Meeting Zwolle 10 mei 2009 [Warchild collecte]

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
popov
Geregistreerd lid

Bericht door popov » ma 11 mei, 2009 15:26

Robert Jansen schreef:Naja, laat ons ff lekker babbelen, kunnen we het gelijk hebben over de integratie van de 9000 :wink:
Maar goed, je hebt ook wel een punt, mensen lopen nou eenmaal liever om een classic of een 99 dan om een 9000.
Ik kan ze ook niet dwingen dat te doen.

ohw dus wij zijn wel geslaagd voor de inburgingscursus maar onze 9000(nog) niet :wink:

sh*t de melkbus zijn we vergeten te vullen :oops:
slecht excuus,maar we keken meer naar velgen die anita onder de 900 zou willen :lol:

onze dochter kwam bij de caabjes toch echt even bij de levenden jammer dat je er nog niet was met de 99 caab,had je een glimlach van haar gehad :lol:

wij hebben veel ideeen opgedaan voor de 900 en ach de 9000 is vanaf de fabriek al helemaal af dus daar hoef je niks aan te veranderen :roll: :wink:

groetjes stephan anita en constance

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 11 mei, 2009 16:06

Danielle Goedhart schreef:Thnx guys, ik heb me vermaakt!
Tot een volgende keer 8)

staat trouwens erg goed, wit op een caab, nog een triofoto kunnen maken, zwart-wit-rood of waren de heren te lui?

windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » ma 11 mei, 2009 16:52

Beste mensen, ik heb me prima vermaakt en weer heel veel opgestoken.
Ben vandaag meteen naar E te E gereden om wat onderdeeltjes te scoren.
En er stonden in Zwolle hele mooie Saabs. Al moet ik zeggen dat de 9-3's en 9-5's mij niet meer zo aanspreken. Ik heb tenslotte het bedrijfswagentijdperk achter mij gelaten en nu gaat mijn interesse meer uit naar de classics en ouder. Zeg maar terug naar de roots. Geen ESP, ABS, ABCEDEFG...... Gewoon werken in de auto!
En mijn eigen model, de 99, vind ik nog steeds de apartste vormgeving hebben. Zo zie je ze niet meer.
De evolutie in modellen van 90-900-900NG-9-3 en 9000-9-5 is toch wel herkenbaar.
Dus de eerdere uitspraak een Saab is een Saab als er Saab op staat is een hele juiste. Tot de volgende keer :D

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » ma 11 mei, 2009 17:12

@ Heer Windekind

Bent u de iets oudere meneer met die 99 met veel blauwe kabels en slangen onder de motorkap ??

gr,
Chris

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 11 mei, 2009 19:51

Wim van den Heuvel schreef:De "leuke" 90 is van mijn zoon Leon.
Met slecht weer en in het pekelseizoen blijft de auto in de schuur en maakt hij gebruik van zijn 9000 CD
Fijn fijn, niet alleen mooi maar ook vertroeteld. :bluethumb:
Nog niet zo lang geleden waren 90's "pekelbakken" maar het tij lijkt te keren.
Justice at last!!

windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » ma 11 mei, 2009 19:58

Ja, heer Highlander, die ben ik.

Maar ik heet gewoon Henk. Geen heer s.v.p.

ViggenNL
Geregistreerd lid

Bericht door ViggenNL » ma 11 mei, 2009 20:05

Helaas heb ik er niet bij mogen wezen.

Zaterdag van 10:00 tot 17:00 lopen stenen verplaatsen, waarbij ik volgens mij een spier flink verrekt heb, lag zaterdagavond de meeste tijd plat.
Ging sinds vanmorgen gelukkig stukken beter.

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » ma 11 mei, 2009 20:07

Ik had graag even met je gesproken Henk.
Vond het wel leuk te zien dat het tunnen/opvoeren/ tweaken of hoe het ook maar mag heten, niet alleen aan de jongere generatie is toebedeeld.
De jongere garde zag je echt likkebaardend om uw auto heen dansen.
Zag er goed uit hoewel ik er geen touw aan vast kon knopen wat wat was.

:thumbup:

gr,
Chris

baas99.9000
Oudlid

Bericht door baas99.9000 » ma 11 mei, 2009 20:13

Highlander schreef:Vond het wel leuk te zien dat het tunnen/opvoeren/ tweaken of hoe het ook maar mag heten, niet alleen aan de jongere generatie is toebedeeld.
Ik heb dat nog tegen Henk gezegt dat ik verwacht had dat de auto van een jonger iemand zou zijn. Echt een mooie 99 is het geworden.

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » ma 11 mei, 2009 20:13

ViggenNL schreef:Helaas heb ik er niet bij mogen wezen.

Zaterdag van 10:00 tot 17:00 lopen stenen verplaatsen, waarbij ik volgens mij een spier flink verrekt heb, lag zaterdagavond de meeste tijd plat.
Ging sinds vanmorgen gelukkig stukken beter.
Wie gaat er dan ook stenen schouwen als je al last van je nek hebt :wink:
Was nou maar naar de meeting gekomen had je nu geen last meer gehad.
De warme zon op de spieren doet wonderen.

gr,
Chris

windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » ma 11 mei, 2009 20:20

Wel, we zien elkaar vast nog wel eens, dan halen we dat in.
En dat tweaken. Tsja, het leuke van een Saab is dat het een iets afwijkend ontwerp is met geweldige thermische motor-reserves. En ja, dan blijf je een kwajongen die er meer uit wil halen. En het is allemaal te doen met spullen van andere Saab-modellen.
Ik hoop dat de andere Saabrijders door mijn auto geínspreerd worden.

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » ma 11 mei, 2009 20:30

Moeten we zeker doen,
En als het zo door gaat met 16 kleppers in een 99 te lepelen, ben ik volgend jaar de gene om wie zijn auto iedereen loopt te kwijlen.
Zo van"weet je nog van vroeger toen deden ze het nog met een carburateur" dit moet echt wel een van de laatsten zijn.
Zegt de ander "hoe werkt zo`n ding dan ??"
Zie het al helemaal voor mij 8)

gr,
Chris

Danielle Goedhart
Geregistreerd lid

Bericht door Danielle Goedhart » ma 11 mei, 2009 20:41

baszwolle schreef:staat trouwens erg goed, wit op een caab, nog een triofoto kunnen maken, zwart-wit-rood of waren de heren te lui?
Dank, dat vind ik nou ook! Wit is tenslotte 'het nieuwe zwart' :lol:
Nee, dat leuke idee van de foto is niet gelukt.... Laten we in het midden laten waarom niet 8)

timo
Geregistreerd lid

Bericht door timo » ma 11 mei, 2009 20:59

Ja, het was leuk om om de de verschillende saabs te lopen(die enkele v*lv* was ook grappig) , ook leuk om wat forummers te spreken.

Nog een hopelijk bruikbare tip van Bas gekregen, Thanks.
Op de terugweg nog even tot aan harderwijk met een zwarte 900 Turbo 16s met zwarte grill(ziet er stoer uit) meegereden, dat was leuk.

Tot de volgende keer.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 11 mei, 2009 21:01

bruikbare tips?? of een andere Bas? god wat weet ik er nog weinig van...help!

voor simon en highlander, ik kan wel eens uitzoeken of een T8/16 downpipe in serie maken te doen is, dat is ongeveer het meeste werk voor een transplant naar T16.

Plaats reactie