Saabs te investeren aangezien dat marktsegment volledig braak lag. Leuk trouwens dat op de website van Neo de Saab 95 op de "homepage" staat
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

-
SILVER AERO
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)