Vermogensbankmeeting III Goes 12-04-08, resultaten vanaf p14

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 13 apr, 2008 16:03

Kijk, we/jullie vergelijken cijfers met fabrieksopgaven (krukas vermogen), in die zin voel ik meer voor de berekening van DJ.
Als je onafhankelijk kijkt, meer voor de anderen.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 apr, 2008 16:04

DJ, je mag niets meer zeggen... ;)

Maarruh, je hebt dit keer wel gelijk... :)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 13 apr, 2008 16:05

brinky schreef:DJ, je mag niets meer zeggen... ;)

Maarruh, je hebt dit keer wel gelijk... :)
Gelukkig, anders was de S80 gedaald in (krukas)vermogen... :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 13 apr, 2008 16:07

Zover was ik ondertussen. Waarom is jouw 9000 niet op de bank geweest eigenlijk? Ben toch wel benieuwd wat voor astronomisch vermogen die aan de krukas heeft ;)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 13 apr, 2008 16:10

Sapphire schreef:Zover was ik ondertussen. Waarom is jouw 9000 niet op de bank geweest eigenlijk? Ben toch wel benieuwd wat voor astronomisch vermogen die aan de krukas heeft ;)
Mijn 9000 is in een identiteitscrisis. Als ik de accu even loskoppel voelt hij zich een FPT, maar zodra ik een keer het gaspedaal vloer wordt hij een LPT. Hij is nu onder behandeling bij de Saabfluisteraar en we weten niet of ie nog wel te genezen is... :cry:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 13 apr, 2008 16:12

17% verlies tov 100% (= zeg maar de fabrieksopgave), dan moet je het gemeten vermogen delen door 0,83 om het "nieuw" bepaalde vermogen te krijgen. (bij 15% door 0,85 etc)

Dus ik geef ook DJ gelijk.

Sander

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 13 apr, 2008 16:21

Nog meer pk's aan de krukas dus... altijd handig 8)

Zeg DJ, moest jij niet studeren ipv op het forum te zitten?

Maar goed, vooral met Margreet's 900 is goed te zien dat elke keer op de vermogensbank een aanwinst van pk's te zien is, maar waar dat nu precies in zit is ons ook onduidelijk...

Groet,

10-4

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 13 apr, 2008 16:29

Ik koop een trui van 100 euro in de opruiming met 25% korting, betaal ik 75 euro. Ik neem voortaan Dj mee om te shoppen, die haalt veel meer korting uit hetzelfde percentage! :lol:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » zo 13 apr, 2008 16:31

Tsjees, heeft DJ een goed punt (en volgens mij nog gelijk ook), wordt er nogal flauw gereageerd. :?

Als Tovami aandrijfverliezen had kunnen meten, was de discussie niet nodig geweest.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 13 apr, 2008 16:41

Paar mooie grafieken gezien. Respect voor de afstelling van Jelmer zijn classic. Mooie curve.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 13 apr, 2008 16:46

marq101 schreef:Respect voor de afstelling van Jelmer zijn classic. Mooie curve.
Is hier een afbeelding van? Ben wel benieuwd.

Sander

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 13 apr, 2008 16:50

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 13 apr, 2008 16:52

Maar wat las ik nou? 900 classic T5? Ik mag toch hopen dat die een T5 van een 9-3 is, en niet he :lol: t gelijknamige V*lvo blok?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 apr, 2008 16:53

Margreet schreef:Ik koop een trui van 100 euro in de opruiming met 25% korting, betaal ik 75 euro. Ik neem voortaan Dj mee om te shoppen, die haalt veel meer korting uit hetzelfde percentage! :lol:
Je stelt de vraag nu helemaal verkeerd om.

Je hebt een trui die 75 euro kost waar 25 euro korting op zit. Wat was de normale verkoopprijs van dit kledingstuk?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 13 apr, 2008 16:57

@10-4: thanks, had ze ook net gevonden...

Plaats reactie