Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
Henk-Jan
- Donateur

Dat is op zich wel jammer.
Hoe zit het trouwens hiermee:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>
Ik ben er nog nooit geweest. Is het mogelijk daar te staan? Zijn er kosten aan verbonden? Zou het druk zijn op zondag?
Hoe zit het trouwens hiermee:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>
Ik ben er nog nooit geweest. Is het mogelijk daar te staan? Zijn er kosten aan verbonden? Zou het druk zijn op zondag?
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
Gisteren ben ik met mijn verloofde trouwlocaties wezen zoeken. Bij Urbana in Zwolle was een meeting van de motorclub gaande. Geen idee of die ook zaalhuur betalen, maar als zij het kunnen, zal het toch wel meevallen. Parkeerelegenheid zat. Alleen niet in de binnenstad, dus weinig passanten die de saab collectie zullen aanschouwen
-
sander69
- Donateur (2x)

urbana is een leuke locatie; er is ook een terras aanwezig, maar ik weet niet of deze op zondag ook open is..Timo9-5 schreef:Gisteren ben ik met mijn verloofde trouwlocaties wezen zoeken. Bij Urbana in Zwolle was een meeting van de motorclub gaande. Geen idee of die ook zaalhuur betalen, maar als zij het kunnen, zal het toch wel meevallen. Parkeerelegenheid zat. Alleen niet in de binnenstad, dus weinig passanten die de saab collectie zullen aanschouwen
wellicht kunnen we daarna desnoods in een stoet door de stad rijden
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Reub
- Geregistreerd lid
We zijn toch geen kleine kinders meer?sander69 schreef:oh....ik zal eens informeren of er ook op zondag betaald parkeren is.....en of er mensen van toezicht die dag in dienst zijn..baszwolle schreef:op zondag moet er wel betaald worden maar begreep dat sander dit regelde...
Dat bunt wie toch neet neudig?
-
nacra 93
- Donateur

-
nacra 93
- Donateur

[ 1 ] menno de pink
[ 2 ] jwaterink
[ 3 ] Reub
[ 4 ] noknokius
[ 5 ] sander69