Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jochen » do 10 apr, 2008 16:14
Tenfour, ik ga de eer aan jouw laten om je 900 op de bank te zetten. Ik had me een beetje miskeken in de datum, dacht dat het volgende week was.
Heb mijn broer beloofd om te helpen verhuizen dus...
Zeer jammer, volgende keer wil ik er zeker bij zijn!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » do 10 apr, 2008 20:33
Dasdaas, kom jij met jouw Red Arrow ? Want een vermogensbankmeeting zonder RA kan toch eigenlijk niet...

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » do 10 apr, 2008 21:42
Dasdaas, neem jij nog wat weerstandjes mee?
Enne, Jelmer, mag ik jouw deskundigheid / toeziend oog vragen voor het aanpassen van 1 APC box...

Neem je weer je soldeerspullen mee?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe mijn Fransoos reageert op wat vlottere APC instellingen... Een extra zwart kastje neem ik mee om aan te passen, en ook twee originele redboxen voor wie deze wil uitproberen zaterdag...
Groet,
10-4
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » do 10 apr, 2008 21:43
We gaan het meemaken met welke wagen dasdaas komt

Ben benieuwd.
Hapje eten is nooit weg, had ik het ook al met Daan over gehad om te doen, wilde we dan gewoon zaterdag voorstellen, maar vantevoren plannen is nooit gek.
-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » do 10 apr, 2008 22:35
Tenfour schreef:Jouw auto gaat inderdaad als eerste...
Enne, de weersvoorspelling voor zaterdag belooft mooi, zonnig en droog weer, net als de twee voorgaande edities
Is er animo om aan het eind van de dag ergens te gaan eten?
Groet,
Roger
Misschien voor de rest. Maar ik wil rond 2 uur huiswaarts keren. Ik heb 's avonds nog een feestje...

-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Bericht
door 93-SS-ARC » vr 11 apr, 2008 0:35
Tenfour schreef:Dasdaas, neem jij nog wat weerstandjes mee?
Enne, Jelmer, mag ik jouw deskundigheid / toeziend oog vragen voor het aanpassen van 1 APC box...

Ik ben namelijk erg benieuwd hoe mijn Fransoos reageert op wat vlottere APC instellingen... Een extra zwart kastje neem ik mee om aan te passen, en ook twee originele redboxen voor wie deze wil uitproberen zaterdag...
Groet,
10-4
Maar natuurlijk Roger, haal m,n boutje voor je uit het vet voor wat onsite tuning. Neem je zelf weerstandjes mee?
-
katja
- Geregistreerd lid
Bericht
door katja » vr 11 apr, 2008 7:13
Ik zoek ook nog wat knutselassistentie, liefhebbers ?
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Bericht
door dasdaas » vr 11 apr, 2008 9:08
Vyv schreef:Dasdaas, kom jij met jouw Red Arrow ? Want een vermogensbankmeeting zonder RA kan toch eigenlijk niet...

heb hier al weer te lang niet gekeken... of het de T8 wordt valt nog te bezien, beestje staat momenteel bij te komen van een fikse kabelboomtransplantatie (nee, geen T16

)
Misschien als ik vandaag de tijd vind om die klus (en nog meer... ) af te maken, anders ben ik bang dat ik niet veel boven de 100PK ga klokken...
@Tenfour, ik heb nog wat klussen hier in Hulst, maar ik doe mijn best om er nog op tijd te zijn!
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » vr 11 apr, 2008 17:55
93-SS-ARC schreef:Tenfour schreef:Dasdaas, neem jij nog wat weerstandjes mee?

Groet,
10-4
Maar natuurlijk Roger, haal m,n boutje voor je uit het vet voor wat onsite tuning. Neem je zelf weerstandjes mee?
Vergeet je multimeter niet.
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Bericht
door 93-SS-ARC » vr 11 apr, 2008 18:17
Ik vergeet je niet hoor Robbert

meter ligt standaard in het dashboard kastje zal controleren of hij er nog ligt.
Vanavond nog even hard aan de bak om het weer een beetje op een nette Saab te (laten) lijken.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » vr 11 apr, 2008 19:40
Ik ga ook zo nog ff poetsen, hopen dat er nog een wasplaats open is hier.
Ik ga er bijzijn op Hoogerheide.
8:35 toch he?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » vr 11 apr, 2008 20:32
yep: 8:35 uiterlijk.
Ik lees net in de lokale bode dat er onderhoudswerkzaamheden gepland zijn aan de A58 bij het knooppunt markiezaat morgen van 07:00 tot 18:00. Dan is het leuker om gelijk de oude zeewse weg te nemen, want 1 afslag verder dan Hoogerheide moeten we er alweer af wegens de omleiding.
http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/p ... ezaat.aspx
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » vr 11 apr, 2008 20:54
93-SS-ARC schreef:Ik vergeet je niet hoor Robbert

meter ligt standaard in het dashboard kastje zal controleren of hij er nog ligt.
Vanavond nog even hard aan de bak om het weer een beetje op een nette Saab te (laten) lijken.
Heel goed. Ik zie je morgen.
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Bericht
door dasdaas » vr 11 apr, 2008 21:12
Ik moet mij helaas afmelden voor de run, heb tot nu toe (in elkaar) zitten schroeven en ben het gewoon ff echt helemaal beu nu
Het geheel is inmiddels weer technisch "rijdbaar" en alles wat moet werken werkt, maar er moet nog te veel gebeuren om em klaar te mogen noemen
Morgenochtend verder gaan is geen optie, want ik word rond de middag weer op de zaak verwacht... (leuk hoor, eigen baas

)
Ik zal ergens in de morgen wel ff langsscheuren in Goes met een zak weerstandjes, maar ik ga dus deze keer niet mee op de bank

-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » vr 11 apr, 2008 21:13
Netjes gewassen, tank gevuld. Hij is er klaar voor. Tot morgen allemaal!