Als er bijkans een heel topic over je gaat wordt het tijd om zelf te reageren! Al was het alleen maar omdat er hier op dit forum een chronisch vrouwentekort heerst!
Naast mijn werk als tv-presentatrice bij de regionale omroep in Groningen heb ik nog wat nevenactiviteiten; een daarvan is de productie van het autoprogramma 'Toeters en Bellen'. Ik nodig elke week een andere auto uit die meedingt naar de titel 'Mooiste auto van Groningen'. Erg leuk, ik kan kiezen uit honderden aanmeldingen en de gaafste wagens. De Saabcabrio van Martin had ik al eens zien staan op de site van de Saabclub Noord Nederland. En die wilde ik wel eens in het echt zien...
Verstand van auto's heb ik nog steeds niet (echt), wel kan ik inmiddels zelf de kleine beurt doen en een band verwisselen. Maar daar ging wel een Ladies Kluscursus aan vooraf. Gratis, bij de Kwikfit!
Style&Co schreef:
PS durf te zweren dat diezelfde dame nog bij mij op middelbare school heeft gezeten in Warffum.
Dat zou kunnen kloppen. Ik heb een blauwe maandag (2,5 maand) op die school gezeten.