Meeting Zwolle 10 mei 2009 [Warchild collecte]
-
Highlander
- Geregistreerd lid
Maar kunnen we hem niet een tweede kans geven.
Ik denk dat dit alles te wijten valt aan de interne communicatie binnen het bedrijf.
En dan rekening houden met de kosten die de organisatie moet maken met het ontslag van de heer Bas.
Denk ik dat het beter is dat ik als Hoofd personeel zaken eens een persoonlijk gesprek met hem aanga, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
gr,
Chris
Ik denk dat dit alles te wijten valt aan de interne communicatie binnen het bedrijf.
En dan rekening houden met de kosten die de organisatie moet maken met het ontslag van de heer Bas.
Denk ik dat het beter is dat ik als Hoofd personeel zaken eens een persoonlijk gesprek met hem aanga, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
gr,
Chris
-
nacra 93
- Donateur

-
Highlander
- Geregistreerd lid
Ik maak op korte termijn even een afspraak met de heer Bas en kijk of we neuzen in de zelfde richting krijgen.
En bericht u nog over de uitkomst.
Tevens ga ik de interne communicatie verder onder de loep nemen en dat op de eerst volgende staf meeting met u en de stafleden bespreken.
Zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
gr,
Chris
En bericht u nog over de uitkomst.
Tevens ga ik de interne communicatie verder onder de loep nemen en dat op de eerst volgende staf meeting met u en de stafleden bespreken.
Zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
gr,
Chris
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
okee, nu weer even dat
ge-ouwehoer laten voor wat het is.
zelf vond ik het wel leuk om zoveel Saabs bij elkaar te zien, al dan niet in originele staat. ik heb echter wel het idee dat als je niet in een 900Classic (of ouder) rijdt, je er niet echt 'bij hoort'. laat staan als je in een 9000 met duitse export-kentekenplaten aan komt rijden.
'n béétje jammert.
een Saab is een Saab als er Saab op staat. toch?
zelf vond ik het wel leuk om zoveel Saabs bij elkaar te zien, al dan niet in originele staat. ik heb echter wel het idee dat als je niet in een 900Classic (of ouder) rijdt, je er niet echt 'bij hoort'. laat staan als je in een 9000 met duitse export-kentekenplaten aan komt rijden.
'n béétje jammert.
een Saab is een Saab als er Saab op staat. toch?
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
welke 9000 eigenaar stopte er bij de melkbus dan?
serieus, ik heb sowieso met te weinig mensen geluld en om te weinig ander schoon staan kwijlen. Ik had best een aantal auto's waaronder die wazige 9000 met duitse platen, van dichterbij willen bekijken.... en wat oeh ah willen zeggen.
dus zet ajb dat minderwaardogheidscomplex van je af
Een 9000 is een leuke Saab.
serieus, ik heb sowieso met te weinig mensen geluld en om te weinig ander schoon staan kwijlen. Ik had best een aantal auto's waaronder die wazige 9000 met duitse platen, van dichterbij willen bekijken.... en wat oeh ah willen zeggen.
dus zet ajb dat minderwaardogheidscomplex van je af
Een 9000 is een leuke Saab.
-
grippen
- Geregistreerd lid
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
Highlander
- Geregistreerd lid
Als het om bekijks gaat, er is ook niemand naar mijn 99 cab wezen kijken.
Ik heb zelfs nog iets moeten kopen om een legitieme reden te hebben om de motorkap omhoog te doen.
Het was zelfs zo erg dat er iemand met een hond langs liep en zelfs die hond vond het niet de moeite waard om tegen mijn banden te pissen.
gr,
Chris
Ik heb zelfs nog iets moeten kopen om een legitieme reden te hebben om de motorkap omhoog te doen.
Het was zelfs zo erg dat er iemand met een hond langs liep en zelfs die hond vond het niet de moeite waard om tegen mijn banden te pissen.
gr,
Chris