Meeting Zwolle 10 mei 2009 [Warchild collecte]

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 20 apr, 2009 11:55

Jungleman schreef:[]okee, maar ik zie toch een verschil: Zweeds rijbewijs (in combi met Zweedse registratie) tegenover Nederlands rijbewijs in combi met Belgische registratie.

ik bedoel: JIJ kan aantonen dat het jouw auto is. ik kan dat niet. en een 'provisorisch opgestelde' (geen officiele garagefactuur) aankooprekening met een verkoopprijs van € 0.- waar mijn naam op staat zal niet geloofwaardig overkomen bij Oom Agent.

vrees ik...
Wie is volgens de belgische registratie nog eigenaar van de auto? De garagehouder? Of is het een auto die nog moet worden ingevoerd in Nederland?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 20 apr, 2009 12:35

Na aanleiding van een idee van reub om een collecte te gaan houden voor Jelger en Menno, en hun sponsoractie voor War Child zullen we een melkbus meenemen waar jullie de eventuele giften in kwijt kunnen

Misschien kunnen Jelger en Menno zelf act de présence geven, om uitleg te geven over hun actie

http://www.khachapuriexpress.org/

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » ma 20 apr, 2009 14:23

Een melkbus......

modern staphorst door de bocht....

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 20 apr, 2009 14:23

jwaterink schreef:Wie is volgens de belgische registratie nog eigenaar van de auto? De garagehouder? Of is het een auto die nog moet worden ingevoerd in Nederland?
Volgens de papieren is (de vrouw van) Forummer 3kus dan (nog) eigenaar. als alles meezit is de auto dan net 2 dagen in Nederland, op 8 (en eventueel 9) mei ga ik haar in München ophalen, samen met mijn neef. het is de Saab 9000 Griffin die zij vorige week 'in de etalage' hadden gezet. de bedoeling is dat ze in Nederland ingevoerd zal worden en een Nederlands kenteken (00-Jxx-0). een eventuele afspraak met de RDW voor keuring kan ik pas maken als ze in Nederland is.. in feite rijd ik dus in andermans buitenlandse auto. het enige bewijs dat het mijn auto is, zal een 'koopovereenkomst' zijn tussen (de vrouw van) 3kus en mij ter waarde van € 0,-.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » ma 20 apr, 2009 14:55

Simpele oplossing: zorg dat de auto correct verzekerd is en in België nog is aangemeld, en vul bij onze grote blauwe vrienden van de Belastingdienst het volgende (elektronische) formulier in: http://www.belastingdienst.nl/variabel/ ... jstelling/ .

Je mag dan twee weken rondrijden in die auto met Belgisch kenteken, zonder dat politie of douane moeilijk zal doen.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » ma 20 apr, 2009 15:27

top! ik ga even kijken. twee weken is handig om te kijken of ik wat gekke dingen in de Saab tegenkom. ik neem 't zekere voor 't onzekere, ook al is het maar voor 2 dagen (het 'nederlandse deel' van de rit van München naar huis en de rit naar de meeting). daarna gaat ze op particulier terrein (werk), tot de rdw-keuring en nieuwe (gele) plaatjes op kop en kont(je).

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 20 apr, 2009 19:00

:applause:

Nu moeten we erbij zijn; ik teken iig in!

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 20 apr, 2009 19:11

Als ik in NL ben kom ik even aanwaaien, vorig jaar was erg gezellig ;-)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 20 apr, 2009 19:30

Heren u staat weer genoteerd.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 23 apr, 2009 8:26

sander69 schreef:Een melkbus......
Ja hoe wil je anders melk vervoeren :?

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » do 23 apr, 2009 10:51

[][]En Carbit schieten ???

gr,
Chris

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 23 apr, 2009 20:50

Cabid is met een d op het eind :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 23 apr, 2009 23:12

Maar dan wel weer met een R na de A :lol:

Highlander
Geregistreerd lid

Bericht door Highlander » vr 24 apr, 2009 10:16

Maar karbiet is wel met een T

gr,
Chris

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 24 apr, 2009 14:33

Moet even kijken of de 99 dan berijdbaar is, ik verdom het om met een andere Zweed te komen.

Plaats reactie