Hij is zo goed als af, na een totale motor revisie en het opknappen van mijn JP wieltjes met dik-profiel (Vredestein Snow+),stone guards, Simons sport uitlaat, etc.
Heb ik eindelijk wat ik hebben wilde een stoere 96 2t
Loopt als een tierelier en herrie als een kudde olifanten
Het is een nekken-draaier geworden, iedereen vindt hem van lief tot stoer en van stink ding tot heerlijk aroma
Hier een paar foto's
Wat is er gebeurd met de Bosch Knick´s? Persoonlijk vind ik de plakletters op het dak net iets teveel van het goede, maar voor de rest . Heb je de motor in Doodewaard laten reviseren? Enkel een elegante voorspoiler ontbreekt nog om ´m af te maken...
Goed hier nog wat foto's, die Bosch Knick zitten nu de Saab hoezen over
De letters Sweden kunnen er zo weer af, de rally Saab's van vroeger hadden dit ook boven de voorruit...........
Motor is door Onno Kempink onderhanden genomen, misschien volgt er nog een motor (2T) die getuned gaat worden...........eerst even afwachten wat de kosten gaan worden...............
Ik wil nog graag een carter/bodem plaat beschermer maken, maar heb en kan er geen foto's van vinden wie weet of kan me een paar foto's laten zien, ze zaten vroeger ook op de rally Saab's..........
Een voorspoiler vind ik op mijn '65 er niet passen, veel te modern