Doorrijden na aanrijding
-
Posthumus
- Geregistreerd lid
Doorrijden na aanrijding
Aangezien ik nieuw ben op dit forum, kan het zijn dat dit onderwerp verkeerd geparkeerd staat in "Gestolen Saabs".
Ik las zojuist het volgende verhaal. Wellicht dat het jullie iets zegt, of dat jullie iets tegenkomen (wrak, verkoop, etc...)
Ter verduidelijking, ik sta hier volkomen buiten, probeer hiermee alleen een mede-clublid mee te helpen.
Bij voorbaat dank!
Jan Paul
Ik las zojuist het volgende verhaal. Wellicht dat het jullie iets zegt, of dat jullie iets tegenkomen (wrak, verkoop, etc...)
Ter verduidelijking, ik sta hier volkomen buiten, probeer hiermee alleen een mede-clublid mee te helpen.
Bij voorbaat dank!
Jan Paul
-
jochem
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
Posthumus
- Geregistreerd lid
Dat lijkt me ook niet waarschijnlijk. Wat wellicht wel kan is dat deze 9000 als schadeauto te koop wordt aangeboden... Vandaar deze posting hier, jullie hebben er een scherper oog op dan de gemiddelde alfistnics schreef:Tja, vraag me dus echt af wat we hier mee moeten? Ik denk namelijk niet dat de dader(s) dit forum gebruiken danwel in de omgeving van forummers zullen rond dwalen....
-
Sander
- Forum Admin
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Achteraf praten is makkelijk, maar inderdaad...

Ipv vloeken en tieren in het vervolg uitstappen en met fooncam direct alles vastleggen. Kentekens op de foto, bijbehorende hoofdjes er bij. Sta je er een stukje beter voor. Nu zullen ze vast gaan claimen dat je dreigend ben overgekomen en ze dus uit angst maar gevlucht zijn. (Of vul zelf een leuker L*Lverhaal in...) Je hoort helaas de gekste dingen tegenwoordig... Balen en zonde van de 90!
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator