Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 13 apr, 2008 21:29

Ik heb even snel een selectie gemaakt uit m'n foto's:

Een leuk 'treintje' (eigenlijk meer een TGV) op de snelweg:

Afbeelding

Toch opvallend, 3 9000's op een rij met de motorkap open ;):

Afbeelding

"Ik zál meer Pk's hebben als jou Desmond!"

Afbeelding

Bram kijkt toch een beetje zenuwachtig terwijl hij de stukken katalysator door de afzuiging hoort vliegen:

Afbeelding

Jelmer nog even aan het bijstellen:

Afbeelding

Dan de tweede krachtpatser (naast die van Bram), de 9000 Abbot van Desmond:

Afbeelding

Gespannen kijken naar de resultaten:

Afbeelding

Desmond & Bram: "evenveel Pk's":

Afbeelding

Nog een paar meer foto's staan in mijn album

Leuk dagje, en het kriebelt toch weer een beetje om toch nog maar eens met mijn 900 aan de gang te gaan..... :twisted:

Greetz,

Dennis

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 13 apr, 2008 21:41

baszwolle schreef:ja oke...wat extreem maar het waren altijd maar 20 rondjes a 2 km?

de boys van de dealer hier hebben 7 bakken stuk gereden in 1.5 jaar tijd met hun classic 250 pk speedpartsding.
Niet overdrijven Bas. Martijn heeft er pas 3 kapot getrokken vertelde hij me een week of 2 terug.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 apr, 2008 21:46

Injectie schreef:
baszwolle schreef:ja oke...wat extreem maar het waren altijd maar 20 rondjes a 2 km?

de boys van de dealer hier hebben 7 bakken stuk gereden in 1.5 jaar tijd met hun classic 250 pk speedpartsding.
Niet overdrijven Bas. Martijn heeft er pas 3 kapot getrokken vertelde hij me een week of 2 terug.
dan ouwehoert ie.tegen mij of tegen jou..er staat een 20 foots container op het terrein vol met bakken van martijn.

edit: kan trouwens ook nog wel wat van zn broertje tussen liggen, dan hebben ze samen 7 bakken gemold.

wlkts
Geregistreerd lid

Bericht door wlkts » zo 13 apr, 2008 22:39

Roger bedankt voor de organisatie, Rien bedankt voor de faciliteiten en uitleg, allen bedankt voor een gezellige dag. En dan natuurlijk het plaatje. Klik erop voor een vergroting.

Afbeelding

Max. gemeten 189 pk. Helaas geen koppel en toerental vanwege een storing in het signaal.
Jammer van dat toerental want dan was goed te zien dat bij 5300 toeren de begrenzer al inkomt. Zou later mogen en kunnen.
Nog geen idee hoe dat werkt en daarom zal ik die vraag posten in de 900 rubriek

Groet
W

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 apr, 2008 18:22

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 apr, 2008 18:24

Ik geef het op: de afbeelding staat in mijn galerij: zie de bovenstaande mail. Wie kan hem hier voor mij neer zetten.

WAT DOE IK FOUT?

modules.php?full=1&set_albumName=Robber ... _photo.php

Edit: toch gelukt. Alleen hoe krijg ik de afbeelding nu groter? Toch niet.

WIE?

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 14 apr, 2008 18:36

En RobbertS, alsnog je afbeelding. :wink:

Afbeelding

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 apr, 2008 18:37

[Afbeelding

Dit was dus mijn curve. Helaas viel een paar keer het signaal weg maar ik ben wel tevreden over het resultaat.

193.6pk en 276.4Nm aan de wielen.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 14 apr, 2008 18:39

RobbertS, werk jij met Internet Explorer of Mozilla Firefox?? :roll:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 apr, 2008 19:37

De900C-GAS schreef:RobbertS, werk jij met Internet Explorer of Mozilla Firefox?? :roll:
Ik heb explorer.

Wat ik doe is dat ik de verwijzing van de foto tussen [img]en[/img] zet.

Maar dat werkt dus niet.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 14 apr, 2008 19:48

RobbertS schreef:Ik heb explorer.

Maar dat werkt dus niet.
De muis op de foto plaatsen, linkermuisknop klikken, eigenschappen aanklikken, zodat deze regel blauw wordt,
rechter muisknop klikken, eigenschappen kiezen en deze ook blauw maken, rechtermuisknop kopiëren selecteren,
naar je reactie in het topic gaan, rechtermuisknop en plakken selecteren. :idea:
Het gelinkte voorzien van en zie, de foto zou te zien moeten zijn.
Veel succes!! :wink:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 14 apr, 2008 19:56

De900C-GAS schreef:
RobbertS schreef:Ik heb explorer.

Maar dat werkt dus niet.
De muis op de foto plaatsen, linkermuisknop klikken, eigenschappen aanklikken, zodat deze regel blauw wordt,
rechter muisknop klikken, eigenschappen kiezen en deze ook blauw maken, rechtermuisknop kopiëren selecteren,
naar je reactie in het topic gaan, rechtermuisknop en plakken selecteren. :idea:
Het gelinkte voorzien van en zie, de foto zou te zien moeten zijn.
Veel succes!! :wink:
Ik zal het volgende keer proberen. Dank voor de uitleg.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 14 apr, 2008 21:58

Bij deze nog mijn eigen filmpje van de voorkant tijdens de meting, je kan hier duidelijker de wheelslip op de rol in z,n 3 horen en het aanzuigen van het luchtfilter.

<object width="800" height="652"><param name="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash"></param><embed src="http://video.google.com/googleplayer.sw ... 0561&hl=nl" flashvars=""></object>

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 14 apr, 2008 22:04

Ik ondervind problemen met youtube en het is me dan ook nog niet gelukt om de filmpjes online te krijgen.

Enige wat ik anders kan doen is ze op mijn eigen server zetten en dat iemand ze daar vanaf plukt en voor me op youtube knalt.

Jelmer, als we jouw filmpje combineren met de mijne, dekken we de hele auto van voor tot achter :P

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 14 apr, 2008 22:56

taaffert schreef:Ik ondervind problemen met youtube en het is me dan ook nog niet gelukt om de filmpjes online te krijgen.

Enige wat ik anders kan doen is ze op mijn eigen server zetten en dat iemand ze daar vanaf plukt en voor me op youtube knalt.

Jelmer, als we jouw filmpje combineren met de mijne, dekken we de hele auto van voor tot achter :P
Ik vind het prima Eelco, Alleen zet ik ze dan op google en die frames zijn zo naar klein :twisted: Is er niet een handige youtube,r die dit even kan fixen?

Plaats reactie