Dit argument vind ik erg steekhoudend!sander69 schreef:
t is alleen geen zwolle he... het heet niet voor niets minimeet te ZWOLLE....
Meeting in Zwolle, 11-5 ...kloar!!
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
zwolle / dalfsen is hemelsbreed slecht 7 km..
de binnenstad hier is hermetisch afgesloten voor 3 auto's of meer en de rest van de lokaties zoals vd Valk (wat mij best oke leek) werden niet goedgekeurd. Scania is mooi maar zie daar maar eens koffie te krijgen op zondag en denk ook niet dat ze op ons zitten te wachten.
De Brink is het cafe weer dicht op zondag.
theehuis kun je niet parkeren met 15 auto's
begraafplaats kranenburg is mooi, erg mooie omgeving maar goed...die maar niet.
Mc Donalds Zwolle-noord, gezellig met zn allen in de ballebak..
Het engelse werk is goed...paar ja, parkeren weer shit.
ff denken, wat leeft er nog meer rond Zwolle...ik rij eens een rondje in gedachten door Zwolle
de binnenstad hier is hermetisch afgesloten voor 3 auto's of meer en de rest van de lokaties zoals vd Valk (wat mij best oke leek) werden niet goedgekeurd. Scania is mooi maar zie daar maar eens koffie te krijgen op zondag en denk ook niet dat ze op ons zitten te wachten.
De Brink is het cafe weer dicht op zondag.
theehuis kun je niet parkeren met 15 auto's
begraafplaats kranenburg is mooi, erg mooie omgeving maar goed...die maar niet.
Mc Donalds Zwolle-noord, gezellig met zn allen in de ballebak..
Het engelse werk is goed...paar ja, parkeren weer shit.
ff denken, wat leeft er nog meer rond Zwolle...ik rij eens een rondje in gedachten door Zwolle
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

dat gehucht noemen ze Windesheim.... kan ook, maarrrrr........Reub schreef:Aanrijdend vanuit richting Deventer heb je net voor de IJsselcentrale nog een dorp/gehucht met een mooie windmolen, ben de naam ff kwijt. Is daar niet nog plek voor 11 SAAB's (nu Brinky ook komt)?
ik ben er van overtuigd dat er binnen deze mooie stad, vast wel een plekje is waar al onze mooie bolides goed tot uiting kunnen komen en waar we ook nog wel een bakkie koffie kunnen scoren......desnoods gaan we naar de meubelboulevard tegenover scania.......maar binnen zwolle zal het worden...uch ik heb gezegd.....
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>
Is dit geen mogelijkheid? Op zondag zal de parkeerplaats vast niet zo vol staan, dan zitten we in de stad én aan het water.
Is dit geen mogelijkheid? Op zondag zal de parkeerplaats vast niet zo vol staan, dan zitten we in de stad én aan het water.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
baszwolle
- Geregistreerd lid
Henk-Jan schreef:<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... "></iframe>
dat is dus het rodetorenplein
-
baszwolle
- Geregistreerd lid