Doorrijden na aanrijding

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Posthumus
Geregistreerd lid

Doorrijden na aanrijding

Bericht door Posthumus » di 10 jun, 2008 22:47

Aangezien ik nieuw ben op dit forum, kan het zijn dat dit onderwerp verkeerd geparkeerd staat in "Gestolen Saabs".

Ik las zojuist het volgende verhaal. Wellicht dat het jullie iets zegt, of dat jullie iets tegenkomen (wrak, verkoop, etc...)

Ter verduidelijking, ik sta hier volkomen buiten, probeer hiermee alleen een mede-clublid mee te helpen.

Bij voorbaat dank!

Jan Paul

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » wo 11 jun, 2008 8:33

willeme 1 schreef:zou mezelf zowat gaan schamen dat ik alfa rij, gelukkig zit ik op het echte alfa forum
Waarom schaam je je daarvoor dan?

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 11 jun, 2008 8:55

Das echt balen! Zeker als je echt een liefhebber van je merk of auto bent.
Zo laf om er dan vandoor te gaan.

Noord-Afrikaanse figuren zegt ie al...

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 11 jun, 2008 9:25

Tja, vraag me dus echt af wat we hier mee moeten? Ik denk namelijk niet dat de dader(s) dit forum gebruiken danwel in de omgeving van forummers zullen rond dwalen....

Posthumus
Geregistreerd lid

Bericht door Posthumus » wo 11 jun, 2008 9:34

nics schreef:Tja, vraag me dus echt af wat we hier mee moeten? Ik denk namelijk niet dat de dader(s) dit forum gebruiken danwel in de omgeving van forummers zullen rond dwalen....
Dat lijkt me ook niet waarschijnlijk. Wat wellicht wel kan is dat deze 9000 als schadeauto te koop wordt aangeboden... Vandaar deze posting hier, jullie hebben er een scherper oog op dan de gemiddelde alfist ;-)

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » wo 11 jun, 2008 10:10

En wij letten meer op Saabrijders, dus misschien dat iemand een 9000 ziet met schade EN met personen die aan deze omschrijving voldoen.

(schandalig overigens om alsnog door te rijden!)

Sander

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 11 jun, 2008 11:51

Achteraf praten is makkelijk, maar inderdaad...
Ipv vloeken en tieren in het vervolg uitstappen en met fooncam direct alles vastleggen. Kentekens op de foto, bijbehorende hoofdjes er bij. Sta je er een stukje beter voor. Nu zullen ze vast gaan claimen dat je dreigend ben overgekomen en ze dus uit angst maar gevlucht zijn. (Of vul zelf een leuker L*Lverhaal in...) Je hoort helaas de gekste dingen tegenwoordig... Balen en zonde van de 90!
:(

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » wo 18 jun, 2008 21:56

Achteraf kijk je een aap in de kont

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » wo 18 jun, 2008 23:43

Aan TS: Veel sterkte. Ik verwacht geen 9000 in Rotterdam/Delft, maar je weet maar nooit.
Saab-rijders niet te vertrouwen....
Tsja, we zullen het maar op onwetendheid houden :roll: :wink:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 19 jun, 2008 6:48

Als ik het topic doorlees op het Alfa forum. trek ik de conclusie dat deze aanrijding rond beverwijk gebeurt is.

Plaats reactie